Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : lastige en arrogante meisjes zijn meestal mooi

Pagina's : [1] 2 3

new
20-08-2004, 18:48

ik vind dit zeer spijtig jullie niet het is altijd iets zij ze mooi dan zijn ze ook lastig zijn ze braaf dan zijn ze minder mooi ik wordt er moe van

mazhar
20-08-2004, 18:53
Misschien steek je teveel energie in dingen die het niet waard zijn

new
20-08-2004, 18:56
Origineel gepost door mazhar Misschien steek je teveel energie in dingen die het niet waard zijn ik vind het gewoon niet eerlijk wat denken ze wel dat ze zijn je kan toch niet eeuwig mooi blijven dat moeten ze toch snappen

mazhar
20-08-2004, 18:58
Origineel gepost door new ik vind het gewoon niet eerlijk wat denken ze wel dat ze zijn je kan toch niet eeuwig mooi blijven dat moeten ze toch snappen Je hebt ook zo'n jongens, en weet je, bijna alle jongens die ik ken willen een BOEM van'n meisje. Terwijl ze zelf ni echt overdreven knap zijn, iedereeen heeft andere rioriteiten, en elk mens heeft zijn eigen referentiekader, why bother op elk potje past een dekseltje ;)

new
20-08-2004, 19:01

Origineel gepost door mazhar Je hebt ook zo'n jongens, en weet je, bijna alle jongens die ik ken willen een BOEM dus jij bent ook geen heilige :D je hebt ook probeersels achter de rug ewa de jongens die jij kent zijn nog pubers en die vergeef ik wij mannen hoeven geen mooie vrouw vol capsones een normale vrouw met hoofdoek is meer dan ok voor ons

mazhar
20-08-2004, 19:02
Origineel gepost door new dus jij bent ook geen heilige :D je hebt ook probeersels achter de rug ns heb geen probeersels achter de rug, alms je jongens kent betekent het nog neit dat je PROBeersels hebt.Ikben'n normaal meisje met hoofddoek, en heb andere dingen te doen als met mijn voeten te laten sepelen ;) sommige meisjes hebben nog zelfrespect DOMBO

mazhar
20-08-2004, 19:05
Origineel gepost door marocChika word homo zal ik zeggen :o homo haram :eek:

L7hobi_zina
20-08-2004, 19:05
Origineel gepost door marocChika word homo zal ik zeggen :giechel:

Grover
20-08-2004, 19:08
je moet ze gewoon geen aandacht geven komen ze vanzelf. altijd zo met die meiden omdat ze de aandacht willen maar niet krijgen en dan maar zelf op gaan zoeken :hihi:

new
20-08-2004, 19:09
Origineel gepost door mazhar heb geen probeersels achter de rug, alms je jongens kent betekent het nog neit dat je PROBeersels hebt.Ikben'n normaal meisje met hoofddoek, en heb andere dingen te doen als met mijn voeten te laten sepelen ;) sommige meisjes hebben nog zelfrespect DOMBO hoe weet je dan dat die jongens een boem willen van horen zeggen zeker ik geloof niemand een hoofdoek zegt niets het verbergt soms ewa laat mij maar dombo zijn maar o zo scherp als een gillette :D

new
20-08-2004, 19:10
Origineel gepost door marocChika word homo zal ik zeggen dit bedoel ik met arrogantie sorry maar zo'n meisje is voor mij niets waard

mazhar
20-08-2004, 19:15
Origineel gepost door new hoe weet je dan dat die jongens een boem willen van horen zeggen zeker ik geloof niemand een hoofdoek zegt niets het verbergt soms ewa laat mij maar dombo zijn maar o zo scherp als een gillette :D :rolleyes: dus je kan geen jongens kennen zonder dat ze probeersels zijn? Ooit van vriendschap gehoord, heb broers, heb neven, heb buurjongens. Weet je wat, sluit je op in'n kamertje en huil tranen met tuiten omdat er geen deftige meiden zijn, en denk ineens na of jij wel'n deftige jongen bent, want tot nu toe heb ik je alleen maar mensen zien afbreken

deheks
20-08-2004, 19:46
Origineel gepost door new dit bedoel ik met arrogantie sorry maar zo'n meisje is voor mij niets waard Heeft iemand jouw dan wel eens verteld dat jij wat waard ben behalve je ouders????

MrW
20-08-2004, 20:48
tjonge jonguhhh, hoeft rniet altijd zo te zijn hoor dat mooie meisjes ook arrogant zijn ... ik ken er een heleboel die mooi en lief tegelijk zijn ... met name marokkaanse meisjes ;)

Imentjuh
20-08-2004, 21:00

Origineel gepost door new ik vind dit zeer spijtig jullie niet het is altijd iets zij ze mooi dan zijn ze ook lastig zijn ze braaf dan zijn ze minder mooi ik wordt er moe van Lieverd weet je wat het is, kijk jullie jongens (de meeste dan) die vinden al dat een meisje capsones heeft als ze niet naar je omkijkt wanneer je fatima of halima roept of natuurlijk psss psss a zien. Sorry hoor maar als iemand mij te lang aankijkt dan word ik verlegen en weet ik me geen houding te geven dus dan kijk ik gewoon de andere kant op ... tjah en dan zijn er jongens die vinden dat je capsones hebt terwijl dat helemaal niet zo is. Kijk ik haat de manier waarop je wordt aangesproken en duhhh kijk je dan vies als er zo ordinair tegen je wordt gepraat, dat kan je dan ook weer plaatsen onder de categorie capsones. Liefs Imane :D

Pagina's : [1] 2 3