Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Ik ga een poging wagen...

sweetyfeyrouz
15-12-2002, 03:40

Sjooooo die klaas kwam net langs eeey, gooit tie met stenen naar mn ogen i.p.v. met zand :stoned: :verdomme: Denk dat t tijd word om te gaan slapen :( Ga maar verder dobberen in m'n bedje en op zoek naar zoete dromen :D Wens jullie allemaal een prettige voortgang van de nacht voor strax sweet 3ms en gezond weer op Incha Allah. :zwaai: :zwaai: Fey

Tnawie
15-12-2002, 03:47
laat jou emoties opzij en ga slapen meid :D

sweetyfeyrouz
15-12-2002, 03:54
Origineel gepost door Tnawie laat jou emoties opzij en ga slapen meid :D Ewa ja tnawie :( weet je wat het is :confused: Ik ben gewoon één grote brok emoties :huil: :boos: :verliefd: weet niet wat ik ermee aanmoet :rolleyes: Ik heb gewoon zin om naar buiten te rennen en keihard een potje te schreeuwen :regie: sjoooow hééééé dat lucht op :boogie:

noenoes
15-12-2002, 04:08
Origineel gepost door sweetyfeyrouz Ewa ja tnawie :( weet je wat het is :confused: Ik ben gewoon één grote brok emoties :huil: :boos: :verliefd: weet niet wat ik ermee aanmoet :rolleyes: Ik heb gewoon zin om naar buiten te rennen en keihard een potje te schreeuwen :regie: sjoooow hééééé dat lucht op :boogie: hehehe precies het zelfde als hoe ik me nu voel :hoera:

sweetyfeyrouz
15-12-2002, 04:16

Origineel gepost door noenoes hehehe precies het zelfde als hoe ik me nu voel :hoera: En noenoes? Heb jij ook ff lekker buiten staan schreeuwen? :D

noenoes
15-12-2002, 04:20
Origineel gepost door sweetyfeyrouz En noenoes? Heb jij ook ff lekker buiten staan schreeuwen? :D nou ik ben net van buiten gekomen, en aan schreeuwen heb ik niet echt gedaan nee :rolleyes:

sweetyfeyrouz
15-12-2002, 04:24
Origineel gepost door noenoes nou ik ben net van buiten gekomen, en aan schreeuwen heb ik niet echt gedaan nee :rolleyes: Ik raad het je echt aan, lucht zo gigantisch op ;) Al mijn emoties zijn als sneeuw voor de zon vervlogen :D

noenoes
15-12-2002, 04:28
Origineel gepost door sweetyfeyrouz Ik raad het je echt aan, lucht zo gigantisch op ;) Al mijn emoties zijn als sneeuw voor de zon vervlogen :D hehehe nee ik zou het maar niet doen, want ik woon in een rustige wijk , straks worden de buren wakker en dat is de bedoeling natuurlijk niet ;) kijk , ik kan je wel beloven dat ik nu keihard ga schreewen maar binnen het huis!! :) mag dat ??? :D

sweetyfeyrouz
15-12-2002, 04:51
Origineel gepost door noenoes hehehe nee ik zou het maar niet doen, want ik woon in een rustige wijk , straks worden de buren wakker en dat is de bedoeling natuurlijk niet ;) kijk , ik kan je wel beloven dat ik nu keihard ga schreewen maar binnen het huis!! :) mag dat ??? :D Van mij mag je ;) Als het oplucht moet je het vooral niet laten. Er lopen al genoeg mensen rond op deze aardkloot die maf zijn geworden van hun eigen emoties :rolleyes: Succes en denk aan je stembandjes hè :D