Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : scheitziek van sommige users !!!!

Pagina's : [1] 2

yassine23
15-12-2002, 14:24

nou post ik niet veel...(wat is nou eigenlijk niet veel) :o en als ik post probeer ik het een beetje fatsoenlijk te houden...ze3ma :p ik heb bestwel geduld enzo... MAAR NOU WORD IK TOCH EEN BEETJE SCHEITZIEK VAN DIE USERS die een forum gaan lopen veretteren , het met z'n 3en (en nog een paar aanhangselen) erg gezellig hebben maar waar het merendeel van de rest van Marokko.nl :confused: (denk ik) niet anders dan tenenkrommend naar kunnen kijken !! Het lijkt verdomme wel of dat ene onderdeel van Marokko.nl :p niets meer is dan apekooitje voor mislukte emile ratelbands! (terwijl die nog grappig kon zijn ) Ik ga niet flamen, geen namen noemen, het betreffende forumonderdeel niet noemen, maar SHIT wat ben ik ze BEU!!!!! :kwaad: Iedere keer als ik in de actieve topics kijk staan er wel weer topics die over niemand dan hunzelf gaan... :confused: "kijk eens hoe goed ik ben" en dingen die puur hetzelfde klinken :eek: Als die gasten nou eens op zouden bokken naar het kinderforum (is wel te vinden op het wereld net)ofzo he, dat zou echt een opluchting zijn! :D (en ondanks dat ik niet veel post lurk ik vrijwel iedere nacht tot een uur of 2/3 dus ik heb meer dan genoeg van ze gezien en begin er nu echt meer dan genoeg van te krijgen) :verliefd: beslama,yassin :zwaai:

emsoem
15-12-2002, 14:25
je hebt het toch niet over mij he :p =emsoem=

Noer3inetie
15-12-2002, 14:27
en ook niet over moi hoop ik

NA3_NA3
15-12-2002, 14:29
VOELEN JULLIE JE AANGESPROKEN?

yassine23
15-12-2002, 14:30

ik zei ik ga geen namen noemen is dat eigenlijk niet duidelijk walla chnou

emsoem
15-12-2002, 14:31
Origineel gepost door yassine23 ik zei ik ga geen namen noemen is dat eigenlijk niet duidelijk walla chnou weet ik daarom vroeg ik het...dan kon je zeggen..nee niet jij..ja jij :D =emsoem=

Noer3inetie
15-12-2002, 14:34
ewa ja we moeten wel weten wie die blagen zijn anders blijven we of zij hier op yasmina.nl dus je topicje heeft ook geen zin meneertje.. als we niet weten of we ook tot de verotte appels behoren ja dan kunnen we erook niks aan doen. maar he wil je me verder helpen met mijn vragen???? pleaseeeeeeeeeeeeeeee

yassine23
15-12-2002, 14:34
Ik ga niet flamen, geen namen noemen, het betreffende forumonderdeel niet noemen, maar SHIT wat ben ik ze BEU!!!!! betekent dat ik ook geen jij ef niet jij ga lopen uitleggen yallah hoep hoep weg......ik wou iets kwijt en dat heb gedaan en wil geen verder uitleg er over geven behalve aan die slapende ********van marokko.nl

yassine23
15-12-2002, 14:36
Origineel gepost door Noer3inetie ewa ja we moeten wel weten wie die blagen zijn anders blijven we of zij hier op yasmina.nl dus je topicje heeft ook geen zin meneertje.. als we niet weten of we ook tot de verotte appels behoren ja dan kunnen we erook niks aan doen. maar he wil je me verder helpen met mijn vragen???? pleaseeeeeeeeeeeeeeee jij bent schattig is dat een antwoord dat genoegen geeft of niet.....over jou en emshoem heb ik het niet over....yallah safie blij.....

emsoem
15-12-2002, 14:37
Origineel gepost door yassine23 Ik ga niet flamen, geen namen noemen, het betreffende forumonderdeel niet noemen, maar SHIT wat ben ik ze BEU!!!!! betekent dat ik ook geen jij ef niet jij ga lopen uitleggen yallah hoep hoep weg......ik wou iets kwijt en dat heb gedaan en wil geen verder uitleg er over geven behalve aan die slapende ********van marokko.nl jij bent gewoon een beetje para :maf2: =emsoem=

Noer3inetie
15-12-2002, 14:38
Origineel gepost door yassine23 jij bent schattig is dat een antwoord dat genoegen geeft of niet.....over jou en emshoem heb ik het niet over....yallah safie blij..... ik ben zeker :D ik denk dat ik :verliefd: ben (hihihi) maar yassientje ga je me nog helpen oele?? :(

yassine23
15-12-2002, 14:38
emsoem para yaak wagga fiek............................

Noer3inetie
15-12-2002, 14:39
Origineel gepost door emsoem jij bent gewoon een beetje para :maf2: =emsoem= emsoem hou je mondje dicht wij zijn het niet dus ewa ro7 eshrer nesh :D

naoual_tangawia
15-12-2002, 14:39
Origineel gepost door NA3 NA3 VOELEN JULLIE JE AANGESPROKEN? NEE INTEGENDEEL

emsoem
15-12-2002, 14:40

Origineel gepost door yassine23 emsoem para yaak wagga fiek............................ :stout: hahaha joke :p =emsoem=

Pagina's : [1] 2