Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Wat Betekent Deze Droom..........................?

Pagina's : [1] 2 3 4

_MaJesTeiT_
15-12-2002, 13:09

Salem Aleykoem luitjes, Alles goed met jullie? Ik had vannacht over jullie gedroomd over bepaalde personen, echt dit is geen grap....... Wat zou mijn droom betekenen........ Ik heb gedroomd dat ik een paar leden heb gezien in het echt en dat er een meeting was en ik kan me nu nog herinneren hoe die personen eruit zagen in me droom....... :rolleyes: Weet misschien wat het kan betekenen zo een droom..... Graag serieuze reacties........Dank U Wel....... :D Ik hoor het nog wel..... Groetjes van mij... ;)

RaZer
15-12-2002, 13:11
:haha:.. misschien komt het een keer uit of juist niet en wie had je gezien trouwens?

Noer3inetie
15-12-2002, 13:13
euhhhhhhhhhh misschien hou je zo veel van ons en wil je ons zo graag zien hhihihiih just kidding.. maar............ ze zeggen er zijn drie dromen.. je hebt dromen die gemaakt worden door shaytaan.. je hebt dromen die halal zijn en die je iets proberen te vertellen maar die ook uit kunnen komen............. en je hebt dromen als je heel lang met iets bezig bent bv of je denkt de hele dag aan iets of iemand dan ga je overdat gene dromen...

_MaJesTeiT_
15-12-2002, 13:15
Origineel gepost door RaZer haha.. misschien komt het een keer uit of juist niet en wie had je gezien trouwens? Wie weet he.....ik had gedroomd over: Cina zij was ook in me droom, Zin midar(ik kan me nog goed voorstellen hoe zij der uit zag.... :rolleyes: ) En Chaima ook...........en ook over Uitgeblust.... Het was gewoon echt een hele raar droom.....het leek net echt en kan me niet meer herinneren of jij er ook bij zat......... ;)

younnes
15-12-2002, 13:16

:eek: een mij :zwaai:

_MaJesTeiT_
15-12-2002, 13:16
Origineel gepost door Noer3inetie euhhhhhhhhhh misschien hou je zo veel van ons en wil je ons zo graag zien hhihihiih just kidding.. maar............ ze zeggen er zijn drie dromen.. je hebt dromen die gemaakt worden door shaytaan.. je hebt dromen die halal zijn en die je iets proberen te vertellen maar die ook uit kunnen komen............. en je hebt dromen als je heel lang met iets bezig bent bv of je denkt de hele dag aan iets of iemand dan ga je overdat gene dromen... Je hebt gelijk, want ik hou zo veeeeeeeel van jou vooral........... :p ;) Die droom leek net echt.......... :confused:

Chaimaa
15-12-2002, 13:17
Origineel gepost door Saida Wie weet he.....ik had gedroomd over: Cina zij was ook in me droom, Zin midar(ik kan me nog goed voorstellen hoe zij der uit zag.... :rolleyes: ) En Chaima ook...........en ook over Uitgeblust.... Het was gewoon echt een hele raar droom.....het leek net echt en kan me niet meer herinneren of jij er ook bij zat......... ;) serieus..... :o hoe zag ik eruit :)

Missrapster
15-12-2002, 13:20
weet je ik heb laatst over Tarik gedroomd.....en dat terwijl ik hem nog nooit heb gezien!!!!! Hij was beter geworden en was bij mij thuis.....we hadden heel veel lol enzo.....en wat ik zo vreemd vond dat was dat ik zelfs in mn droom hoopte dat ie helemaal opknapte.......:traan1:.....

_MaJesTeiT_
15-12-2002, 13:21
Origineel gepost door Chaimaa serieus..... :o hoe zag ik eruit :) Ik heb over jou gedroomd, omdat ik weet dat jij Yasmina niet zou verlaten, ook al kondig je het aan....... ;) Hoe je der uitzag, dromen zijn anders....Je ben niet lang en je had stijl haar in me droom......... :confused: Het is maar een droom he.........meid.....welkom weer terug..... ;)

_MaJesTeiT_
15-12-2002, 13:22
Origineel gepost door Missrapster weet je ik heb laatst over Tarik gedroomd.....en dat terwijl ik hem nog nooit heb gezien!!!!! Hij was beter geworden en was bij mij thuis.....we hadden heel veel lol enzo.....en wat ik zo vreemd vond dat was dat ik zelfs in mn droom hoopte dat ie helemaal opknapte.......:traan1:..... Je hebt zulke dromen he en ze lijken net echt en wie weet kunnen ze ook uitkomen...... ;)

Noer3inetie
Origineel gepost door Saida Je hebt gelijk, want ik hou zo veeeeeeeel van jou vooral........... :p ;) Die droom leek net echt.......... :confused: aaaaaaaaah schatje je weet tog dat ik ook van jou hou!!!!!!!!!!! :D saida i :Iluvu: 4 ever :D

Missrapster
incha'llah komt deze dan ook uit....;)

_MaJesTeiT_
15-12-2002, 13:23
Origineel gepost door Noer3inetie aaaaaaaaah schatje je weet tog dat ik ook van jou hou!!!!!!!!!!! :D saida i :Iluvu: 4 e :Iluvu: ver :D thanxxxx lieverd........ :Iluvu: ;)

_MaJesTeiT_
15-12-2002, 13:25
Origineel gepost door Missrapster incha'llah komt deze dan ook uit....;) Inschagelah met jou ook derbij....... ;)

Chaimaa
15-12-2002, 13:28

Origineel gepost door Saida Ik heb over jou gedroomd, omdat ik weet dat jij Yasmina niet zou verlaten, ook al kondig je het aan....... ;) Hoe je der uitzag, dromen zijn anders....Je ben niet lang en je had stijl haar in me droom......... :confused: Het is maar een droom he.........meid.....welkom weer terug..... ;) :hihi: ik wou echt weggaan maar ik werd tegengehouden... :rolleyes: ben er gehecht aan geraakt..pfffff :D you know me 2 much :p haha ik stuur je ff een pm ok ;)

Pagina's : [1] 2 3 4