Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : kan hier ook gewoon normaal over sex worden gepraat...

Pagina's : [1] 2 3

emsoem
15-12-2002, 16:18

ja ja ik weet is een gevoelig onderwerp (bij de meesten) maar toch telkens als een topic over sex gaat is het meteen van...ga ergens anders heen en kom niet hier je verhaaltje doen...KIFESCH??? er kan toch ook gewoon normaal over sex worden gepraat?!?!?!?!?!!?!?!? ewa jah dat was mijn vraag :) =emsoem=

naoual_tangawia
15-12-2002, 16:19
Origineel gepost door emsoem ja ja ik weet is een gevoelig onderwerp (bij de meesten) maar toch telkens als een topic over sex gaat is het meteen van...ga ergens anders heen en kom niet hier je verhaaltje doen...KIFESCH??? er kan toch ook gewoon normaal over sex worden gepraat?!?!?!?!?!!?!?!? ewa jah dat was mijn vraag :) =emsoem= Wij zijn moslims, en tuurlijk zijn die reacties begrijpelijk...denk je nou werkelijk dat we hier geen interessantere onderwerpen kunnen verzinnen wella.. kortom hierbij vraag ik je dus ook je topics over sex elders te plaatsen......

RaZer
15-12-2002, 16:20
Van mij mag het wel.. Ik zal zelf geen antwoord geven maar ga niemand afkraken. Maar kraak het wel af als iemand kom met een leugen dat bijvoorbeeld elke marokkaan wel eens naar de hoe ren gaat ofzo..

ChebaB
15-12-2002, 16:20
Dit is nou niet echt m'n favoriete onderwerp... :rolleyes: -xxx- :zwaai:

Noer3inetie
15-12-2002, 16:21

emsoem ik ga je zo echt wahed klap geven overal waar ik kom zie ik jouw naam.............................

NA3_NA3
15-12-2002, 16:22
we kunnen op zn minst volwassen reageren

naoual_tangawia
15-12-2002, 16:22
Origineel gepost door Noer3inetie emsoem ik ga je zo echt wahed klap geven overal waar ik kom zie ik jouw naam............................. en ik help je....je hebt wel gelijk hoor hij is altijd aanwezig hierooo

emsoem
15-12-2002, 16:25
Origineel gepost door naoual_tangawia Wij zijn moslims, en tuurlijk zijn die reacties begrijpelijk...denk je nou werkelijk dat we hier geen interessantere onderwerpen kunnen verzinnen wella.. kortom hierbij vraag ik je dus ook je topics over sex elders te plaatsen...... jij bent een moslima LARFALIM... maar ik bedoel niet in de zin van IK BEN GEIL WIL JE ME... maar gewoon als iemand een vraag heeft over sex...fhemtie..dan is het van aaahh ga iemand anders toch lastig vallen enzz...en ookal ben je islamitsch het is niet haram om over sex te praten... =emsoem=

emsoem
15-12-2002, 16:26
Origineel gepost door Noer3inetie emsoem ik ga je zo echt wahed klap geven overal waar ik kom zie ik jouw naam............................. :( :verdriet: =emsoem=

emsoem
15-12-2002, 16:29
Origineel gepost door NA3 NA3 we kunnen op zn minst volwassen reageren :goedzo: waarom iemand meteen afkraken...is toch nergens goed voor... =emsoem= razer juist die mensen die dat zeggen moet je niets tegen zeggen ;) zulke mensen hebben een klein denkvermogen... =emsoem=

Tijn
15-12-2002, 16:44
Heeft er hier misschien ook iemand ervaringen met kunstmatige insiminatie? Deze koe heeft daar namelijk nog wel eens last van........en das geen pretje :D

emsoem
15-12-2002, 16:45
Origineel gepost door Tijn Heeft er hier misschien ook iemand ervaringen met kunstmatige insiminatie? Deze koe heeft daar namelijk nog wel eens last van........en das geen pretje :D :eek: ........:lol: =emsoem=

MAROCGIRRLLY
15-12-2002, 16:46
WILIE IK VIND DAT JE WEL GELIJK HEBT EMSOEM,MAAR DAN MOET DE FORUMS NIET HELEMAAL VOL STAAN MET VRAGEN OVER SEX!!!! EN NOG WAT. ALS JE VRAGEN HEBT DAN KAN JE OOK REAGEREN VIA EEN SITE WAAR ZE OPGELEID ZIJN VOOR DIT ONDERWERPEN GROETJES

Tijn
15-12-2002, 16:48
Origineel gepost door emsoem :eek: ........:lol: =emsoem= aha....das lachen als een boer met kiespijn, jij weet dus letterlijk wat kunstmatige insiminatie betekend :hihi:

naoual_tangawia
15-12-2002, 16:49

Origineel gepost door emsoem jij bent een moslima LARFALIM... maar ik bedoel niet in de zin van IK BEN GEIL WIL JE ME... maar gewoon als iemand een vraag heeft over sex...fhemtie..dan is het van aaahh ga iemand anders toch lastig vallen enzz...en ookal ben je islamitsch het is niet haram om over sex te praten... =emsoem= FHAMTEK EL3AIL......maar de grootse deel zit er niet op te wachten...die hoeven het er niet uitgebreid op yasmina over te discussieren...fhamtiee

Pagina's : [1] 2 3