Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : D*mzzzzzzzzzzzzzzzz!!!

Missrapster
15-12-2002, 13:28

Sorry dat ik dit ff moet zeggen hoor.......maar het is hier zoooooooooooooooooooo saai geworden....waar zijn al die oude leden.....toe was het echt helemaal toppie......altijd lachen enzo..... En nu worden er van die stomme topics geopend waarvan ik denk..............get a live........ Is er iemand die begrijpt wat ik bedoel???(een oude lid,geen nieuwe!!!) En sorry nieuwe leden....maaruh jullie moeten niet zoveel onzin hier zetten.....praat is ook over serieuze dingen..... -xxx- een angeltje.... P.S. don't hate me because i tell U the truth!!!

Gekke_SofSof
15-12-2002, 13:47
Hahahahahaahhaha jij bent MOEILIJK!!!!!!!!!!!!!!!!!!....Straight to tha Point!!!!...:D Kizz Kizz Sof Sof :maf2::maf2::maf2:

Missrapster
15-12-2002, 13:48
hihihih.....U don't know me......kheb hier veel mensen gek gemaakt......:melig:.......

Gekke_SofSof
15-12-2002, 13:58
hahahahah...Ewa jah...valt niet zo veel anders te doen..op een zondag middag :rolleyes:...Trouwens waar zijn al die oude leden gebleven dan...:confused: ???

Missrapster
15-12-2002, 14:03

ik weet niet ze zijn spoorloos.....ik kom binnenkort op spoorloos om ze op te sporen..........

Gekke_SofSof
15-12-2002, 15:26
Hehehe...kun je gelijk auditie doen ofzo...

hardtodrive
15-12-2002, 16:05
Origineel gepost door Missrapster Sorry dat ik dit ff moet zeggen hoor.......maar het is hier zoooooooooooooooooooo saai geworden....waar zijn al die oude leden.....toe was het echt helemaal toppie......altijd lachen enzo..... En nu worden er van die stomme topics geopend waarvan ik denk..............get a live........ Is er iemand die begrijpt wat ik bedoel???(een oude lid,geen nieuwe!!!) En sorry nieuwe leden....maaruh jullie moeten niet zoveel onzin hier zetten.....praat is ook over serieuze dingen..... -xxx- een angeltje.... P.S. don't hate me because i tell U the truth!!! sorry, Ik vraag me af wat de nieuwe leden verkeerd doen? Vertel ons wat je wilt horen en misschien kunnen we je helpen.

RaZer
15-12-2002, 17:08
Gett a life..... ik heb hier mensen gek gemaak :lol: jehh kapsones... enige die je heb gek gemaakt ben je zelf.. Beslema :zwaai:

Missrapster
15-12-2002, 20:18
kijk zulke mensen hebben we dus niet nodig.....wallah zulke mensen hebben deze hele forum verpest........... laterzzzzzzzzzzzzz..... hou je taai...;)