Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : geen internet verbinding meer ?

MeneerMoo
24-08-2010, 20:33

-------------------------------------------------------------------------------- ik heb vorig jaar een router gekocht, en deze geinstalleerd op mijn pc. en dat usb dingetje in mijn laptop gedaan zodat ik draadloos kan internetten. nu heeft iemand met me laptop zitten kloten en opeens heb ik geen internet verbinding meer..... en krijg het op geen een manier voor elkaar. weet iemand hoe ik dit voor elkaar krijg?

ILI_Amazigh
24-08-2010, 21:45
-------------------------------------------------------------------------------- ik heb vorig jaar een router gekocht, en deze geinstalleerd op mijn pc. en dat usb dingetje in mijn laptop gedaan zodat ik draadloos kan internetten. nu heeft iemand met me laptop zitten kloten en opeens heb ik geen internet verbinding meer..... en krijg het op geen een manier voor elkaar. weet iemand hoe ik dit voor elkaar krijg? Heb je de wizard draadloze verbinding maken al geprobeerd. In XP is dat via start, configuratiescherm, netwerk/ en internetverbindingen. Dan staat er ergens iets over draadloze verbinding instellen. Of werkte je USB receiver niet op software? Misschien anders en opnieuw installeren.

cotedor
25-08-2010, 01:18
Herstel even je laptop met Systeemherstel naar een datum toen het nog werkte. dus stel die persoon heeft er afgelopen week op zitten klooien, kies dan een VETgedrukte datum, VOOOOR die week. Let wel op: als je programma's in die tussentijd had geinstalleerd worden die ongedaan gemaakt. de rest blijft hetzelfde. Start, Alle Progr.., Bureau-Access.., Systeemwerkset, Systeemherstel. eerdere status van computer herstellen. vetgedrukte datum kiezen in kalender en dan doorgaan. anders meer info plaatsen over: Merk & Model : modem Merk & Model : usb-adapter succes alvast