Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : geen grap...

BentDagilia
15-12-2002, 18:09

Als je wilt weten hoeveel je telefoonrekening is om grote verassingen te voorkomen dan zal ik telefoonrekening online inschakele van KPN telecom.. seriues het is echt moeilijk je ziet gewoon echt letterlijk alles welke nummers er gebeld zijn hoe lang hoeveel de koste zijn hoe lang je gesprek duurde :D MOEILIJK toch :D Op dit moment zie ik alleen maar Marokko Marokko Marokko staan me moeder is flink aan het bellen geweest :D Bent Dagilia :D

SamiaGirl
15-12-2002, 18:16
Wollahila ik was er gister nou ik zag alleen maar 5-12 en sie 6x frankrijk en sie 7x marokko :wow: en verder ja laten we daar maar niet over beginnen :stout: blij dat ik niet betaald :boogie: maar mimty :stout:

Noer3inetie
15-12-2002, 18:18
Origineel gepost door Bent Dagilia Als je wilt weten hoeveel je telefoonrekening is om grote verassingen te voorkomen dan zal ik telefoonrekening online inschakele van KPN telecom.. seriues het is echt moeilijk je ziet gewoon echt letterlijk alles welke nummers er gebeld zijn hoe lang hoeveel de koste zijn hoe lang je gesprek duurde :D MOEILIJK toch :D Op dit moment zie ik alleen maar Marokko Marokko Marokko staan me moeder is flink aan het bellen geweest :D Bent Dagilia :D hoe doe je dat dan???

Noer3inetie
15-12-2002, 18:20
Origineel gepost door Mustapha AA eeeuuuhh hoe doe je dat en kost dat geld???????? zie je moes we zijn even slim en even dom :D

SamiaGirl
15-12-2002, 18:22

Ga maar kpn.com en dan ga je naar telefoonrekening online (je moet je wel eerst aanmelden) en nee Mustapha het kost GEEN geld :stout:

BentDagilia
15-12-2002, 18:25
Het kost geen geld.. en je kan bij SPECIFICatie precies zien wie er is gebeld en wanneer en de kosten echt TOP gewoon :D hahahah ik LIJk wel FBI :D je meld je dus aan dan vraag je een pincode aan en die krijg je na een paar dagen die je moet activere en dan kun je je telefoonrekening bekijke :D Echt je kun zelfs de 15 hooggste gesprekskoste bekijke de 15 langste :D RWINA :stout: Bent Dagilia

SamiaGirl
15-12-2002, 18:28
Meer dan RWIENA,Het kan dodelijk zijn :stout:

Atlasleeuw
15-12-2002, 18:49
Mocht je een keer een "te hoge" rekening ontvangen dan vraag je een specificatie aan, die komt dan binnen 2 dagen aanrollen....... Maar ja wij hebben thuis bye bye gezegd tegen de PTT, ieder heeft zijn eigen mobiel en als je naar Marokko wilt bellen ga je naar zo'n goedkope teleboetiek (meestal zit er wil een Paki achter de toonbank......... :D ) het stikt ervan bij ons.......voor 30 cent per pinuut kun je lullen wat je wilt als je naar Marokko belt...... ;)