Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : help ff mee

Pagina's : [1] 2

mimi_tangaouia
15-12-2002, 02:57

ik zit met een vriendin op msn momenteel en ze kan geen keuze maken tusen twee heren de beide heren vinden haar heel erg leuk de een studeerd nog en de ander heeft een vaste baan de een woont vlakbij de ander in het noorden van het land en nu moet zij een keuze maken want ze wil niet meer een uur bellen met de een en dan vervolgens het volgende uur met hem bellen wat vindne jullie hiervan allen serieuse reacties

selmAa
15-12-2002, 03:04
Als ze allebei hetzelfde zijn, zou ik toch voor diegene kiezen die het dichtst in de buurt zit. Ik bedoel als zij ze allebei leuk vindt. En ze kan niet kiezen, dan maar voor de gene die het meest in de buurt zit. groetjes

Kais
15-12-2002, 03:06
Wil ze gewoon de juiste kerel of wil ze gewoon wat minder geld uit geven aan telefoon kosten. Kais ...??!!

noenoes
Origineel gepost door mimi_tangaouia ik zit met een vriendin op msn momenteel en ze kan geen keuze maken tusen twee heren de beide heren vinden haar heel erg leuk de een studeerd nog en de ander heeft een vaste baan de een woont vlakbij de ander in het noorden van het land en nu moet zij een keuze maken want ze wil niet meer een uur bellen met de een en dan vervolgens het volgende uur met hem bellen wat vindne jullie hiervan allen serieuse reacties Ik denk niet dat wij haar echt kunnen helpen, want dat is weer afhankelijk van wat ze tegen over iedere man van hun voelt.... en jij zegt de beide heren vinden haar leuk, maar het is ook belangrijk of zij hun leuk vind en wie ze leuker vind, Ik zou zeggen als ik een meisje was, zou ik voor de man kiezen die lief voor me kan zijn!!!! ;)

mimi_tangaouia

Origineel gepost door Mal-Moh Vertel eens, wat voor studie doet die jongen en wat voor werk doet die andere? de ene werkt in een lab en die ander studeert filosofie

mimi_tangaouia
15-12-2002, 03:08
Origineel gepost door Kais Wil ze gewoon de juiste kerel of wil ze gewoon wat minder geld uit geven aan telefoon kosten. Kais ...??!! hallo duhh zij bellen haar

mimi_tangaouia
15-12-2002, 03:09
Origineel gepost door Abdelhay neem nooit twee :) ja dat lijkt mij ook niet zo een goed plan

Tnawie
15-12-2002, 03:15
Origineel gepost door mimi_tangaouia ik zit met een vriendin op msn momenteel en ze kan geen keuze maken tusen twee heren de beide heren vinden haar heel erg leuk de een studeerd nog en de ander heeft een vaste baan de een woont vlakbij de ander in het noorden van het land en nu moet zij een keuze maken want ze wil niet meer een uur bellen met de een en dan vervolgens het volgende uur met hem bellen wat vindne jullie hiervan allen serieuse reacties typische maroc streken :stout:

mimi_tangaouia
15-12-2002, 03:18
Origineel gepost door Tnawie typische maroc streken :stout: hoe bedoel je

Kais
15-12-2002, 03:18
Origineel gepost door mimi_tangaouia hallo duhh zij bellen haar Dom dom dom................. Je moet meisjes nooit vaak bellen want dan gaan ze zich belangrijk voelen.... Meestal dan eh. Kais :D

mimi_tangaouia
15-12-2002, 03:19
Origineel gepost door Kais Dom dom dom................. Je moet meisjes nooit vaak bellen want dan gaan ze zich belangrijk voelen.... Meestal dan eh. Kais :D Wat :schok: hoe bedoel je??

Kais
15-12-2002, 03:22
Origineel gepost door mimi_tangaouia Wat :schok: hoe bedoel je?? Ja sorry, Veel meiden zullen het ontkennen maar als ze veel aandacht krijgen van een jongen dan krijgen ze meestal het gevoel....AAAH DIE HEB IK. Ik ga effe op zoek of ik beter kan krijgen.......... Is echt zoooooooooooooo Hey idiootjes van me.............ik moet morgen werken dus misschien is het slim om nu te gaan slapen. Slaap lekker allemaal..............en xsweetx dreams. Kais :zwaai:

mimi_tangaouia
15-12-2002, 03:26
Origineel gepost door Kais Ja sorry, Veel meiden zullen het ontkennen maar als ze veel aandacht krijgen van een jongen dan krijgen ze meestal het gevoel....AAAH DIE HEB IK. Ik ga effe op zoek of ik beter kan krijgen.......... Is echt zoooooooooooooo Hey idiootjes van me.............ik moet morgen werken dus misschien is het slim om nu te gaan slapen. Slaap lekker allemaal..............en xsweetx dreams. Kais :zwaai: bla bla bla die mannen toch ook

mimi_tangaouia
20-12-2002, 00:25
mannen!! :boos:

Pagina's : [1] 2