Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Wat voor niveau heb jij? Voor de heren bestemd!!!

Pagina's : [1] 2 3 4

gasni_rajel
15-12-2002, 15:55

Graag wil ik weten en ik denk veel meiden met mij, wat het niveau van de heren die hier komen is..... Dus stem mee! Dit is alleen voor de heren!!!!

yassine23
15-12-2002, 16:04
uni maar nog niet afgemaakt....

naoual_tangawia
15-12-2002, 16:12
Origineel gepost door Mustapha AA ik doe die stomme hbo en ik stem trouwens niet ]enne waarom alleen voor de heren?? ben je opzoek naar een iemand?? als je een beschrijving geeft kunnen we je vast helpen :D kennelijk heb je de andere topic voor de dames niet gezien....en niet zo snel oordelen, ze hoeft toch niet op zoek te zijn? Er zijn mensen die intresse tonen in andere.....dus niet zo achterdochtig

-Reda-
15-12-2002, 16:15
Origineel gepost door bent-lehlel Graag wil ik weten en ik denk veel meiden met mij, wat het niveau van de heren die hier komen is..... Dus stem mee! Dit is alleen voor de heren!!!! zit nu in mn examenjaar van de HAVO...hierna HBO:D

gasni_rajel
15-12-2002, 16:16

Origineel gepost door naoual_tangawia kennelijk heb je de andere topic voor de dames niet gezien....en niet zo snel oordelen, ze hoeft toch niet op zoek te zijn? Er zijn mensen die intresse tonen in andere.....dus niet zo achterdochtig ja inderdaad, thanx naoual!!! Dan heb je me nog niet te keer zien gaan bij Dating!!!!!

Tijn
15-12-2002, 16:24
Deze KOE studeert aan de TOE...................boe eh ik bedoel TU.

naoual_tangawia
15-12-2002, 16:57
Origineel gepost door bent-lehlel ja inderdaad, thanx naoual!!! Dan heb je me nog niet te keer zien gaan bij Dating!!!!! ALSJEBLIEFT MEID.... IK BEDOEL JE KAN GELIJK ZIEN DAT IE EEN OORDEEL VELT.........MAAR JAH....

naoual_tangawia
15-12-2002, 17:01
Origineel gepost door Mustapha AA ]shiit niet zo gestrest achter de computer zitten enne ik zag hem inderdaad te laat :o :zwaai: ben helemaaal niet gestresst! ewa safi.....heb wel wat beters te doen :p

Atlasleeuw
15-12-2002, 18:42
Uni......... :rolleyes:

mocro4life16
15-12-2002, 18:51
ben ik de enige die vbo doet??:(:(

Atlasleeuw
15-12-2002, 18:53
Origineel gepost door mocro4life16 ben ik de enige die vbo doet??:(:( bestaat dat nog?? het heet toch VMBO ?? wat doe je ?? Motorvoertuigentechniek?? of Electra?? betalen allebei goed......dus go for it....... :goedzo:

Tijn
15-12-2002, 18:53
Origineel gepost door mocro4life16 ben ik de enige die vbo doet??:(:( nee, jij bent een van de weinige die dat hier vermeld.....respect :hoera:

RaZer
15-12-2002, 19:01
Origineel gepost door mocro4life16 ben ik de enige die vbo doet??:(:( wil helemaal niks zeggen hoor!!! Ken zoveel mensen die via vbo naar hts zijn gegaan.. gewoon doorgaan als je wil!! En zoniet ook met VBO kan je een goede baan krijgen. Hangt gewoon van je instelling af en niet slim of dom. Goed van je dat je het er gewoon opzet!!

Da_flow
15-12-2002, 19:02
Ik studeer aan de kantine van de SUGE ... (Super Universiteit voor Grote Ego's) Elke dag pak ik de trein naar Den Haag om mijzelf te verblijden met graviton theorien (Genius) en elke dag moet ik weer teleurgesteld naar huis keren omdat ik in elkaar ben geslagen door de Marokkanen die studeren in het gebouw ernaast, genaamd VLBODA HTH (Voorbereidend Lager Beroeps Onderwijs voor Domme Allochtonen die hun Handjes niet Thuis kunnen Houden).

Atlasleeuw
15-12-2002, 19:04

Origineel gepost door Da_flow Ik studeer aan de kantine van de SUGE ... (Super Universiteit voor Grote Ego's) Elke dag pak ik de trein naar Den Haag om mijzelf te verblijden met graviton theorien (Genius) en elke dag moet ik weer teleurgesteld naar huis keren omdat ik in elkaar ben geslagen door de Marokkanen die studeren in het gebouw ernaast, genaamd VLBODA HTH (Voorbereidend Lager Beroeps Onderwijs voor Domme Allochtonen die hun Handjes niet Thuis kunnen Houden). :lol: :lol:

Pagina's : [1] 2 3 4