Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Cijfer voor jasmina.nl

salimma19
15-12-2002, 12:22

Haaaaaallllloooooooooooo iedereen, ik vraag me af hoe jullie eigenlijk over jasmina.nl denken. sooo plaats effe een cijfertje en zet er bij wat de minpunten zijn, en wat de pluspunten zijn oke??? ik geef jasmina.nl een zes, omdat er veel onzintopics zijn op deze site en de dingen gaan een beetje traag hierzo en te strenge regels. maar verder heb ik er niks aan toe te voegen. jasmina is wel oke En geen bullshit a.u.b alvast bedankt groetjes van DA ONE AND ONLY SALIMMAAAAAAAAAAA :zwaai:

Angel
15-12-2002, 13:33
Origineel gepost door salimma19 Haaaaaallllloooooooooooo iedereen, ik vraag me af hoe jullie eigenlijk over jasmina.nl denken. sooo plaats effe een cijfertje en zet er bij wat de minpunten zijn, en wat de pluspunten zijn oke??? ik geef jasmina.nl een zes, omdat er veel onzintopics zijn op deze site en de dingen gaan een beetje traag hierzo en te strenge regels. maar verder heb ik er niks aan toe te voegen. jasmina is wel oke En geen bullshit a.u.b alvast bedankt groetjes van DA ONE AND ONLY SALIMMAAAAAAAAAAA :zwaai: wat voor strenge regels zijn er dan?

Missrapster
15-12-2002, 13:40
ik geef yasmina een 4.......waarom??Het is zoooooooooo saai.......ik mis alles van vroeger toen was het echt lachen .......we kende elkaar veel beter....nu......om eerlijk te zijn is het verrot!!!

_MaJesTeiT_
15-12-2002, 13:43
Origineel gepost door Missrapster ik geef yasmina een 4.......waarom??Het is zoooooooooo saai.......ik mis alles van vroeger toen was het echt lachen .......we kende elkaar veel beter....nu......om eerlijk te zijn is het verrot!!! :confused: aan de ene kant heb ben ik het met je eens....ik mis ook die tijd van vroeger......al die oude leden zijn bijna allemaal weg..... Leden komen en gaan, zo is dat met alles... Net tot je elkaar beter leert kennen, verdwijn je...... :confused: xx van mij

Missrapster
15-12-2002, 13:46

bedoel je mij???? Wallah ik heb het druk met mn studie.....en alles loopt verkeerd.....heb echt geen tijd om hier mensen gek te maken netals vroeger....:(

RaZer
15-12-2002, 13:48
De site Yasmina zelf vind ik wel goed. Is overzichtelijk en je heb een eigen hoekje en ga zo maar door. De leden vind ik hier te soft. Ik vind het nog steeds een forum en naruurlijk moet je soms ook kunne lachen maar het is en blijft een forum. Dus discussie's over het onderwerp zouden er meer moeten zijn. En dan geen aanval op persoon zelf maar alleen zijn stelling of mening. En nogmaals het is geen chatkanaal. Voor de mensen die dat liever willen verwijs ik naar Yasmina chat volgens mij is die hier ook ergens. Cijfer Yasmina de site 8 Cijfer leden qua mening 4

_MaJesTeiT_
15-12-2002, 13:51
Heb je het tegen mij, ik bedoel niet jou hoor.... I know, ik heb het ook druk......met studie enz.... Ik heb op 27 + 28 Januari 4 examens en moet nu al beginnen met leren eigenlijk....... Het leven is eenmaal zo, iedereen heeft het best wel druk en ik moet nu mijn kamer gaan opruimen.... :rolleyes: )heb geen zin) maar goed, we mogen niet klagen, want je moet blij zijn met het leven wat je hebt en je moet Allah dankbaar zijn voor het feit dat jou dit leven heeft geschonken, want nog geen 1000 hiervandaan leven ons leeftijdgenoten met pijn, angst en verdriet en Inschagelah is er voor hun ook ooit vrede... Tot spreeks..... Groetjes Saida ;)

_MaJesTeiT_
15-12-2002, 13:52
Salimmaa sorry dat ik je topic effe verpest......mijn excuses voor dit ongemak.......

kinky_boy
15-12-2002, 14:58
de laatste tijd klaag iedereen dat het niet meer leuk is hier op yasmina, komt het door de topic of dat sommige leden weg zijn gegaan.

RaZer
15-12-2002, 15:14
Origineel gepost door kinky_boy de laatste tijd klaag iedereen dat het niet meer leuk is hier op yasmina, komt het door de topic of dat sommige leden weg zijn gegaan. Komt door vroeger was het altijd beter syndroom. Dit is iets wat men altijd zeg. Men vergeet alle verrotte dingen die toen zijn gebeurd en onthoud alleen de leuke waardoor men geneigd is te gaan denken dat het vroeger beter was.

poppemiek20
21-10-2010, 00:43
hoi de meeeste van hier hebben geen respect meer vooral de meiden vroeger dacht ik dat alleen jongens vuile praat hadden maar die meiden hier zijn erger je stelt ze gewoon een vraag en ze schelden je al uit ....