Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Bestaat God!!!

Pagina's : [1] 2

jenniferlopezzz
20-08-2004, 18:17

BESTAAT GOD ? Een man ging naar de kapper om zijn haar en baard bij te laten knippen. Ze begonnen te discussiëren en spraken over vele zaken. Al gauw kwamen ze bij de bekende vraag of God wel bestaat. De kapper zei: "Kijk, ik geloof niet dat God bestaat." "Waarom zeg je zoiets ?" – Vroeg de man. "Nou, iemand hoeft alleen maar naar de wereld te kijken en hij zal zien dat God niet bestaat. Als God echt bestaat, zouden daar dan zoveel zieke mensen zijn? Zouden daar zoveel gehandicapte kinderen zijn? Nee, Als Hij echt bestond, zou er geen ellende zijn op de aarde. Ik kan me niet voorstellen dat een God dit allemaal kan toestaan. De man was even stil maar zei verder niets. De kapper was inmiddels klaar en de man verliet de zaak. Onderweg naar huis zag hij een oude man op straat met heel lang haar en ongetrimde baard. De man ging onmiddellijk weer terug naar de kapperszaak en zei tegen de kapper: "KAPPERS BESTAAN NIET !" "Maar ik ben toch een kapper en ik sta hier vlak voor je. " antwoordde de kapper.” "NEE!" – schreeuwde de cliënt. "Kappers bestaan gewoon niet. Als zij echt bestonden, zouden er geen mensen meer rond lopen met lang haar en ongetrimde baarden op de wereld." De kapper antwoordde: "Ach, wij kappers bestaan zeer zeker wel. Het zijn gewoon de mensen die niet naar ons komen. " "Exact!" – ging de man verder. "Dat is het hem nou juist. God bestaat ook zeer zeker wel. Het zijn juist de mensen die niet naar hem gaan en Hem niet opzoeken en daarom is er zoveel ellende op de wereld. Als je het hier mee eens bent, stuur dit mailtje door naar andere mensen.

jenniferlopezzz
20-08-2004, 18:22
Origineel gepost door alonzo Wat een dom verhaal, en dan blijkt het nog een ketting e-mail te zijn ook. Hoe achterlijk ben je als je zo'n verhaal ernstig neemt. :rolleyes: ps: Er zij zoveel moslims die god opzoeken en in uiterste ellende leven, gehandicapt zijn, vermoord en gemarteld werden enz..enz. Wat een ondankbare god toch. :rolleyes: wat ben jij een domme koe zeg het gaat om het moraal van het verhaal!!!!!!!!!

ibtisamc
20-08-2004, 18:40
De enige die zeer diep moet nadenken ben jij alonzo je snapt klaarblijkelijk geen snars van het verhaal. maar ja ik begrijp het het is vakantie, daarboven werkt het wat trager!

tonk
20-08-2004, 19:24
"God bestaat ook zeer zeker wel. Het zijn juist de mensen die niet naar hem gaan en Hem niet opzoeken en daarom is er zoveel ellende op de wereld." Dus als iedereen in god zou geloven bestonden er geen aardbevingen en andere natuurrampen meer? Was er niemand meer ziek? :confused:

jenniferlopezzz
20-08-2004, 19:33

Origineel gepost door tonk "God bestaat ook zeer zeker wel. Het zijn juist de mensen die niet naar hem gaan en Hem niet opzoeken en daarom is er zoveel ellende op de wereld." Dus als iedereen in god zou geloven bestonden er geen aardbevingen en andere natuurrampen meer? Was er niemand meer ziek? :confused: inderdaad!

jenniferlopezzz
20-08-2004, 19:35
Origineel gepost door tonk "God bestaat ook zeer zeker wel. Het zijn juist de mensen die niet naar hem gaan en Hem niet opzoeken en daarom is er zoveel ellende op de wereld." Dus als iedereen in god zou geloven bestonden er geen aardbevingen en andere natuurrampen meer? Was er niemand meer ziek? :confused: want kijk maar naar jezelf hoe ongelukkig jij bent en het erge is dat je niet eens in de gaten hebt. je bent 35 jaar ALLEEN je wordt bijna nergens geaccepteerd en wordt door iedereen vervloekt aangezien je een lesbo bent, je zult kinderloos oud worden en zal sterven helemaal alleen kortom je bent en zal heel erg ongelukkig zijn dit allemaal omdat je geen geloof hebt! :zwaai: ps: mocht je me niet helemaal begrijpen kijk dan maar eens in de spiegel en dan zal je zien wat ik bedoel!

tonk
20-08-2004, 21:08
Origineel gepost door jenniferlopezzz want kijk maar naar jezelf hoe ongelukkig jij bent en het erge is dat je niet eens in de gaten hebt. je bent 35 jaar ALLEEN je wordt bijna nergens geaccepteerd en wordt door iedereen vervloekt aangezien je een lesbo bent, je zult kinderloos oud worden en zal sterven helemaal alleen kortom je bent en zal heel erg ongelukkig zijn dit allemaal omdat je geen geloof hebt! :zwaai: ps: mocht je me niet helemaal begrijpen kijk dan maar eens in de spiegel en dan zal je zien wat ik bedoel! Ik heb gekeken en zag een gelukkig mens. En ik ben van plan dat te blijven. Lukt me best. Ook zonder god, kinderen of relatie. Misschien moest je dit soort nonsens voortaan maar voor je houden.

AboeAbdullah
20-08-2004, 21:52
Origineel gepost door jenniferlopezzz BESTAAT GOD ? Ga naar www.harunyahya.com om te weten of God bestaat!

Deliana
20-08-2004, 22:00
Origineel gepost door jenniferlopezzz want kijk maar naar jezelf hoe ongelukkig jij bent en het erge is dat je niet eens in de gaten hebt. je bent 35 jaar ALLEEN je wordt bijna nergens geaccepteerd en wordt door iedereen vervloekt aangezien je een lesbo bent, je zult kinderloos oud worden en zal sterven helemaal alleen kortom je bent en zal heel erg ongelukkig zijn dit allemaal omdat je geen geloof hebt! ps: mocht je me niet helemaal begrijpen kijk dan maar eens in de spiegel en dan zal je zien wat ik bedoel! Origineel gepost door tonk Ik heb gekeken en zag een gelukkig mens. En ik ben van plan dat te blijven. Lukt me best. Ook zonder god, kinderen of relatie. Misschien moest je dit soort nonsens voortaan maar voor je houden. J.Lo, ik denk dat je maar eens een voorbeeld aan Tonk moet nemen.

maly_pense
20-08-2004, 22:04
Origineel gepost door jenniferlopezzz BESTAAT GOD ? Een man ging naar de kapper om zijn haar en baard bij te laten knippen. Ze begonnen te discussiëren en spraken over vele zaken. [...] "Exact!" – ging de man verder. "Dat is het hem nou juist. God bestaat ook zeer zeker wel. Het zijn juist de mensen die niet naar hem gaan en Hem niet opzoeken en daarom is er zoveel ellende op de wereld. Als je het hier mee eens bent, stuur dit mailtje door naar andere mensen. Ik weet niet of God bestaat. Er bestaat geen deugdelijk paradigma waarmee zijn bestaan bewezen kan worden, dan wel ontkend. Wat ik wel weet is dat dat onlogisch verhaaltje een baard heeft!

Heiba
21-08-2004, 00:24
Origineel gepost door jenniferlopezzz want kijk maar naar jezelf hoe ongelukkig jij bent en het erge is dat je niet eens in de gaten hebt. je bent 35 jaar ALLEEN je wordt bijna nergens geaccepteerd en wordt door iedereen vervloekt aangezien je een lesbo bent, je zult kinderloos oud worden en zal sterven helemaal alleen kortom je bent en zal heel erg ongelukkig zijn dit allemaal omdat je geen geloof hebt! :zwaai: ps: mocht je me niet helemaal begrijpen kijk dan maar eens in de spiegel en dan zal je zien wat ik bedoel! Respecteer je medemens. Laat anderen in hun waarde.

Pagina's : [1] 2