Bekijk originele versie : Heelllpppp!!
Athariya
21-08-2010, 21:50
Opeens Zie Ik Elke X Waarschuwingen Dat Mn Pc Gevaar Loopt En Kan Ik Nie Verder..?? Tis Een Virus Maar Hoe Kom Ik Ervan Af??
islamyboy
21-08-2010, 21:55
is het een blauwe scherm dat steeds komt?
Probeer dit anders eens: http://forums.marokko.nl/showpost.php?p=86704760&postcount=3
marocieboy
22-08-2010, 11:36
Opeens Zie Ik Elke X Waarschuwingen Dat Mn Pc Gevaar Loopt En Kan Ik Nie Verder..?? Tis Een Virus Maar Hoe Kom Ik Ervan Af??
Zo te horen is het een vorm van ads. Installeer malwarebytes anti-malware en maak een volledige scan en alles wat gevonden wordt verwijderen. Zie mijn o.t voor alle info en de link.
succes
Athariya
24-08-2010, 20:13
bedankt voor jullie advies bro's en ja ik krkijg idd blauwe scherm en mijn bestanden worden langzaam maar zeker vernietigd. kan nie meer inloggen op eigen account en alles loopt elke x vast.. :( ik kan hier studiepunten mee mislopen want alles staat natuurlijk opgeslagen op mn pc....(zucht)
ILI_Amazigh
24-08-2010, 21:46
bedankt voor jullie advies bro's en ja ik krkijg idd blauwe scherm en mijn bestanden worden langzaam maar zeker vernietigd. kan nie meer inloggen op eigen account en alles loopt elke x vast.. :( ik kan hier studiepunten mee mislopen want alles staat natuurlijk opgeslagen op mn pc....(zucht)
Kun je een screenshot maken en hier uploaden op m.nl? Probeer wel zoveel mogelijk op te slaan op een USB of iets anders om te zorgen dat je dat iig niet kwijtraakt.
marocieboy
25-08-2010, 15:06
Maak zo snel mogelijk een back-up van je bestanden die belangrijk voor je zijn! (bijv. usb stick, externe schijf, cd/dvd, op je eigen mail account opslaan)
een blue screen of death is een ernstige foutmelding, zeker als die terug blijft komen. Maak even een foto (telefoon?) van dat blauwe scherm en plaats deze hier in je volgende post. Zorg ervoor dat de foto goed de leestekens weergeeft.
Daarnaast probeer het volgende:
kijk of het je lukt om in te loggen in veilige modus (F8 knop drukken tijdens opstarten) en als je daarin kunt daarna scannen met je antivirus en anti- spyware.
Succes!
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.