Bekijk originele versie : huwelijksreis!!!!
jeblia232
20-08-2004, 19:21
mensen een vraagje :o
ik trouw dus 4september dat is op een zaterdag en dan ga ik 6september op huwelijksreis :p
mijn tante vind dat niet kunnen ze zegt dat ik pas na die 7 dagen moet gaan (ze zegt is traditie) maar ik heb al geboekt.
wat vinden jullie???
OemSoelaim
20-08-2004, 19:27
hey.... 4 september ben ik jarig...
wil ook op 4 september trouwen, maar zit het nu helaas niet op in.
hey.. als ik jou was zou ik gewoon gaan!! wat traditie.. ga lekker naar de zon met je man, ga je hier nog 7i3Yaam geven, nog meer tamaraa voor je moeder.. nog meer schoonmaak werk.. ga lekker op vakantie en geniet ervan meid!!
salaam
iKKeee
jeblia232
20-08-2004, 19:41
hoi oemsoelaim, alvast gefeliciteerddddd!!!!!
ik zat te twijfelen maar mannetje zegt now way ik ga die reis echt niet afzeggen!!!
ik denk we toch gaan.
beslamma en ik zal zeker genieten want we gaan 14 dagen maleisie en het is all inclusive dus hoef ook niet te koken hahaha
babybruidje
20-08-2004, 19:50
ik ga zeker niet 7 dagen wachten...ik hou me liever aan mijn geloof dan al die rare traditie's!!!
OemSoelaim
20-08-2004, 19:51
jij ook gefeliciteerd...
(ik ga nog niet trouwen hoor.. die bolle moet eerst ff langs komen :(
Maleisié?? ik ga daar ook naar toe.. wacht op mij.. gaan we samen.. :)
hey meid.. veeeeeeeL succes daaro..
HananexHanane
20-08-2004, 19:59
Ik trouw Insh'Allah over 2 weekjes...en ga dan 3 dagen na de bruiloft op huwelijksreis naar Turkije voor 15 daagjes....en ik heb maling aan traditie! :D
OemSoelaim
20-08-2004, 20:05
snik
snik
Waaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!!
ik wil ook...
jeblia232
20-08-2004, 20:11
Origineel gepost door OemSoelaim
jij ook gefeliciteerd...
(ik ga nog niet trouwen hoor.. die bolle moet eerst ff langs komen :(
Maleisié?? ik ga daar ook naar toe.. wacht op mij.. gaan we samen.. :)
hey meid.. veeeeeeeL succes daaro..
JA LIEVERD MALEISIE :Iluvu:
ik verheug me er echt op, maar je mag wel mee hoor als je je eigen ticket maar betaalt of als je nog in mn koffer past ;)
jou dagje komt inshaalah nog :zwaai:
jeblia232
20-08-2004, 20:24
jeblia,ga gewoon,wat ga je thuis doen?
Liever de eerste 2weken op een mooie locatie,gelijk een nieuwe start [/B][/QUOTE]
heb net mn man gebeld en gezegd dat ik niet meer twijfel en dat we gewoon lekker gaan ;)
jeblia232
20-08-2004, 20:27
vooral deze laatste weken hebben we elkaar weinig gezien omadt ik zoveel tijd heb doorgebracht met mn beste vriendinnen enzo..je weet wel zijn toch laatste weekjes.
dus als we getrouwd zijn gelijk op huwelijksreis en dan heb ik 24 uur aandacht voor hem en dan ga ik hem lekker verwennen
OemSoelaim
20-08-2004, 21:48
in je koffer??
wajaaaw.. en dan?
zit jij lekker vakantie te vieren met je mannetje, ikke helemaal alleen op me hotel kamer :(
route-beschrijving?? pff.. die kende hij voordat hij mij kon :(
selaam
ikz ou gewoon gaan
het is alleen een tratie, maar heeft niks met je geloof te maken
en maleisie daar ben in geweest in juni
PRACHTIG
ik ben in kuala lumpur geweest
en daarna naar penang
het was heeel mooi om het mee te maken
een aanrader
je kan gewoon lekker op een prive strand met je man zwemmen waar niemand je ziet
en allles is halal zelfs de mac
geweldig toch!!
heel veel geluk een een prettige vakantie!!
groetjes slachi
Multajeema
21-08-2004, 04:09
Moge Allah 'Aza wa Djal jouw huwelijk zegenen insha Allah
Ga lekker op huwelijksreis joh. Waarom zou jij je aan deze traditie moeten houden terwijl het niet eens met het geloof te maken heeft. Ik vind 't werkelijk nergens op slaan.
jeblia232
21-08-2004, 15:34
Origineel gepost door OemSoelaim
in je koffer??
wajaaaw.. en dan?
zit jij lekker vakantie te vieren met je mannetje, ikke helemaal alleen op me hotel kamer :(
route-beschrijving?? pff.. die kende hij voordat hij mij kon :(
nee joh komop ik laat jou toch niet in de koffer als we er zijn mag eruit :D
dan ga ik weg met mijn mannetje ;)
en kan jij op zoek gaan naar een mannetje :p
hey slachi is dat nou echt zo dat je een prive strand heb waar niemand je ziet????? waar had je geboekt dan? welk stad welk hotel????
zo dat lijkt me nog eens lekker he!! vooral als je net getrouwd bent!! heerlijk!
en alles is halal??? damn ik heb eerlijk nog nooit me aandacht besteed aan maleisie en nu ik zo lees is het toch een aanrader!
graag zou ik meer info willen hebben van degene die er zijn geweest!!!
oh ja en wat is de prijs voor 14dagen incl.
thanks alvast :zwaai:
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.