Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Dringend: Mijn rijinstructeur wel of niet mee nemen bij examen?

tichelaar
24-08-2010, 16:21

Hallo dames en heren, Graag wil ik jullie voor het volgende even jullie aandacht.. Wat raden jullie mij aan mijn rijinstructeur wel of niet meenemen bij mijn examen? En waarom zou jij hem/haar wel meenemen of waarom zou jij hem/haar niet meenemen?? Al jullie ervaringen zijn welkom Ik hoor snel van jullie.. Groetjes, Tichelaar..

tabdarst2010
24-08-2010, 22:31
ik heb vorige week afgereden en heb haar niet meegenomen. ik denk dat je je beter op je gemak voelt met 1 persoon naast je, inplaats van naast en achter je.

Sweety_Girly
24-08-2010, 22:37
Ik zou em meenemen.. Dat deed ik ook, want sommige laten je onterecht zaken. En zo weet hij ook gelijk waar jullie voor de vorige keer aan moeten werken. Maar hopelijk komt er geen volgende keer. Inshallah haal je het!

tichelaar
24-08-2010, 22:56
ik heb vorige week afgereden en heb haar niet meegenomen. ik denk dat je je beter op je gemak voelt met 1 persoon naast je, inplaats van naast en achter je. ok ok bedankt voor je reactie.. En heb je hem gehaald?

tichelaar
24-08-2010, 22:58

Ik zou em meenemen.. Dat deed ik ook, want sommige laten je onterecht zaken. En zo weet hij ook gelijk waar jullie voor de vorige keer aan moeten werken. Maar hopelijk komt er geen volgende keer. Inshallah haal je het! Daar ben ik het helemaal met je eens dat ze je onterecht laten zakken en helemaal in Amsterdam.. Ik ben al eenkeertje gezakt voor niks toen had ik mijn rijinstructeur gewoon mee genomen had daar geen problemen mee.. Maar ik wilde gewoon weten hoe het zat met andere wat hun ervaringen zijn.. Insha'Allah Ya Rabb!!

ladynador
24-08-2010, 23:24
Daar ben ik het helemaal met je eens dat ze je onterecht laten zakken en helemaal in Amsterdam.. Ik ben al eenkeertje gezakt voor niks toen had ik mijn rijinstructeur gewoon mee genomen had daar geen problemen mee.. Maar ik wilde gewoon weten hoe het zat met andere wat hun ervaringen zijn.. Insha'Allah Ya Rabb!! Als ik jou was zou ik idd de rij instructeur meenemen. Is alleen maar voordelliger als je het wel doet, stel voor je maakt een kleine fout die je normaal gesproken altijd goed deed bij het lessen. Dan kan de rij instructeur voor je opkomen en zeggen dat het bijvoorbeeld door de zenuwe komt.