Bekijk originele versie : Lees ik het GOED???????????????
Lees ik het goed????
Ik zie dat er op deze site veel topics geplaatst zijn van meisjes EN jongens(geen discriminatie) die andere leden vragen wat een goeie uitgaansplek is voor oude jaar en nieuwjaar!!!!!
Wollah,blijkt dit ook al een probleem te zijn ofzo???
Er zijn toch belangrijkere dingen in het leven dan uitgaan naar dischotheken enzo!!!
SweetRose
15-12-2002, 19:16
Origineel gepost door Zina17
Lees ik het goed????
Ik zie dat er op deze site veel topics geplaatst zijn van meisjes EN jongens(geen discriminatie) die andere leden vragen wat een goeie uitgaansplek is voor oude jaar en nieuwjaar!!!!!
Wollah,blijkt dit ook al een probleem te zijn ofzo???
Er zijn toch belangrijkere dingen in het leven dan uitgaan naar dischotheken enzo!!!
ik vind het zielig.:jammer: maar ach ieder zijn keuze...!!!
maghrabia82
15-12-2002, 19:16
ja zeker .......uitgaan?ze moeten het zelf weten....
ach jahh dat moeten ze zelf weten. Beste plek om nieuwjaar te vieren is met de mensen waar je veel om geef en dat is niet een of andere discotheek.
Ps heb jij ook al zo'n rot poppetje, die denkt dat tie kan dansen :kwaad:
Aphrodite
15-12-2002, 19:20
errug eigenlijk he... terwijl men er niet eens meer stil staat... over het feit dat het heel erg is (HARAM)... alle soorten Rmonka gebeurt in discotheken... maar zoals al eerder gezegd... IEDER ZIJN EIGEN KEUS...
Origineel gepost door RaZer
ach jahh dat moeten ze zelf weten. Beste plek om nieuwjaar te vieren is met de mensen waar je veel om geef en dat is niet een of andere discotheek.
Ps heb jij ook al zo'n rot poppetje, die denkt dat tie kan dansen :kwaad:
ik heb hier een topic gelezen waar een meisje vraagt wat de beste plek is om uit te gaan ...Liefst ver van haar woonplaats want dan kan niemand haar zien!!Dan snap ik niet wat ze allemaal van plan zijn!! :o
Tja, iedereen word gestraft voor zijn of haar zonden....
En Razer;wat vind je van mijn poppetje??Is er iets mis mee?? :D
Origineel gepost door Zina17
ik heb hier een topic gelezen waar een meisje vraagt wat de beste plek is om uit te gaan ...Liefst ver van haar woonplaats want dan kan niemand haar zien!!Dan snap ik niet wat ze allemaal van plan zijn!! :o
Tja, iedereen word gestraft voor zijn of haar zonden....
En Razer;wat vind je van mijn poppetje??Is er iets mis mee?? :D
moet ze zelf weten. Ik reageer daar niet op.
Jahh ze kan niet dansen :kwaad:
Mwah het kan me niet zoveel schelen of meisjes wel of niet uitgaan, en dat zou je zelf eigelijk ook niet moeten doen. Beetje mijn weekenden gaan verspillen tussen dronken mensen en freaky people. Maar ja, hun probleem. :rolleyes:
Kuzz selma
Origineel gepost door RaZer
moet ze zelf weten. Ik reageer daar niet op.
Jahh ze kan niet dansen :kwaad:
welk poppetje??? die in het zwart of die in het rood? :D
Aphrodite
15-12-2002, 19:24
Ik snap heus wel dat het gezellig is en leuk om te doen... maar het is Haram en dat is veel belangrijker!!!
Origineel gepost door Aphrodite
Ik snap heus wel dat het gezellig is en leuk om te doen... maar het is Haram en dat is veel belangrijker!!!
ik denk niet dat dat zo gezellig is :rolleyes:
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.