Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : wat zouden julie aandoen op de henna dag??

Pagina's : [1] 2

LZN
20-08-2004, 22:36

hoi meiden..... ik heb binnekort een bruiloft van me nicht en nu was me vraag wat zouden julie aandoen op de hennadag?....een tekchita of gewoon een leuke rokje ofso???? alvast bedankt voor de reacties :zwaai:.

babybruidje
20-08-2004, 23:25
hemm toch wel een tekchita maar dan wel simpeler dan op de bruiloft

Multajeema
21-08-2004, 03:58
Een sierlijke 'Abaya

OemSoelaim
21-08-2004, 12:41
een simpele jurk.. een Jilbaab... mmmmm... een leuke rok met een jasje... :rolleyes: toGG??

loubiaa
21-08-2004, 18:38

Nou of je kan liever een leuke mooie avondjurk aandoen

maroclady06
22-08-2004, 00:41
hee ik weet wat leuk jij kwam aan met een rokJE waarom ga je niet bloot je wilt toch ordiner gaan maakt het dan helemaal af bitch dat ej ebnt je denkt zeker dat ej zo de jongens naar je lijf laat smaken i don't thinks so ze lachen je maar uit en praten jaren over je familie je maakt je familie zo een schande dan datz e al waren bitch ik hoop dat ej wat leerd na deze te hebben gelezen

oemDua
22-08-2004, 08:45
Origineel gepost door maroclady06 hee ik weet wat leuk jij kwam aan met een rokJE waarom ga je niet bloot je wilt toch ordiner gaan maakt het dan helemaal af bitch dat ej ebnt je denkt zeker dat ej zo de jongens naar je lijf laat smaken i don't thinks so ze lachen je maar uit en praten jaren over je familie je maakt je familie zo een schande dan datz e al waren bitch ik hoop dat ej wat leerd na deze te hebben gelezen :rolleyes: :rolleyes: :rolleyes: :rolleyes: :rolleyes: :rolleyes:

snoopie
23-08-2004, 19:11
[QUOTE]Origineel gepost door alhoceimalady1 ik weet niet wat jij verstaat onder rokje maar voor mij is dat een rok iets onder me knieen............enne betreft die jongens.....ik ga er heus niet goed uit zien om me eigen neven te versieren hoor.....misschien is dat je eigen ervaring maar hou het maar voor je ik had om andre reacties gevraagd.........als je dat begrijpt [/QUOT Je had er niet op in moeten gaan. Ze moet eerst ff wat fatsoenlijk nederlands leren praten. Arrogant mens!!!!

Hajar1979
24-08-2004, 14:33
Rokje..??? je gaat niet de stad in....Dit is een speciale gebeurtenis....Ik haat het echt als meiden dan met een dagelijks kleding komen....Die heb je altijd toch aan? Trek een mooie Kaftan aan..! :rolleyes:

Hajar1979
24-08-2004, 14:34
Origineel gepost door maroclady06 hee ik weet wat leuk jij kwam aan met een rokJE waarom ga je niet bloot je wilt toch ordiner gaan maakt het dan helemaal af bitch dat ej ebnt je denkt zeker dat ej zo de jongens naar je lijf laat smaken i don't thinks so ze lachen je maar uit en praten jaren over je familie je maakt je familie zo een schande dan datz e al waren bitch ik hoop dat ej wat leerd na deze te hebben gelezen :confused: :confused: :confused: :confused: :confused: Zieke geest

Mysticalia
25-08-2004, 17:01
kaftan of een mooie jabador :D

berberszina
26-08-2004, 14:59
Nou of je kan liever een leuke mooie avondjurk aandoen :lol: :lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol: hahahah wie doet er nou een avondjurk aan wauahahahaha

Pagina's : [1] 2