Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : iemand uit buitneland hierheen halen??

Pagina's : [1] 2

knoop
21-08-2004, 20:30

salaam mahlekom ik had even een vraagje aan jullie.een goeie vriendin van mij gaat trouwen met iemand uit marokko. en nu zijn er veel dingen die geregeld moeten worden. en mijn vraag aan jullie is of jullie dingen weten wat je bijvoorbeeld moet doen of wat je allemaal te wachten staat. misschien hebben jullie zelf dit meegemaakt en hopelijk kunnen jullie ervaringen met em uitwisselen. alvast bedankt. alaikom salaam

knoop
21-08-2004, 20:31
o ik vergeet wat ik bedoel nu er een nieuwe wet hier is in nederland wordt het steeds moeilijk om iemand hiernaar toe te halen. ik zelf weet er niet zoveel vanaf dus misschien weten jullie wel wat die wet inhoud en wat ej allemaal moet doen. ciao

knoop
22-08-2004, 11:06
niemand dan :confused:

Najib26
22-08-2004, 11:40
Origineel gepost door Germen1 Misschien kan je vriendin in marokko gaan wonen of een leuke jongen hier in Nederland zoeken. Racist!

livies
22-08-2004, 20:04

germen dus als iemand die puur uit liefde trouwt met een ander dus het zij een marokkaan ben je dan een asist ach schei toch uit. ik ben met een marokkaan getrouwd omdat ik van hem hou en de voorkeur had om een geslaagde huwelijk door te brengen met iemand die een beetje dezelfde traditie op na hield en niet omdat ik nederlanders of welke ras dan ook verafschuw integendeel ik denk juist dat er wel hele goede nederlandse mannen rond lopen maar dan kom je op de vraag of je wel tampot met boerenkool met hem wil eten nee geef mij maar een marokkaan dus germen je moet je niet zo dom uitlaten

ceuta
22-08-2004, 20:15
geen tijd verspillen aan zon rare ,met andere woorden bedoelt hij waarom trouwen jullie nou niet eens een keer met ons hahahah ja zielig ben je hoor meskiennnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnn.

Souraida
22-08-2004, 20:34
Origineel gepost door Germen1 Misschien kan je vriendin in marokko gaan wonen of een leuke jongen hier in Nederland zoeken. Kun jij lezen of niet??? Haar vraag duidde heel anders. Dus geef daar antwoord op of hou je stomme commentaar voor je!

knoop
22-08-2004, 21:17
bedant iedereen voor jullie reacties sommige reacties doe ik maar net of ik die niet heb gelzen jullei weten wel wat ik bedoel maar moet je 21 zijn, waarom ken ik dan meisjes die 18 jaar zijn en die getrouwd zijn moet iemand uit marokko en hier wonen :confused: en zijn er nog verdere dingen wat van belang zijn hierbij. alvast bedankt iedereen

knoop
23-08-2004, 20:38
nogmaals ontzettend bedankt

Samyya_22
28-08-2004, 20:09
Hey lieve meid. Je moet zeker een baan hebben met een jaar contract en je moet nette 1098,84 dit geld vanaf 1 juli 2004 tot 1 januari 2005. Verder kun je surfen op hun website www.ind.nl en je kunt ze ook bellen op het nummer 09001234561 Veel succes meid.

missie_19
29-08-2004, 17:45
Je moet een jaarcontracht hebben op het moment dat je aanvraag ingaat dus als je een jaarcontract hebt en je vraagt pas naar drie maanden een vizum aan dan is je jaarcontract nie genoeg want er zijn dan al drie maanden vertreken en hou je alleen maar 9 maanden over Je hoeft nu nog geen 21 te zijn en je moet 1098 ofso netto verdienen

alhoceima_hayat
29-08-2004, 22:03
Allahou A3lam...maar ik heb gehoord dat je juist ouder dan 21 moet zijn, en dat ze een nieuwe regel hebben gemaakt dat je 2jaar lang een contract moet hebben dus dat het geen 1 jaar meer is..dit is wat ik heb gehoord.. Maar meid..WARE LIEFDE OVERWINT ALLES!!!!!!!! ;) En vertrouw op Allah swt en alles loopt heel soepel :)

missie_19
30-08-2004, 18:06
Origineel gepost door alhoceima_hayat Allahou A3lam...maar ik heb gehoord dat je juist ouder dan 21 moet zijn, en dat ze een nieuwe regel hebben gemaakt dat je 2jaar lang een contract moet hebben dus dat het geen 1 jaar meer is..dit is wat ik heb gehoord.. Maar meid..WARE LIEFDE OVERWINT ALLES!!!!!!!! ;) En vertrouw op Allah swt en alles loopt heel soepel :) Nu hoef je nog geen 21 te zijn die regel moet nog ingaan en wat betreft het contract een jaarcontract is voldoende

alhoceima_hayat
30-08-2004, 20:02
Origineel gepost door missie_19 Nu hoef je nog geen 21 te zijn die regel moet nog ingaan en wat betreft het contract een jaarcontract is voldoende wanneer gaat die regel nou in..wat betreft 21jaar en ouder?????.. Groeten Hayat

missie_19
09-10-2004, 16:57

wanneer gaat die regel nou in..wat betreft 21jaar en ouder?????.. Groeten Hayat k zou het niet weten sgat daar moet je denk ik tog ff voor bellen naar het IND

Pagina's : [1] 2