Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Bijgeloof...

Pagina's : [1] 2

cheetah
15-12-2002, 14:50

Wie gelooft er in "bijgeloof"? Zoals dat je een paraplu nooit in huis mag open doen... nooit onder een ladder door mag lopen.. dat als je oog trilt er iets gaat gebeuren?? Weten jullie ook nog meer bijgeloofdingetjes? :zwaai:

BentDagilia
15-12-2002, 14:54
Als je tegelijk praat dan roddelt er iemand, Als je rechter oog trilt gebeurd er wat goed en links niet. geen boeken lezen op het toilette wordt je dom van. Niet praten in de wc . Niet op 1 schoen lopen.. En nog vele andere maar moet ff me geheuge weer opfrisse :D Bent Dagilia

kickboxgirl
15-12-2002, 14:55
gaarheiddd

cheetah
15-12-2002, 14:56
hhehehe... ik kreeg inderdaad altijd op mijn kop van mijn oma als ik op de wc weer is het nieuwe liedje van de Backstreet boys aan het bleren was hehehe... :rolleyes:

naoual_tangawia
15-12-2002, 14:56

Origineel gepost door cheetah Wie gelooft er in "bijgeloof"? Zoals dat je een paraplu nooit in huis mag open doen... nooit onder een ladder door mag lopen.. dat als je oog trilt er iets gaat gebeuren?? Weten jullie ook nog meer bijgeloofdingetjes? :zwaai: IK GELOOF ER ECHT NIET IN!!!! maar mijn moeder vertelde me een tijdje geleden dat het niet goed was om met zijn tweeen tegelijk te kammen want dat zou ze3ma inhouden dat er mensen over je aan het praten waren.....maar jah....sorry ik geloof er niets van.

cheetah
15-12-2002, 14:57
Origineel gepost door GEBROKEN wajow gisteren trilde me rechteroog nog...maar er niks goeds gebeurd :( .... hhehe heb je al op je bankrekening gekeken? Misschien heb je wel de loterij gewonnen... 75% is voor mij he :D

Laysa
15-12-2002, 14:58
Origineel gepost door GEBROKEN wajow gisteren trilde me rechteroog nog...maar er niks goeds gebeurd :( .... Dat is gewoon die tik die je overgehouden hebt aan de oorlog ( wolfenstein) ..... A veteraan http://smilies.networkessence.net/s/contrib/blackeye/2gunsfiring_v1.gif .... :giechel:

cheetah
15-12-2002, 14:59
Origineel gepost door Abdelhay Standaard maroc dingen hoort het heel vaak :) uhu.... ;)

BentDagilia
15-12-2002, 14:59
Als je ongesteld bent als meisje dan moet je niet je haren stijlen en niet knippen en niet kammen dan gaat het recht opstaan en je krijgt haaruitval. Je mag niet na elmograb douche, Zout onder je bed en een mes goed voor geesten... Bent Dagilia :D

cheetah
15-12-2002, 15:01
Origineel gepost door GEBROKEN iwa waar is de tijd dat de man alles mocht houden en de vrouw gewoon zo haar wekelijkse zakgeld kreeg :giechel: maar voor jou maak ik een uitzondering :Iluvu: die tijd is geheel voorbij :zwaai: ik heb gelijk trek in appelsap :D

cheetah
15-12-2002, 15:03
Ik hoorde ook zoiets van dat als je snachts of savonds buiten loopt en je hoort je naam dat je nooit achter je mag kijken omdat daar dan een geest kan staan die je dood wil hebben ofzo.. :confused: :eek: maar gelukkig doe ik aan tie chi ofhoe je dat ook schrijft en ik kick zijn ass.. APPELSAP POWERRRRRRRRRRRRRR :cool:

cheetah
15-12-2002, 15:06
hehehehe sssshhhhht dont tell :D

BentDagilia
15-12-2002, 15:07
Nachtmerries altijd aan de wc pot vertellen dan komen ze niet uit Bent Dagilia

Tijn
15-12-2002, 15:11
Origineel gepost door Bent Dagilia Nachtmerries altijd aan de wc pot vertellen dan komen ze niet uit Bent Dagilia ....dan hoop ik dat die nachtmerrie niet te lang duurt, want ik kan wel frissere dingen bedenken dan over de plee hangen.......zegt ie trouwens wel eens iets terug, die van mij praat namelijk alleen maar poep :D

BentDagilia
15-12-2002, 15:12

:D TIJN ik doe het niet hoor ik bedoel de gedachte alleen dat je een verhaal vertelt aan de wc pot :D IEggggg Bent Dagilia

Pagina's : [1] 2