Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Iraaks voetbalteam boos op Bush

Pagina's : [1] 2

appie666
21-08-2004, 09:31

Het Iraakse olympische voetbalteam is boos op de Amerikaanse president Bush, die de Spelen gebruikt voor zijn presidentscampagne. Misbruik Spelen Na het olympische voetbalduel tussen het Iraakse voetbalteam en Marokko haalde middenvelder Salih Sadir volgens het blad Sports Illustrated fel uit naar de Amerikaanse president. "Ons team wil niet dat Bush ons gebruikt voor zijn campagne," zei hij kalm via een tolk. "Hij kan andere manieren vinden om zichzelf te promoten." Spotje Bush Sadir refereerde aan een reclame van Bush waarin de Iraakse en Afghaanse vlag in voor komen. "Bij deze Spelen zijn twee extra vrije naties aanwezig: en twee terroristische naties minder", zegt een stem in het spotje. Bekijk de video hier. Misdaden Middenvelder Ahmed Manajid ging nog verder in zijn kritiek. "Hoe kan hij zijn god onder ogen komen? Hij heeft zoveel mannen en vrouwen afgeslacht. Hij heeft zoveel misdaden gepleegd." Bron: Rtl nieuws. Vuile huffter denkt dat hij nog enige sympathie geniet onder de Irakezen.

appie666
21-08-2004, 10:42
Origineel gepost door alonzo Wat een topper. :D Ik denk niet dat Bush wakker zal liggen omdat een voetbalteam kwaad is op hem. Maar dit een topper. :confused: Niemand vraagt Bush ook om hier wakker van te liggen :zwaai:

appie666
21-08-2004, 10:53
Origineel gepost door alonzo Zal ie ook niet doen, daarom de vraag, waarom maakt men van dit onbenullige nieuws een topper. Zolang het maar contra Bush, contra Amerika is, is het een topper? Ik ben net even in de kleinste ruimte van men huis geweest, dat was pas een topper. Dit, hoort in het onzinhoekje. :D Jij heb niets bepalen ouwe, het is een topper en het blijft een topper :zwaai:

sneakynawal
21-08-2004, 13:31
Ik ben ook weleens boos.

MELILLENSE
21-08-2004, 13:59

Origineel gepost door alonzo Zal ie ook niet doen, daarom de vraag, waarom maakt men van dit onbenullige nieuws een topper. Zolang het maar contra Bush, contra Amerika is, is het een topper? Ik ben net even in de kleinste ruimte van men huis geweest, dat was pas een topper. Dit, hoort in het onzinhoekje. :D Heb je je ook gewassen na het bezoeken van de kleine ruimte...of is dat pas binnen een week, wanneer je vrouw de grote was doet? MELLILLENSE :belgie:

Erwin
21-08-2004, 14:05
Origineel gepost door MELILLENSE Heb je je ook gewassen na het bezoeken van de kleine ruimte...of is dat pas binnen een week, wanneer je vrouw de grote was doet? MELLILLENSE :belgie: Met je vooroordelen... Misschien doet hij zelf de was wel :)

MELILLENSE
21-08-2004, 14:13
Origineel gepost door Erwin Met je vooroordelen... Misschien doet hij zelf de was wel :) Het is weinig waarschijnlijk dat iemand die zichzelf maar sporadisch wast, het erg zal vinden om die 2 à 3 vuile onderbroeken op maandbasis te wassen. Zoals je weet hebben de meeste wasmachines een trommelinhoud van 5 kg....eer je dat gevuld krijgt met kleding en ondergoed die je dagenlang draagt, zijn er al weken verstreken. MELILLENSE :belgie:

sneakynawal
21-08-2004, 14:13
Origineel gepost door alonzo Neen hoor, we hebben een stevige wasmachine die mijn vrouw met alle vaardigheden bedient. :D Waarom doe jij het niet?

MELILLENSE
21-08-2004, 14:14
Origineel gepost door alonzo Ok hoor, we kennen jouw interesses en frustraties ondertussen wel. 'Ik ben een propere jongen en jullie westerlingen zijn vuilaards.' Draai je plaatje eens om vent, er komen krasjes op. Nee hoor, westerlingen zijn niet vuil, alleen jouw soort... MELILLENSE :belgie:

matahari
21-08-2004, 16:00
Origineel gepost door MELILLENSE Nee hoor, westerlingen zijn niet vuil, alleen jouw soort... MELILLENSE :belgie: Ligt er maar net aan wat je onder niet vuil verstaat :D s'Morgens na een nacht zweten opstaan,en dan even je gezicht deppen met water,vervolgens deodorant het werk laten doen,aankleden en naar het werk. Wassen met water en zeep na een grote boodschap :confused: .....1 keer papier erlangs is toch genoeg?

Erwin
21-08-2004, 16:25
Jammer genoeg is die rituele wassing ritueel en wast die symbolisch slechts zonden weg :)

matahari
21-08-2004, 18:25
Origineel gepost door alonzo Nou, dat doe jij misschien. Maar ik neem twee maal daags een douche. En kan jij weten wie wat doet? Of bedoel je dat alle westerlingen maar viezerikken zijn? En als jij gaat werken en je moet een groete behoefte doen, presteer jij het dan je helemaal te wassen, tof he zo'n goede patron die zorgt dat je na een grote behoefte je kan wassen met water en zeep. :D Laat ik het zo zeggen dat veel nederlanders mij vol verbazing aankijken als ik zeg dat ik s'morgens na het opstaan een douche neem. In de meeste wc's hebben we ook zoiets als een miniwasbakje.....en anders neem je een bekertje met water mee :rolleyes: .......maar dat weet je natuurlijk als je je bezig houd met hygiene

rnaj
21-08-2004, 19:00
Origineel gepost door matahari Laat ik het zo zeggen dat veel nederlanders mij vol verbazing aankijken als ik zeg dat ik s'morgens na het opstaan een douche neem. In de meeste wc's hebben we ook zoiets als een miniwasbakje.....en anders neem je een bekertje met water mee :rolleyes: .......maar dat weet je natuurlijk als je je bezig houd met hygiene Maar dat zegt nog niets over het douche gedrag van die nederlanders, kan ook zijn dat ze aan jouw het verschil niet zien (of ruiken) en dat daar de verbazing vandaan komt... :eek:

CitriC
21-08-2004, 23:50
Origineel gepost door rnaj Maar dat zegt nog niets over het douche gedrag van die nederlanders, kan ook zijn dat ze aan jouw het verschil niet zien (of ruiken) en dat daar de verbazing vandaan komt... :eek: :giechel:

MELILLENSE
21-08-2004, 23:57

Origineel gepost door totheloo Wat zei Jezus ook al weer, over de schijnheiligen? Jullie wassen WEL de buitenkant van de beker, maar de binnenkant vergeten jullie, die blijft smerig! Is me dat ff een topper! Fout totheloo...het was; jullie zien de splinter in andermans oog, maar de balk in jullie eigen oog zien jullie niet. In het Aramees, welteverstaan. MELILLENSE :belgie:

Pagina's : [1] 2