Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Chouf Chouf Habibi...

Pagina's : [1] 2

BentDagilia
15-12-2002, 14:29

Dat is de titel van de nieuwe Marokkaanse - Nederlandse film die in de bioscopen zal draaien... Er zullen ook scenes in Marokko worden opgenomen.. Dit is de eerste Marokkaanse - Nederlandse Bioscoop film... Ik zag vanmiddag toevallig een programma met Mohammed Charaa en ze vriendin ( gister mee gedineerd ;) ) en toen vertelde ze dat de titel was van hun nieuw film . Wat vinden jullie ervan dat er meer Marokaans in de bioscopen komt... Ik vind het wel leuk :goedzo: Als die film uit komt dan ga ik hem ook zeker bekijken. Eindelijk een nederlands talige film met Marokkaanse elementen erin :rolleyes: Bent Dagilia

naoual_tangawia
15-12-2002, 14:33
Origineel gepost door Bent Dagilia Dat is de titel van de nieuwe Marokkaanse - Nederlandse film die in de bioscopen zal draaien... Er zullen ook scenes in Marokko worden opgenomen.. Dit is de eerste Marokkaanse - Nederlandse Bioscoop film... Ik zag vanmiddag toevallig een programma met Mohammed Charaa en ze vriendin ( gister mee gedineerd ;) ) en toen vertelde ze dat de titel was van hun nieuw film . Wat vinden jullie ervan dat er meer Marokaans in de bioscopen komt... Ik vind het wel leuk :goedzo: Als die film uit komt dan ga ik hem ook zeker bekijken. Eindelijk een nederlands talige film met Marokkaanse elementen erin :rolleyes: Bent Dagilia Ja dat is wel leuk....maar als je het van de andere kant bekijkt. Wat islam betreft...dan is het gewoon een schande....want in zulke films komen toch scenes voor die niet zijn toegestaan is de islam....THINK ABOUT THAT.....

Chaimaa
15-12-2002, 14:33
:D zo zo...die mohamed chaara heb ik ook gesproken..is wel een sukkeltje :rolleyes:

cheetah
15-12-2002, 14:34
mohammed charaa is cute :Iluvu: toch wel leuk dat er een film komt van marokaanse origine :D

emsoem
15-12-2002, 14:34

wanneer komt ie uit??? ik wil gaan :D =emsoem=

BentDagilia
15-12-2002, 14:36
Valt wel mee chaima.. Ik heb een keer met hem en ze vriendin geluncht en gister gedineerd. zijN hele leuke mensen echt waar. Veel mensen vinden hem een sukkeltje dat komt gewoon denk ik omdat hij iets van zijn leven heeft gemaakt ... Met andere woorden jaloezie.. Persoonlijk vind ik hem een leuke en aardige jongen en ze vriendin die ooK Actrice is en die half Marokkaans en half Macadonies is is ook een hele leuke meid... Bent Dagilia

Chaimaa
15-12-2002, 14:37
Origineel gepost door Bent Dagilia Valt wel mee chaima.. Ik heb een keer met hem en ze vriendin geluncht en gister gedineerd. zijN hele leuke mensen echt waar. Veel mensen vinden hem een sukkeltje dat komt gewoon denk ik omdat hij iets van zijn leven heeft gemaakt ... Met andere woorden jaloezie.. Persoonlijk vind ik hem een leuke en aardige jongen en ze vriendin die ooK Actrice is en die half Marokkaans en half Macadonies is is ook een hele leuke meid... Bent Dagilia haha nee ik ben niet jaloers ik vond hem eigenlijk best wel relaxt ik heb hem in 013 tilburg gesproken met succes awards ik keek wel op.. :rolleyes:

cheetah
15-12-2002, 14:39
Die Touriya Hamouid ofzo is toch ook half macedonisch half marokaans.. is dat zijn vriendin Bent Dagelia?

BentDagilia
15-12-2002, 14:50
Ja als het goed is wel volgens mij zelfs verloofd... Bent Dagilia

BentDagilia
15-12-2002, 15:02
Hahhaa Kan wel.. ik weet het niet ALLAH OU 3lam.. eending weet ik wel ze is vaak samen met hem en ze lijkt zwaar op zijn vriendin.. Super Marokkaan vorige week was ik nog op Rtl Boulevard.. dit zeide ze over mij Bent Dagilia Gaat tegenwoordig meer met de 18 er gaan geruchte dat ze iemand in bus 18 verwacht :D Bent Dagilia

oujdia20
15-12-2002, 15:03
bedoel je spiros chalos?? volgens had hij met iemand anders!!!

cheetah
15-12-2002, 15:05
Nee die spiros ging met Touriya.... dat heb ik pas nog in de weekend gelezen :confused:

BentDagilia
15-12-2002, 15:06
OOh oke dan kan het wel zo zijn :D Ik weet wel dat ze samen een zoenscene hebben gespeeld ik dacht bij Oesters Van Nampkee Bent Dagilia

BentDagilia
15-12-2002, 15:18
Het is zijn vriendin niet sorry voor de verkeerde informatie... Ze is dat emisje van pasoa reclame :D Bent Dagilia

SweetRose
15-12-2002, 15:21

het is toch niet de eerste film met marokkaanse elementen erin?

Pagina's : [1] 2