Bekijk originele versie : Hoe duur is catering in bruiloft?
berkania_meid
20-08-2004, 22:32
iemand een idee??
rif_ridster
20-08-2004, 23:12
Hangt er van af wat je wil en uiteraard hoeveel personen..
bv wil je Pastilla (vis of kip) schouder vlees en salade etc etc etc..
het gaat gewoon over hoeveel gerechten je wil.. voorgerecht, hoofd gerecht, na gerecht, etc etc etc..
eentje kost 20 000 euro ALLEEN CATERING bv Afrah el magreb...
en eentje kun je voor 5000 euro Catering El itehad..
ps ik kan je num geven van Itehad, laat me weten als je m wil..
SweetRose
21-08-2004, 12:09
Origineel gepost door rif_ridster
Hangt er van af wat je wil en uiteraard hoeveel personen..
bv wil je Pastilla (vis of kip) schouder vlees en salade etc etc etc..
het gaat gewoon over hoeveel gerechten je wil.. voorgerecht, hoofd gerecht, na gerecht, etc etc etc..
eentje kost 20 000 euro ALLEEN CATERING bv Afrah el magreb...
en eentje kun je voor 5000 euro Catering El itehad..
ps ik kan je num geven van Itehad, laat me weten als je m wil..
20 000 EURO?? :schok:...Lang leve de catering van belgiƫ..die totaal ni zo zot zijn om zulke prijze te vragen..:maf2:
ik vindh et ook belachelijk wat ze tegenwoordig er allemaal voor vragen. Tegenwoordig zijn de bruiloften zo eentonig geworden. Het is net een concurentie strijd van wie de mooiste jurk daar aan heeft.
Salaam,
Saada vraagt voor bv kip en vlees, fruit plus decoratie rond de 3500 voor ong 250 gasten. De prijs is exclusief drank, taart en koekjes.
Afrah oftewel Arabiya vraagt voor het normale pakket 36.00 p.p.
Maar dan heb je ook alles.
Bv bekleding van de tafels en stoelen in de sfeer van duizend en een nacht. Servies op tafels met karaffen gevuld met water en sap. Drank en 5 verschillende koekjes zijn inbegrepen in de prijs. Marokkaanse theehoek waar thee wordt voorbereid.
Koffie en thee met een petit four. Bij de taart wordt er verschillende soorten sapjes ingeschonken.
Gasten mogen heel de avond om drank vragen(cola etc).
Als je het geld hebt dan is Afrah echt een optie. Ze hebben mooie dingen en ze zijn goed in wat ze doen.
Saada is ook ontzettend goed, daarentegen is de prijs die ze ervoor vragen redelijk goed.
Je ontvangt hetzelfde pakketje als bij Afrah alleen voor minder en misschien heeft Afrah iets mooiere pakketen.
Succes.
Gariba_1973
08-09-2004, 13:44
1.000000000000000000000000000000000000000000000000 euro
Ps ik vind zowel Afrah als Saada goed in wat ze doen. De een vraagt iets meer dan de ander en de een leverd iets meer als de ander.
Indien je een tiaba neemt, dan zou ik persoonlijk voor Sultan decoratie kiezen voor de decoratie van de zaal.
Ze zijn echt ontzettend goed en hebben mooie dingen.
Ook maken ze overheerlijke salades.
Allah ie kemel belghir voor iedereen.
Insha allah
Origineel gepost door Gariba_1973
1.000000000000000000000000000000000000000000000000 euro
Het is veel geld. Maar het zijn de standaard prijzen die ze vragen. Je moet altijd afdingen. Er kan makkelijk misschien 1500 euro af.
Ze weten hoe marokkanen zijn, daarom geven ze hogere prijzen door.
xxxHannan
08-09-2004, 14:57
Het hangt inderdaad af van wat je vraagt. Wil je een buffet buffet, wil je traditioneel marokkaans eten. Dan nog de keus, wil je zaaldecoratie..wil je koekjes, wil je gebruik maken van serveerders. Hoeveel serveerders.. mannen of vrouwen...zo komt een prijs tot stand en meestal kom je er wel uit! Saada en Afrah en Sultan zijn inderdaad aanraders!
maribie_4_live
08-09-2004, 15:21
Asalaam,
Ik ken een catering Chiwatrif zelf persoonlijk vind ik ze goed...
Ik heb 2x een feest van hun mee gemaakt ik vond het zo mooi...Maar wat ik echt maar dan ook echt nooit zal vergeten is hun ETEN.. als ze me nou thuis zouden uitnodigen dan zal ik racen.... HAHAHAHA... Maar me nicht had ze gehad in wageningen ze had zo een 220 gasten maar ze had visbestilas en vlees.. en salades echt allen drinken thee echt een helle pakket voor 5500 euro ik vind dat echt niet duur als het kip was dan wel maar het was VIS he mensen... maar voor de rest ken ik ook catering saada die zijn ook goed heb 1 feest van hun mee gemaakt alles was goed vind ik maar ze habben van die ouden spullen de decoratie bedoel ik dan. En het eten vond ik ook wel kunnen...... Hun zijn ook niet duur!!!
xxxjes faisal
xxxHannan
08-09-2004, 15:39
waar had je ze dan meegemaakt Faissal...???
en wat je zegt over die oude spullen...zij hebben juist de nieuwste spullen...
maribie_4_live
09-09-2004, 14:25
hai Hanan,
Ik had saada vorige jaar mee gemaakt in Rtrdam ik weet niet welke datum precies. En chiwatrif heb ik in wageningen mee gemaakt en 1 keer en in Adam..
Maar het kan ook zijn dat saada nieuwere spullen heeft kwa decoratie..
de nummer van chiwatrif ken ik zelf ook niet ik heb hem nodig.. Zelf ook
ik kijk wel of ik thuis de kaartje kan vinden ik had hem wel ik zie wel..
Maar als iemand hem heeft wil je hem dan ook achterlaten voor mij.
xxxxxjes faisal
soennia83
09-09-2004, 16:09
Origineel gepost door maribie_4_live
Asalaam,
Ik ken een catering Chiwatrif zelf persoonlijk vind ik ze goed...
Ik heb 2x een feest van hun mee gemaakt ik vond het zo mooi...Maar wat ik echt maar dan ook echt nooit zal vergeten is hun ETEN.. als ze me nou thuis zouden uitnodigen dan zal ik racen.... HAHAHAHA... Maar me nicht had ze gehad in wageningen ze had zo een 220 gasten maar ze had visbestilas en vlees.. en salades echt allen drinken thee echt een helle pakket voor 5500 euro ik vind dat echt niet duur als het kip was dan wel maar het was VIS he mensen... maar voor de rest ken ik ook catering saada die zijn ook goed heb 1 feest van hun mee gemaakt alles was goed vind ik maar ze habben van die ouden spullen de decoratie bedoel ik dan. En het eten vond ik ook wel kunnen...... Hun zijn ook niet duur!!!
xxxjes faisal
He wacht eens even, is alles dan van hun??? Of moet je zelf vlees en visingredienten etc inleveren.
Want zo niet dan zijn ze kei GOEDKOOP!
Als ik het goed begrijp kan je een catering alles laten doen..Dus gewoon dokken en je bent van de meeste zorgen af, jah toch??
Echt beter, heb namelijk nog nooit een bruiloft meegemaakt waar ze alles door een catering hebben laten verzorgen...
Dus mensen kom maar op met nummers van cateraars in Zuid- Holland of Utrecht.
wasalaam
alhoceimagirly
13-09-2004, 21:01
probeer catering zohour echte aanraders, en ja de catering doet natuurlijk alle inkopen.
tel zohour: 0640440809
Ikgatrouwen
13-09-2004, 22:38
Saada Ede, ik had ze en we hebben ze binnenkort weer. Bovendien hebben ze nu n e g a f f a SAADA met ongelovelijk prachtige jurken en sieraden. Als ze er voor dat ik ging trouwen was, had ik haar zeker genomen. En voor de rest was ik ook erg tevreden met Saloua en de catering van die dag, saada dus! Ze deden alsof het hun eigen bruiloft was zelfs mijn moeder had niet door dat ze op de bruiloft van haar dochter was en kon heerlijk genieten van het feest. Het was een schitterende bruiloft en we zijn alle mensen die ons daarbij geholpen hebben ontzettend dankbaar. Alle dank gaat dus ook uit naar de band van die dag, Rbati, de dakkagroep uit adam, lghaita, catering saada en mijn negaffa. Kiss for all!
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.