Bekijk originele versie : beschrijf maar je perfecte man/vrouw
marocaan18
20-08-2004, 19:43
salaam,
beschrijf je perfecte man/vrouw....met details van haarkleur tot de lengte van de oogwimpers....
graag uw medewerking:D
thalla :zwaai:
Nissrine_1983
20-08-2004, 20:35
Mijn man is MIJN prefecte mannetje....
Zou nix aan hem willen veranderen... :Iluvu:
Mijn perfecte man:
Een oprechte moslim. Hij moet lief zijn. Een goed hart bezitten. Hij moet charmant zijn en weten wat de vrouw waard is. De perfecte man voor mij is respectvol, houdt van mijn ouders, zoals hij van die van hem houdt. De perfecte man doet er alles aan om zijn vrouw gelukkig te maken. Als ik deze perfecte man had, zou ik er alles aan doen, om nooit tranen uit teleurstelling in zijn ogen te brengen. Ja, maar perfecte mannen zijn er niet, dus ik mag verder dromen. :(
DaNGeRouZLy
20-08-2004, 22:50
Origineel gepost door La__Haine
Ok here we GO! :D
Hij heeft heel pik zwart haar met gel erin coupe à la mokhtari of gewoon een matje met GEL :Iluvu:
Hij heet donkerbruine ogen een beetje bambioogjes :Iluvu: of gewone donkerbruine twinkeloogjes ogen die glanzen!! Da vind ik echt zo lief.
Hij heeft 2 donkere wenkbrauwen die niet geepileerd is (dus geen 1)
Hij heeft een scherp recht neusje. Hij heeft mooie volle lippen. Met een recht en wit gebit. En hij ruikt naar Jean Paul Galtier parfum of Hugo Boss :Iluvu:
Hij mag een sikje hebben maar geen snor of een bakkebaard en gewoon gladgeschoren als z'n haar als coupe een matje heeft. En z'n gezicht ruikt naar Dove of Nivea mmmmmm. :Iluvu:
Hij heeft een middelmatige lengte een 1m80/85 is perfect niet groter niet kleiner. Hij is normaal gebouwd niet breed maar ook niet slank. Heel normaal gebouwd. En da's prachtig als hij die lengte heeft.
Hij heeft ook mooie zachte grote handen. Heeft mooie lange vingers die niet te erg behaard zijn. Dus geen kleine dikke vingertjes.
En hij kleed zich klassiek of/en modern geen sportief. Tenzij dat modern is. Hij moet van modern kledij houden en hij moet een mooie grote lach hebben. Als hij lacht zal hij mij moeten verdoven met zijn stralend gebit.
Ok was ff aan het wegdromen :D
:lol:jij ziet em al helemaal voor je
DaNGeRouZLy
20-08-2004, 22:51
Origineel gepost door BentFes
Mijn perfecte man:
Een oprechte moslim. Hij moet lief zijn. Een goed hart bezitten. Hij moet charmant zijn en weten wat de vrouw waard is. De perfecte man voor mij is respectvol, houdt van mijn ouders, zoals hij van die van hem houdt. De perfecte man doet er alles aan om zijn vrouw gelukkig te maken. Als ik deze perfecte man had, zou ik er alles aan doen, om nooit tranen uit teleurstelling in zijn ogen te brengen. Ja, maar perfecte mannen zijn er niet, dus ik mag verder dromen. :(
Masha`allah:goedzo: Insha`allah one day ;) :Iluvu:
DaNGeRouZLy
20-08-2004, 22:57
Zijn geloof moet op de eerste plaats komen en hij moet dit ook toepassen in zijn leven dan zal hij automatisch ook een goede echtgenoot zijn.
het is allemaal mektab natuurlijk met wie je trouwt maar het zou wel mooi zijn als hij tussen de 1.70 en de 1.80 is donkere sprekende ogen bezit, donker haar heeft en er goed verzorgd uit ziet. En daarmee bedoel ik niet gel of stekels ofzoiets maar gewoon mannelijk en geen halve vrouw:jammer: schoonheid is niet het belangrijkste maar hij moet zeker wel uitstraling hebben.
:zwaai:
Fallujah
20-08-2004, 23:37
als ze maar langer als 1.70m is
leuke toet, eerlijk, sociaal, goed opgeleid en natuurlijk een kleurtje :Iluvu:
een moeslim die graag lacht :hihi:
en'n prikkelbaard
Misterfes20
21-08-2004, 15:20
Origineel gepost door BentFes
Mijn perfecte man:
Misschien ligt het wel aan je naam :hihi:
Maar ik kan je helemaal gelijk geven wat betreft je perfecte man, tenminste voor mij moet het dan een vrouw zijn :stout:
Zou er werkelijk waar een vrouw bestaan die ook alle eigenschappen heeft die jij vraagt...................... Moeilijk..... heel erg moeilijk.........
Marrakchia_86
21-08-2004, 15:39
Origineel gepost door mazhar
een moeslim die graag lacht :hihi:
en'n prikkelbaard
Dat kan inderdaad best mooi zijn jah, een man met een ongeschoren baard... :Iluvu:
rachidaaaa
21-08-2004, 18:44
nou de perfecte man rookt niet drinkt niet flirt niet met andere woorden BESTAAT NIET
Nou dan ben ik snel klaar, in 1 woord:
Simo :Iluvu:
Voor mij is hij de perfecte man! :D
jasmina :zwaai:
Mijn perfecte droomman is mijn man!
Er gaat geen dag voorbij dat ik hem niet bewonder.
Ik hou van je boug84!
:Iluvu:
Origineel gepost door DaNGeRouZLy
Masha`allah:goedzo: Insha`allah one day ;) :Iluvu:
Inshallah. ;)
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.