Bekijk originele versie : De zondag!
hoi,
Ja ja het is alweer zondag, de tijd vliegt. De saaie dag van alle dagen. Lekker de hele dag thuis zitten in je pyama. Gewoon lekker niks doen (nou niet altijd).
Wat ben jij nu aan het doen op je saaie zondagje?
Bey :zwaai:
SamiaGirl
15-12-2002, 16:17
Me verschuilen achter de PC :rotpc:
Origineel gepost door Alimah
hoi,
Ja ja het is alweer zondag, de tijd vliegt. De saaie dag van alle dagen. Lekker de hele dag thuis zitten in je pyama. Gewoon lekker niks doen (nou niet altijd).
Wat ben jij nu aan het doen op je saaie zondagje?
Bey :zwaai:
Ik ben met Kortjakje naar de kerk, als ze daar koeien tenminste binnenlaten.....
zondag is normaal voetbal dag bij ons, maar ja het weer is niet al te best, dus maar achter de pc
naoual_tangawia
15-12-2002, 16:21
Origineel gepost door NA3 NA3
zondag is normaal voetbal dag bij ons, maar ja het weer is niet al te best, dus maar achter de pc
ahahahaha, jah zoals ik!!!!
maar mietje kom op, je kan toch wel onder deze weeromstandigheden voetballen....ik bedoel als je er echt zin in hebt :p
hahahaha, nee dit weer gaat me een beetje te ver
hay hay
zondag is bij mijn thuis de groote schoonmaak dag
en dan 8er de pc duiken
nasira:D
al_hamka
15-12-2002, 17:27
Oufffffffffffffffff, wat heb ik vandaag gedaan?
Uhh met mijn broer naar een zaalvoetbal toernooi geweest :D
Was best wel saai maar jah.. ze waren wel 1e geworden.. ennuhhh er waren alleen maar Indo's en Molukkerds :confused: En dan zie je mijn bro daar ineens tussen :D
Verder heb ik niets bijzonders gedaan
** SouSou **
meubels willen kijken voor ons nieuwe huisje alleen ze waren dicht in waalwijk. dus maar naar den bosch gegaan koopzondag.
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.