Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : de vrouw van nu...zehma modern

Pagina's : [1] 2 3

new
20-08-2004, 18:36

als je haar handtas zou openen dan vind je de volgende prutsen gsm portemonee make-up eau de cologne verfrissende zakdoekjes gewone zakdoekjes adres-boekje een stuk van een koffiekoek tabletten tegen depressie tabletten tegen hoofdpijn anti-conseptie tabletten wat rommel en nog eens rommel ewa wat denken jullie hiervan de inhoud van het tasje bewijst hoe modern ze is deze chekies weten niet wat dat modern inhoud net zoals de meeste van jullie ik heb medelijden met de meisjes van nu maar het is hun eigen schuld ze willen geen gewone jongen trouwen hij moet dit hij moet dat ewa ik blijf liever alleen dan met een depressieve vrouw trouwen beslama ik ben kwaad

LaLa_SoFiA
20-08-2004, 18:37
Oh oke, het is weer een interessante topic! Maar waar wil je nu naartoe? :zwaai: Beslemma ik ben blij

new
20-08-2004, 18:40
Origineel gepost door LaLa_SoFiA Oh oke, het is weer een interessante topic! Maar waar wil je nu naartoe? :zwaai: Beslemma ik ben blij ewa begin niet weer met domme vragen te stellen en dat bedoel ik met zehma modern ze snappen niets

mazhar
20-08-2004, 18:41
Origineel gepost door new als je haar handtas zou openen dan vind je de volgende prutsen gsm portemonee make-up eau de cologne verfrissende zakdoekjes gewone zakdoekjes adres-boekje een stuk van een koffiekoek tabletten tegen depressie tabletten tegen hoofdpijn anti-conseptie tabletten wat rommel en nog eens rommel ewa wat denken jullie hiervan de inhoud van het tasje bewijst hoe modern ze is deze chekies weten niet wat dat modern inhoud net zoals de meeste van jullie ik heb medelijden met de meisjes van nu maar het is hun eigen schuld ze willen geen gewone jongen trouwen hij moet dit hij moet dat ewa ik blijf liever alleen dan met een depressieve vrouw trouwen beslama ik ben kwaad ik ben ook kwaad, want er zijn meisjes die enkel gsm en geld in hun tas hebben, ik ben neit depressief want ik vertrouw op Alah, en mijn man meot niet dit en dat, hij moet moslim zijn maar ja, zelfs dat is te veel gevraagd tegenwoordig:ego:

LaLa_SoFiA
20-08-2004, 18:46

Origineel gepost door new ewa begin niet weer met domme vragen te stellen en dat bedoel ik met zehma modern ze snappen niets Domme vragen? Ik zie anders nergens staan waar je naartoe wilt. Je kan het toch gewoon duidelijk zeggen zonder zo'n onzinverhaal?

new
20-08-2004, 18:54
Origineel gepost door LaLa_SoFiA Domme vragen? Ik zie anders nergens staan waar je naartoe wilt. Je kan het toch gewoon duidelijk zeggen zonder zo'n onzinverhaal? probeer na te denken als je kunt het gaat over meisjes die alles willen hebben zij willen niet gecomandeerd worden zij willen zelf een man kiezen volgens hun eisen het gevolg is dat ze depressief worden ontchoogeld gefrustreerd door zovele probeersels zovele missers dat ze verslaafd worden aan kalmeermiddelen dat is de bedoeling van deze topic

mazhar
20-08-2004, 18:56
Iemand kijkt teveel naar ally mcbeal :rolleyes:

new
20-08-2004, 18:58
Origineel gepost door mazhar Iemand kijkt teveel naar ally mcbeal :rolleyes: dat zal ik niet zijn want die bull shit ken ik niet ik ken alleen de realiteit

mazhar
20-08-2004, 19:00
De realiteit ontvlucht je, je lijkt me'n pessimist, en zwartkijker. Als je realist was, dan zou je weten dat er ook goede mensen zijn, en dat je neit moet evralgemenen. Mensen die evralgemenen, kunnen nooit de mooie kanten van eht lkeven zien, n verbitteren.

new
20-08-2004, 19:05
Origineel gepost door mazhar De realiteit ontvlucht je, je lijkt me'n pessimist, en zwartkijker. Als je realist was, dan zou je weten dat er ook goede mensen zijn, en dat je neit moet evralgemenen. Mensen die evralgemenen, kunnen nooit de mooie kanten van eht lkeven zien, n verbitteren. ik zeg ook niet dat alle meisjes zo zijn ik spreek altijd over de meesten ik ben een realist in bloed en nieren en spijtig is de wereld niet beter op geworden dat is de realiteit pas op de goede dingens van het leven worden alsmaar schaars alks je geen wolf bent tussen de wolven wordt je simpelweg opgegeten

mazhar
20-08-2004, 19:17
Ik word liever 1000000000000000000000 maal opgegeten en uitgespuwd, als mijn optimisme weg te laten ebben;) Het leven is maar zo moeilijk al je't zelf maakt

new
20-08-2004, 19:25
Origineel gepost door mazhar Ik word liever 1000000000000000000000 maal opgegeten en uitgespuwd, als mijn optimisme weg te laten ebben;) Het leven is maar zo moeilijk al je't zelf maakt het leven is zoals het is hard voor de één en zacht voor de ander je moet ook geen domme uithangen je moet slim wezen de brave mensen krijgen de rake klappen dat is zo en blijft zo dus het is beter je te bewapenen om je zelf te verdedigen dan je te laten slachten

mazhar
20-08-2004, 19:27
Ieder zijn keuzes ;) Allahjisahel 3liek

deheks
20-08-2004, 19:27
Ja en zo beginnen de oorlogen in de wereld!!!! Alleen maar negatief denken over je medemens erg hoor!!!!

mazhar
20-08-2004, 19:34

wie weet wat hij allemaal heeft meegemaakt :jammer:

Pagina's : [1] 2 3