Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Bruidsjurk gezocht

Multajeema
21-08-2004, 17:45

Assalaamoe 'Aleikoem. Ik ben op zoek naar een elegante trouwjurk. Ik zal hem even voor jullie beschrijven. Maatje 36, mauwloos met onderin spaanse lagen, met andere woorden; op elkaar liggende plooien. Bovendien moet hij gebroken wit zijn. Kan iemand mij helpen? Moge Allah 'Aza wa Djal jullie belonen voor jullie inzet.. Ma3a salaam

Multajeema
22-08-2004, 18:27
Niemand :(?

Multajeema
25-08-2004, 10:24
up

Mysticalia
25-08-2004, 10:43
er zijn genoeg posts over bruidsjurken. Staat nergens wat naar je zin? :D (=poging om je te helpen :o ) :belgie:

abboura
25-08-2004, 10:59

hi hi , ik heb een hele mooie trouwjurkdie voldoet aan je eisen . alleen hij heeft niet van die spaanse lagen hoe je dat beschrijft , maar wel mouwloos en maat 36 maar de moeite waard om het te zien . wel een andere laag erbovenop soortig organza ach kom gewoon kijken !! marinasmir77@hotmail.com

Multajeema
25-08-2004, 11:47
Origineel gepost door abboura hi hi , ik heb een hele mooie trouwjurkdie voldoet aan je eisen . alleen hij heeft niet van die spaanse lagen hoe je dat beschrijft , maar wel mouwloos en maat 36 maar de moeite waard om het te zien . wel een andere laag erbovenop soortig organza ach kom gewoon kijken !! marinasmir77@hotmail.com Thnx voor je reactie. Ik heb je toegevoegd. Origineel gepost door Mysticalia er zijn genoeg posts over bruidsjurken. Staat nergens wat naar je zin? :D (=poging om je te helpen :o ) :belgie: Heb niets kunnen vinden hoor, vandaar dit berichtje ;)

OemAbdoellah
25-08-2004, 15:54
Gaat onze kleintje trouwen? :PP:P:P

VirtualAngel
25-08-2004, 16:31
Origineel gepost door Multajeema Assalaamoe 'Aleikoem. Ik ben op zoek naar een elegante trouwjurk. Ik zal hem even voor jullie beschrijven. Maatje 36, mauwloos met onderin spaanse lagen, met andere woorden; op elkaar liggende plooien. Bovendien moet hij gebroken wit zijn. Kan iemand mij helpen? Moge Allah 'Aza wa Djal jullie belonen voor jullie inzet.. Ma3a salaam ik heb geen bruidsjurk voor je helaas, maar ik wil wat vragen... :o ik loop al zo lang met deze vraag rond en nu ga ik hem stellen! ik vind Multajeema zooo mooiii klinken :Iluvu: Maar wat betekent het eigenlijk? :o :o :o :o :o :zwaai:

Tangawia1982
25-08-2004, 17:22
hey meid ik heb een hele mooie trouwjurk voor je voldoet precies aan je eisen met die plooien,gebroken wit, mouwloos en lange slee zeer elegant maar ik verkoop m als je wilt en als je m mooi vindt hij is alleen door mij gedragen.en is nog nieuw ik ga nog trouwen inchaallah in mei en dan doe ik m aan en dan wil ik m verkopen.ik heb m in juli gekocht in Rotterdam bruidswinkel Honeymoon. mail me als je geinterresseerd bent. groetjes

Multajeema
26-08-2004, 11:37
Origineel gepost door OemAbdoellah Gaat onze kleintje trouwen? :PP:P:P Nee, dit is voor mn vriendin bedoelt :D