Bekijk originele versie : waar is het tof in nl op oudejaarsavond ????
hey beste mensen ,heb een vraagje wil dit jaar niks inbelgie doen
dus vandaar nederland ,ik wou parys maar al die jongens van hier gaan
daar heen,je weet wel wij willen niet te veel mensen tegen komen op die dag.
we gaan onder meisjes op stap ???
waar is het fijnst in nl ??? rottedam???? amsterdam???of utrecht??,
en, wat zijn jullie van plan??? :belgie:
....op de camping lalalalalalalal op de camping lalalalalalalalala op de camping lalalalalalalalala op de camping, op de camping, op de camping lalalalalalalala op de camping lalalalalalalal op de camping lalalalalalalalala op de camping, op de camping, op de camping lalalalalalalala...........alleen als `t niet regent dan he :D
Ik heb ook niet zoveel keus, want deze koe komt bijna nergens binnen en op oudejaarsavond al helemaal niet, dan kunnen ze mijn dikke k.ont niet gebruiken..... :( ;)
effe serieus jongens doe nou normaal ik vraag gewoon of je wat weet zijn ,zoniet zeg dan nikske
uh...Scheveningen misschien? Daar hebben ze die vuurwerkshow volges mij, weet niet zeker. Overal valt denk ik wel wat te doen of niet?
selma
Origineel gepost door benali
effe serieus jongens doe nou normaal ik vraag gewoon of je wat weet zijn ,zoniet zeg dan nikske
deze koe loeit af en toe een beetje te veel.....
een zereneuze poging dan maar:
Volgens mij gaan een hoop Nederlanders de grens over om in Belgie te feesten met nieuwjaar, ik zat toevallig zelf vorig jaar in Gent (was leuk) en ben ook een keertje naar La Rocca (bij Antwerpen) gegaan, was ook erg gezellig alleen geloof dat 80% daar aan de coke zat en das niets voor dit koetje (slaat ie volgens mij een beetje op hol) :zwaai:
Toufik19
15-12-2002, 17:33
weet je waar het echt leuk is op oudejaarsavond en op alle andere dagen van het jaar?in de moskee.
ipv zulke harame dingen te doen zoals nieuwjaar vieren(voor zover er iets te vieren valt),kun je misschien overwegen om je geloof wat bij te werken,want ik heb zo'n klein gevoel dat jij er NIETS van afweet.
Met de meeste hoogachting,
ps:wat is er trouwens zo speciaal aan oudejaar?gewoon het einde van het jaar vieren???wauw,zo speciaal!allemaal bullshit,meid.dan kun je evengoed het einde van elke dag vieren 365 keer per jaar.(uitgezonderd schrikkeljaar)
Origineel gepost door Toufik19
weet je waar het echt leuk is op oudejaarsavond en op alle andere dagen van het jaar?in de moskee.
ipv zulke harame dingen te doen zoals nieuwjaar vieren(voor zover er iets te vieren valt),kun je misschien overwegen om je geloof wat bij te werken,want ik heb zo'n klein gevoel dat jij er NIETS van afweet.
Met de meeste hoogachting,
ps:wat is er trouwens zo speciaal aan oudejaar?gewoon het einde van het jaar vieren???wauw,zo speciaal!allemaal bullshit,meid.dan kun je evengoed het einde van elke dag vieren 365 keer per jaar.(uitgezonderd schrikkeljaar)
oooeeefff.....deze koe is niet de enige die hier de pret bederft......
hey koe waar ben je dan geweest in gent vorig jaar???
het kuipke da was het enige daar ,r&b
maar ik wil echt ook r&b maar niet in belgie ,als het eht in belgie moet
als jullie mij niet helpen
dan moet het genk of hasselt worden
hey koe waar ben je dan geweest in gent vorig jaar???
het kuipke da was het enige daar ,r&b
maar ik wil echt ook r&b maar niet in belgie ,als het eht in belgie moet
als jullie mij niet helpen
dan moet het genk of hasselt worden
...ik was daar bij een feest van diergeneeskunde in een oude boerderij, ben later nog wel de stad in gegaan, maar daar herinnert deze koe zich niet zoveel meer van....weet dus geen namen, het was in ieder geval erg gezellig!
Naoual_Tetouania
15-12-2002, 17:58
Ik ga naar Brussel met oud en nieuw.
:belgie:
amaiiiiii nie al te nuchter gew
amaiiiiii nie al te nuchter gew
amsterdam. cuz ill be thereeeeeeeeeee
Origineel gepost door MeuslitriX
Thuis. waarom blijf je thuis??? werken of geen zin???
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.