Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Laptop doet raaar!!

Sanaee__
21-08-2010, 18:24

Salam , Jongens ,meisjes , mannen , vrouwen , kinderen ? :o Ik heb een vraagje ik heb gister een sitecom stick gekocht voor m'n laptop hy zegt eerst dat er verbinding is en dan weer niet om de 3 sec. valt de verbinding telkens uit! wat kan ik doen ? Groen poentje waard! :o

cotedor
21-08-2010, 19:51
als het een nieuwe laptop is, dan heb jij geen SITECOM usb-adapter nodig. want laptop zit standaard al Wifi-kaart ingebouwd. dus je maakt het dan alleen moeilijk. als je laptop oud is.. en geen Wifi heeft, dan heb je wel SITECOM adapter nodig. die moet je eerst de software (driver) ervan installeren, daarna pas aansluiten en opnieuw opstarten. vertel maar eerst of de laptop nieuw of oud is. of wel / geen Wifi heeft.

Sanaee__
21-08-2010, 23:41
als het een nieuwe laptop is, dan heb jij geen SITECOM usb-adapter nodig. want laptop zit standaard al Wifi-kaart ingebouwd. dus je maakt het dan alleen moeilijk. als je laptop oud is.. en geen Wifi heeft, dan heb je wel SITECOM adapter nodig. die moet je eerst de software (driver) ervan installeren, daarna pas aansluiten en opnieuw opstarten. vertel maar eerst of de laptop nieuw of oud is. of wel / geen Wifi heeft. Het is een oude laptop en hij heeft wel Wifi :o

cotedor
22-08-2010, 05:20
Het is een oude laptop en hij heeft wel Wifi :o indien je laptop dus al een eigen ingebouwde Wifi kaart heeft, dan is die Sitecom usb-adapter OVERBODIG. dus niet gebruiken. zorg dat je Wifi adapter AAN staat. (bijv schakelaar aan zijkant of in combinatie Fn + één van de F1 t/m F12 toetsen) mogelijk gaat er een lampje branden van Wifi. en zorg dat je bij je Netwerkverbindingen: Start, Uitvoeren: ncpa.cpl en dan Enter. dat je de Draadloos verbinding Ingeschakeld is. Zorg ervoor dat je geen netwerkkabel aangesloten hebt als je draadloos wilt ontvangen, anders gaan LAN-verbinding & Draadloos verbinding met elkaar vechten om het ip-adres. als je dat eenmaal hebt gechecked en laten we zeggen je driver van je Wifi kaart is aanwezig en geinstalleerd. dan zul je een pop up zien van: Beschikbare Draadloze Netwerken! nou dan is het een kwestie van tussen die netwerken jouw eigen Modem selecteren die draadloos is en zodra je er dubbel op klikt, zal die vragen om een wachtwoord WEP/WPA sleutel. nou die weet je zelf neem ik aan. na die ingevoerd te hebben, in XP 2 maal en in Vista 1 maal. dan zul je verbinding moeten krijgen en voila klaar. zo niet, dan zijn er mogelijk nog andere instellingen niet in orde op je laptop of modem.

Sanaee__
22-08-2010, 19:56

indien je laptop dus al een eigen ingebouwde Wifi kaart heeft, dan is die Sitecom usb-adapter OVERBODIG. dus niet gebruiken. zorg dat je Wifi adapter AAN staat. (bijv schakelaar aan zijkant of in combinatie Fn + één van de F1 t/m F12 toetsen) mogelijk gaat er een lampje branden van Wifi. en zorg dat je bij je Netwerkverbindingen: Start, Uitvoeren: ncpa.cpl en dan Enter. dat je de Draadloos verbinding Ingeschakeld is. Zorg ervoor dat je geen netwerkkabel aangesloten hebt als je draadloos wilt ontvangen, anders gaan LAN-verbinding & Draadloos verbinding met elkaar vechten om het ip-adres. als je dat eenmaal hebt gechecked en laten we zeggen je driver van je Wifi kaart is aanwezig en geinstalleerd. dan zul je een pop up zien van: Beschikbare Draadloze Netwerken! nou dan is het een kwestie van tussen die netwerken jouw eigen Modem selecteren die draadloos is en zodra je er dubbel op klikt, zal die vragen om een wachtwoord WEP/WPA sleutel. nou die weet je zelf neem ik aan. na die ingevoerd te hebben, in XP 2 maal en in Vista 1 maal. dan zul je verbinding moeten krijgen en voila klaar. zo niet, dan zijn er mogelijk nog andere instellingen niet in orde op je laptop of modem. Heeii ,, dankje wel :D hoe moet ik een groen poentje geven ? :hihi:

cotedor
23-08-2010, 12:43
Heeii ,, dankje wel :D hoe moet ik een groen poentje geven ? :hihi: kun je geen chocolade poentje geven :o is geen probleem. als je die toch kwijt wilt. ergens links in je scherm onder mijn nick zie je ergens een duiveltje/engeltje veranderen.. daar moet je zijn. :)

Sanaee__
23-08-2010, 17:18
kun je geen chocolade poentje geven :o is geen probleem. als je die toch kwijt wilt. ergens links in je scherm onder mijn nick zie je ergens een duiveltje/engeltje veranderen.. daar moet je zijn. :) Hhahah jammer maar nee sorry ik kan geen chocolade poentje geven! :hihi: