Bekijk originele versie : waarom een slotje
Ik zal eerlijk zijn, der wordt hier teveel over homo's gelult, maar 1 vraag waarom heeft 'Moslim homo's' -klik hier- (http://forums.marokko.nl/showthread.php?s=&postid=5964751#post5964751) een slotje gekregen
Er onstond net een leuke discussie tussen een arabische cristen en een moslim (soort onbekend) en op het moment dat er een provocateur langs komt (klik hier voor meer info) (http://forums.marokko.nl/member.php?s=&action=getinfo&userid=59682) komt er een slot op het topic...
Ikke niet begrijpen, zo een persoon moet gewoon gestopt worden met zijn provocatie's
Of de moderator is het gezeur zat, maar dan moet ze/hij het gewoon melden.
Goed willende prikkers mogen niet het slachtoffer worden van provocateurs, ook niet bij een gevoelig onderwerp als homosexualiteit
Dat is idd jammer. Verwijder dan de storende berichten en laat het topic staan.
maar daar kunnen meestal de goed bedoelende prikkers niets aan doen
Praetorian
20-08-2004, 22:03
Origineel gepost door rnaj
maar daar kunnen meestal de goed bedoelende prikkers niets aan doen
Misschien houden de moderators er niet zo van dat dit onderwerp zo openlijk besproken wordt....het is in deze kringen natuurlijk wel een "heet" onderwerp......
leuke zinspeling he?
Origineel gepost door Praetorian
Misschien houden de moderators er niet zo van dat dit onderwerp zo openlijk besproken wordt.... het is in deze kringen natuurlijk wel een "heet" onderwerp......
leuke zinspeling he?
Dan heet het censuur :kwaad:
Rnaj
PS, ik begrijp hem niet :(
Praetorian
20-08-2004, 22:15
Dan heet het censuur :kwaad:
Rnaj
PS, ik begrijp hem niet :(
Ik bedoel het is al geen geliefd onderwerp binnen de Islamitische kring(en). Dus misschien, wanneer er iemand goed over de scheef gaat, hebben ze mooi een aanleiding om een onderwerp te sluiten....
maar hoe noem je dat dan, ik noem het censuur
Praetorian
20-08-2004, 22:24
maar hoe noem je dat dan, ik noem het censuur
JA dat klopt, alleen wordt censuur vaak direct toegepast voordat iets gepubliceerd wordt...hier wordt op een reden gewacht om de hele topic te sluiten....
Begrijp me goed, ik zeg niet dat ze dat doen, maar het is een mogelijkheid....
dat houdt mijn vraag ook in ;)
Er zijn gewoon een paar pubers die hun persoonlijke conflicten in alle topics uit proberen te vechten. Dat gaat dan ten koste van die topics.
Origineel gepost door najibzri
Nee dat mag niet Deliana, het is tegen de mja beleid is mij verteld.
Alleen van sommige provo's worden er berichten verwijdert. De andere provo's genieten van onschendbaarheid status of zo iets.
Denk ik , weet het niet zeker, maar is mogelijk, het kan zijn.
Iemand mag mij corrigeren als dat niet zo is.
Dat is oud nieuws.
Origineel gepost door najibzri
En dus niet bespreekbaar ?
Ik persoonlijk vind dat er een reorganisatie moet plaats vinden
, op zijn minst.
Tot die tijd blijft het censuur :rolleyes:
Geef allemaal maar lekker af aan de personen die de topic hebben verpest.
:goedzo:
Wat meer sociale controle zou MJA goed doen.
Origineel gepost door Heiba
Geef allemaal maar lekker af aan de personen die de topic hebben verpest.
:goedzo:
Wat meer sociale controle zou MJA goed doen.
Toch blijfty het niet eerlijk, ik straf jouw ook niet vanwege kut-marokkaantjes die oude vrouwtjes beroven
Toch blijfty het niet eerlijk, ik straf jouw ook niet vanwege kut-marokkaantjes die oude vrouwtjes beroven
Heb vandaag even geen zin meer om het kaf van het koren te scheiden, dat is een hele klus...
Morgen weer een dag.
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.