Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Accu van Accer laptop

Moslima81
22-08-2010, 15:15

Assalaamoe aleikoem warahmatoeallahie, Sindskort heb ik een probleem met mijn laptop. Ik moet de steker constant in het stopcontact houden. Mijn accu gaat 10 minuten mee. Kan iemand mij vertellen waar dat aan ligt? Wat kan ik daar aan doen? Barakallahoe fiekoem.

Zitoen00
22-08-2010, 15:56
accu is niet meer goed. kijk of eentje kan kopen via internet of zo ( www.ebay.nl ) geef ons anders de merk van de laptop + type

Moslima81
22-08-2010, 16:56
Zitoen, bedankt voor je reactie. Het is een Acer Extensa 562OZ. Kun je mij vertellen wat een nieuwe accu ongeveer kost? Alvast bedankt.

cotedor
22-08-2010, 19:35
Zitoen, bedankt voor je reactie. Het is een Acer Extensa 562OZ. Kun je mij vertellen wat een nieuwe accu ongeveer kost? Alvast bedankt. die rot dingen zijn duur. ik zou gewoon die accu eruit halen (wanneer die uitstaat). en voortaan gewoon via netstroom werken, dan weet je ook zeker dat die niet uitvalt. succes

Moslima81
22-08-2010, 19:38

die rot dingen zijn duur. ik zou gewoon die accu eruit halen (wanneer die uitstaat). en voortaan gewoon via netstroom werken, dan weet je ook zeker dat die niet uitvalt. succes Ja inderdaad, dat ga ik insha allah in het vervolg doen. Ik had net gegoogled en zo´n accu kost al snel rond de 100 euro. Ik kan beter gaan sparen voor een nieuwe!

cotedor
22-08-2010, 19:47
Ja inderdaad, dat ga ik insha allah in het vervolg doen. Ik had net gegoogled en zo´n accu kost al snel rond de 100 euro. Ik kan beter gaan sparen voor een nieuwe! juistem! :D die van mij was nog 60 euro duurder = 160 ik werk al 4 jaar zonder accu. geen enkel probleem. alleen ben nu onderhand wel toe aan nieuw laptop. succes verder

Essylou
23-08-2010, 01:33
Ik heb die laptop ook en had precies dezelfde probleem. Ik heb toen de lader van me zus een tijdje gebruikt, maar dat lukte ook niet meer. Hij pakte em ni goed, want ik moest dat ding vasthouden tijdens het opladen. Maargoed ik heb hem laten maken voor 75 euro dat dingentje binnen was los ofzo en dat hebben ze vastgesoldeerd.

ILI_Amazigh
23-08-2010, 01:46
Assalaamoe aleikoem warahmatoeallahie, Sindskort heb ik een probleem met mijn laptop. Ik moet de steker constant in het stopcontact houden. Mijn accu gaat 10 minuten mee. Kan iemand mij vertellen waar dat aan ligt? Wat kan ik daar aan doen? Barakallahoe fiekoem. Ben bang dat de accu gewoon dood is. Je kunt er beter een nieuwe accu in doen en die oude zo snel mogelijk eruit halen. Vertrouw het nooit met die dingen als ze toch niet werken.

Moslima81
23-08-2010, 10:35
Ik heb die laptop ook en had precies dezelfde probleem. Ik heb toen de lader van me zus een tijdje gebruikt, maar dat lukte ook niet meer. Hij pakte em ni goed, want ik moest dat ding vasthouden tijdens het opladen. Maargoed ik heb hem laten maken voor 75 euro dat dingentje binnen was los ofzo en dat hebben ze vastgesoldeerd. Nou dat probleem heb ik eerst nog gehad. Dat de steker geen stroom doorliet. Gelukkig gebeurde het bij mij binnen de garantietijd en is het door hun gefixed. Nu heb ik een ander probleem en dat is dat ik niet op de accu kan werken. ik moet altijd netstroom hebben..........gelukkig werkt ie zo wel.

Moslima81
23-08-2010, 10:36
Ben bang dat de accu gewoon dood is. Je kunt er beter een nieuwe accu in doen en die oude zo snel mogelijk eruit halen. Vertrouw het nooit met die dingen als ze toch niet werken. Ja die accu werkt niet meer. Kun je mij vertellen waarom ik de accu nu eruit moet halen? Is het schadelijk voor de laptop als ik hem er in laat? Alvast bedankt!

Yusuf13
23-08-2010, 12:19
Voor de volgende laptop: Zo verlengt u de levensduur van uw laptop accu (http://www.personalcomputercare.nl/computervragen/hardware/laptop-accu-levensduur.htm) Lang leve je laptop-batterij! (http://computerworld.nl/article/11829/lang-leve-je-laptop-batterij.html)

Yusuf13
23-08-2010, 12:21
Ja die accu werkt niet meer. Kun je mij vertellen waarom ik de accu nu eruit moet halen? Is het schadelijk voor de laptop als ik hem er in laat? Alvast bedankt! Als je hem erin laat is je lappie zwaarder en ook gebruikt hij extra stroom. Dus kun je hem er net zo goed uithalen als hij toch defect is.

Moslima81
23-08-2010, 12:26
Voor de volgende laptop: Zo verlengt u de levensduur van uw laptop accu (http://www.personalcomputercare.nl/computervragen/hardware/laptop-accu-levensduur.htm) Lang leve je laptop-batterij! (http://computerworld.nl/article/11829/lang-leve-je-laptop-batterij.html) Barakallahoe fiek voor de link. Het opvolgen van deze tips heeft zeker geen zin voor een accu die niet eens tien minuten kan redden?

Yusuf13
23-08-2010, 12:42
Het opvolgen van deze tips heeft zeker geen zin voor een accu die niet eens tien minuten kan redden? Je kan het altijd proberen. Incha'Allah. :)

ILI_Amazigh
23-08-2010, 13:42

Ja die accu werkt niet meer. Kun je mij vertellen waarom ik de accu nu eruit moet halen? Is het schadelijk voor de laptop als ik hem er in laat? Alvast bedankt! Ze kunnen alleen wat warm worden omdat ze dan heel snel opgeladen zijn voor korte duur dat is alles. Kan verder geen kwaad om erin te laten.