Bekijk originele versie : ik was het helemaal vergeten
vandaag was de verjaardag van mijn echtgenoot maar ik was het vergeten... hij had het me zelf gisternacht gezegt..
het begon zo hij:iedereen heeft aan me gedacht.. blijkbaar jij niet.
ik: hoe bedoel je? over wat heb je het? aan wat heb ik niet gedacht?
Hij: kijk ff op je telefoon naar datum.Ik keek dus.. ik zei
schatje sorry ik was het helemaal vergeten dagen gaan zo snel
dat ik niet meer eens wat voor dag het vandaag was. maar hij werd er een beetje teleurgesteld over..
nu praat hij niet meer tegen me hoe kan ik het goedmaken?
Pist_Aches
24-08-2010, 00:12
Auch.
pijnlijke zaak.
hoe oud is hij geworden?
16?:rolleyes:
dat hij teleurgesteld is oké,tot daartoe,maar om nu te gaan mokken is wel een beetje euh hoe zal ik dit tactvol overbrengen,kinderachtig.:o
verjaardag vieren is eigenlijk een beetje haraam,we moeten Allah swt dankbaar zijn voor alles wat we hebben gekregen en niet om dat jaartje extra.
maar als je het toch moeilijk hebt koop dan zo'n grote sorry-kaart en een leuk kadootje.
(en een snoepje:hihi: vinden sommige kinderen euh mannen leuk:hihi: )
nadOriiaatje
24-08-2010, 10:12
Auch.
pijnlijke zaak.
hoe oud is hij geworden?
dat hij teleurgesteld is oké,tot daartoe,maar om nu te gaan mokken is wel een beetje euh hoe zal ik dit tactvol overbrengen,kinderachtig.:o
verjaardag vieren is eigenlijk een beetje haraam,we moeten Allah swt dankbaar zijn voor alles wat we hebben gekregen en niet om dat jaartje extra.
maar als je het toch moeilijk hebt koop dan zo'n grote sorry-kaart en een leuk kadootje.
:lol::lol:
Auch.
pijnlijke zaak.
hoe oud is hij geworden?
:haha:
melkpoedertje
24-08-2010, 14:06
:lol: wat grappig koop een leuk lingerie set en maak er vanavond een leuke en romantiese nacht van dan zal tie jou zeker vergeven en niet meer boos op je zijn
UnBreakable_
24-08-2010, 14:22
Dat je dat vergeet, Damnzz... :jammer:
Maar goed, its happen en je kan de tijd niet terug draaien helaas..
Plan een leuke dag in, kook zn lievelings gerecht, zet wat kaarsjes aan, wees lief voor hem..
Na het eten je mooie lingerie aan doen, pak een taart, zet er een kaarsje op en loop zo naar hem toe.. Happy birthday sweety.. eet samen van de taart voor zover je daar aan toe komt :stout: en have a wonderfull night.. ;) (L)
melkpoedertje
24-08-2010, 14:28
ik wist niet dat volwassen marokaanen nog aan verjaardag doen..kijk voor iemand die onder 12 is oke dat begrijp ik maar iemand die al getrouwd is en al volwassen begrijp het niet:lol: en zeker van een marokaan niet
UnBreakable_
24-08-2010, 15:00
ik wist niet dat volwassen marokaanen nog aan verjaardag doen..kijk voor iemand die onder 12 is oke dat begrijp ik maar iemand die al getrouwd is en al volwassen begrijp het niet:lol: en zeker van een marokaan niet
Het zit em denk niet zozeer in het vieren. Hij is een jaartje ouder geworden, vrienden feliciteren hem en vrouwtjelief had er geen benul van watvoor dag het was.. ja dat kan beetje pijn doen. :)
melkpoedertje
24-08-2010, 15:06
Het zit em denk niet zozeer in het vieren. Hij is een jaartje ouder geworden, vrienden feliciteren hem en vrouwtjelief had er geen benul van watvoor dag het was.. ja dat kan beetje pijn doen. :)
:hihi: oh oke en nu dan heb je het al goed gemaakt
UnBreakable_
24-08-2010, 15:09
:hihi: oh oke en nu dan heb je het al goed gemaakt
Waarom moet ik het goedmaken,
Vraag dat Topicstarter maar. :)
Y.asmina
24-08-2010, 20:40
:lol: wat grappig koop een leuk lingerie set en maak er vanavond een leuke en romantiese nacht van dan zal tie jou zeker vergeven en niet meer boos op je zijn
Ja gewoon doen wat melkpoedertje/UnBreakable_ zegt.:o
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.