Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Voeding

Pagina's : [1] 2

Chaimaa
15-12-2002, 15:18

heb ik van een vriend toegestuurd gekregen Asalaam oe3alaikoem beste broeders en zusters, In verband met de de voeding die we kopen wil ik het volgende opmerken. We zitten constant te piekeren en ons vragen te stellen wat de E's in de ingrediënten in onze voeding eigenlijk inhoud. Wel ik heb het volgende te zeggen: we krijgen constant antwoorden van er zijn bepaalde E's die dierlijke voedingsstoffen bevatten. Maar beste broeders en zusters zitten we hiervoor allen te piekeren? Hebben we ons al eens afgevraagd wat onze zogezegde hallal schapen, koeien en kippen te eten krijgen? ik ben er bijna 100% zeker van dat deze dieren dierlijke resten te eten krijgen in hun voeding + antibiotica en hormonen. Dus als je komt zien in de realiteit zouden we in dit land niks anders dan vis, groenten en fruit mogen eten. Nu aan jullie om daar eens bij stil te staan. gelieve mij te vergeven indien dit grof zou overkomen, maar vooral vraag ik vergiffenis aan ALLAH(SWT) indien ik iets verkeerds zou gezegd hebben. Jullie broeder in Islam Said H P.S. Het klinkt misschien wel streng, maar dit is de realiteit. En ik denk dat iedereen dit wel weet dus kunnen we niet zeggen ik wist het niet

Laysa
15-12-2002, 15:24
Salaam ......... Ja je hebt wel gelijk in grote lijnen leven we een beetje blind door .... Veel mensen staan er niet bij stil .. of niet genoeg vooral wij marokkanen zijn altijd bezig met 10001 dingen marokko enz. enz. .... Maar om nou meteen al deze voedingstoffen af te schrijven gaat een beetje ver want je kan niet met zekerheid zeggen dat alles dierlijke resten hormonen enz. bevat .... Hoe zit het dan met de islamitische slachthuizen ? Ik denk ( maar zeker weet ik het ook niet hoor ) dat die toch wel controleren wat voor vee ze binnenkrijgen .... Er is ook zo een organisatie die dat controleert kom even niet op de naam .... :)

RaZer
15-12-2002, 15:25
Origineel gepost door Chaimaa heb ik van een vriend toegestuurd gekregen Asalaam oe3alaikoem beste broeders en zusters, In verband met de de voeding die we kopen wil ik het volgende opmerken. We zitten constant te piekeren en ons vragen te stellen wat de E's in de ingrediënten in onze voeding eigenlijk inhoud. Wel ik heb het volgende te zeggen: we krijgen constant antwoorden van er zijn bepaalde E's die dierlijke voedingsstoffen bevatten. Maar beste broeders en zusters zitten we hiervoor allen te piekeren? Hebben we ons al eens afgevraagd wat onze zogezegde hallal schapen, koeien en kippen te eten krijgen? ik ben er bijna 100% zeker van dat deze dieren dierlijke resten te eten krijgen in hun voeding + antibiotica en hormonen. Dus als je komt zien in de realiteit zouden we in dit land niks anders dan vis, groenten en fruit mogen eten. Nu aan jullie om daar eens bij stil te staan. gelieve mij te vergeven indien dit grof zou overkomen, maar vooral vraag ik vergiffenis aan ALLAH(SWT) indien ik iets verkeerds zou gezegd hebben. Jullie broeder in Islam Said H P.S. Het klinkt misschien wel streng, maar dit is de realiteit. En ik denk dat iedereen dit wel weet dus kunnen we niet zeggen ik wist het niet Vraagje.. Hou jij je hieraan?

Chaimaa
15-12-2002, 15:29
Origineel gepost door RaZer Vraagje.. Hou jij je hieraan? ik heb een blaadje met E nrs van de moskee gekregen shie 2 jaar geleden en die hangt in de keuken en ik let als ik eten koop altijd op de nrs..ik eet alleen vlees dat halal is..(dat deed ik dus al) maar wat ik nu lees word bruut

NA3_NA3
15-12-2002, 15:34

MAAR WAT ZIJN E'S?

Chaimaa
15-12-2002, 15:36
Origineel gepost door NA3 NA3 MAAR WAT ZIJN E'S? E nrs.. zijn door de europesche voedings keuring goedgekeurde ingredienten.. staan altijd in de ingredienten van eten.. is meestal plantaardig of dierlijk

NA3_NA3
15-12-2002, 15:37
Origineel gepost door Chaimaa E nrs.. zijn door de europesche voedings keuring goedgekeurde ingredienten.. staan altijd in de ingredienten van eten.. is meestal plantaardig of dierlijk ooohh dat

Chaimaa
15-12-2002, 15:48
Origineel gepost door Mustapha AA EEHMMM EET JE WEL CHOCOLADE ENZO??? daarzit ook allemaal troep in en wat dacht je van brood??? yeah ik ben momenteel bezig met dieet :D :p brood heb ik ook weleens gelezen dat het erin zit maar niet allemaal

Tijn
15-12-2002, 15:51
Zelf eet ik alleen maar gras, lijkt een beetje saai, maar dat is `t ook :D Vind het wel knap van mezelf dat ik met alleen gras eten hetzelfde kan doen als al die mensen die de hele schijf van 5/4 nodig hebben....

Chaimaa
15-12-2002, 15:55
Origineel gepost door Tijn Zelf eet ik alleen maar gras, lijkt een beetje saai, maar dat is `t ook :D Vind het wel knap van mezelf dat ik met alleen gras eten hetzelfde kan doen als al die mensen die de hele schijf van 5/4 nodig hebben.... :melig:

Tijn
15-12-2002, 15:59
Origineel gepost door Chaimaa :melig: Zo te zien sta jij zelf op `t stuiterballen dieet :melig: :hihi:

Chaimaa
15-12-2002, 16:03
Origineel gepost door Tijn Zo te zien sta jij zelf op `t stuiterballen dieet :melig: :hihi: des te beter doe ik ook automatisch sporten :hihi: :D

SamiaGirl
15-12-2002, 16:05
Ik ben vegetarisch doeessss geen last van "verkeerd vlees" :stout:

NA3_NA3
15-12-2002, 16:07
waarom vegetarisch? als ik vargen mag

SamiaGirl
15-12-2002, 16:14

Ik hou niet zoveel van vlees :boogie:

Pagina's : [1] 2