Bekijk originele versie : Hebben jullie dit steeds bij jullie???????
...nee,dit is even geen zinloze topic maar eerder een vraag;
Gebeurt het soms dat jullie even niet aan jullie geloof willen denken?? :confused:
Hier mee bedoel ik,houden jullie steeds rekening met jullie geloof of enkel op bepaalde momenten en dagen?
Ik hoor vele reacties van kenissen en dergelijke dat ze bij het uitgaan,enzo eventjes hun geloof WILLEN vergeten want tenslotte zeggen ze;ik ga mij later concentreren op mij geloof en dan worden al mij zondes vergeven...
Is dit een denkwijze die jullie soms ook hebben ?als jullie eerlijk willen reageren aub... :o
kinky_boy
15-12-2002, 18:53
ik merk wel dat veel mensen altijd aan later denken, maar wanneer is laters als allah jou een datum heeft geven die jij niet eens weet. dus denk altijd aan je geloof mensen.
Je heb wel gelijk.. ik zelf zeg ook soms later zal ik doen enzo maar dat wil niet zeggen dat ik die kans krijg..
Dus moet snel beginnen :(
en nee is geen zinloze topic.. zinloze topics gaan over hen zelf of iemand anders op het forum ;)
Atlasleeuw
15-12-2002, 18:56
Als je zo denkt dan heb je niet zoveel van de Islam begrepen: nu lekker stout doen...........en dan later effe snel het vliegtuig naar Mekka pakken en dan zijn alle zonden zomaar vergeten........ik dacht het even niet..... :rolleyes: ..........Allah ziet alles....
Origineel gepost door graptrui
gevaarlijke denkwijze: "ik ga mij later concentreren op mij geloof en dan worden al mij zondes vergeven..."
voor diegenen die zo denken, wie probeer je voor de gek te houden
er zijn er echt wel veel dat zo denken maar dit is geen aanval op die mensen enkel een waarschuwing!
Atlasleeuw
15-12-2002, 18:57
Het leven is betrekkelijk, voor je het weet is het voorbij....... ;)
Origineel gepost door RaZer
Je heb wel gelijk.. ik zelf zeg ook soms later zal ik doen enzo maar dat wil niet zeggen dat ik die kans krijg..
Dus moet snel beginnen :(
en nee is geen zinloze topic.. zinloze topics gaan over hen zelf of iemand anders op het forum ;)
Ten eerste bedankt voor het complimentje en ten tweede:Moge Allah u bij uw doel helpen!! ;)
SweetRose
15-12-2002, 18:58
Echt niet goed om zo te denke...:(
Het geloof is er om ofwel Altijd te volgen ofwel Nooit..
enniet ajaaa vandaaag wel..want ik blijf thuis en ik ben braaf
en morge yeaaaahhh ik ga uit met mijn vriende..ik ben moslim vandaag..:jammer:
maghrabia82
15-12-2002, 18:58
later.....wie zegt dat er een later is.....je weet nooit wanneer je dood gaat.......zo moet je dus niet denken......
Origineel gepost door Mustapha AA
alhamdoelilah heb ik dat niet maar ik heb wel iets bij mezelf gevonden wat ook slecht is nl.als ik iemand iets zie doen wat ik zelf ook graag wil doen en dat natuurlijk niet goed is
sus ik mijn geweten met : Hij doet het ook dus zo erg zl het niet zijn
hier moet ik echt vanaf
dat heb ik ook soms maar ik probeer me steeds in te houden om dat slecht gedrag te ontwijken :)
kinky_boy
15-12-2002, 19:00
Origineel gepost door maghrabia82
later.....wie zegt dat er een later is.....je weet nooit wanneer je dood gaat.......zo moet je dus niet denken......
dat zei ik ook:goedzo:
Origineel gepost door zin 'n midar
Echt niet goed om zo te denke...:(
Het geloof is er om ofwel Altijd te volgen ofwel Nooit..
enniet ajaaa vandaaag wel..want ik blijf thuis en ik ben braaf
en morge yeaaaahhh ik ga uit met mijn vriende..ik ben moslim vandaag..:jammer:
juist :( :(
saidaaatje
15-12-2002, 19:01
ALLAH is watching us enne later.....dat kan ook morgen zijn...........
Origineel gepost door atlasleeuw188
Het leven is betrekkelijk, voor je het weet is het voorbij....... ;)
Erg beangstigend dat je er morgen niet meer zou kunnen zijn!!!
maghrabia82
15-12-2002, 19:03
Origineel gepost door kinky_boy
ik merk wel dat veel mensen altijd aan later denken, maar wanneer is laters als allah jou een datum heeft geven die jij niet eens weet. dus denk altijd aan je geloof mensen.
jij hebt ook gelijk hoor.. ;)
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.