Bekijk originele versie : Adem te kort.
Ik heb anderhalf week terug voor het eerst een hyperventilatie gehad. En sinds die dag lijkt het alsof ik adem te kort kom. Soms gaap ik dan paar keer achter elkaar omdat het lijkt alsof ik zuurstof te kort kom. En ik kan niet meer diep adem halen. Heel weird.. Heeft iemand dit ook weleens gehad?
ik heb dat in de winter redelijk veel en dan voel ik mij zo ijl in mijn hoofd dan moet ik echt zo ies naar buiten voor lucht, maar in de zomer enzo ben ik ook soms zo kortademig, ik heb al onderzoeken laten doen op astma of allergien ofso en niets.. das echt heel lastig he
Bogossa20
21-08-2010, 18:53
K heb het ook maar ik heb astma.
Muslim_NL
21-08-2010, 19:16
Hoe weet jij dat het hyperventilatie was?
miss-024
21-08-2010, 20:14
Ik heb er ook heel vaak last van,precies zoals jij hebt beschreven. Verschrikkelijk gewoon, net of je bijna stikt. Ik heb het overal maakt niet uit of ik binnen ben of buiten... :-(
ik heb dat in de winter redelijk veel en dan voel ik mij zo ijl in mijn hoofd dan moet ik echt zo ies naar buiten voor lucht, maar in de zomer enzo ben ik ook soms zo kortademig, ik heb al onderzoeken laten doen op astma of allergien ofso en niets.. das echt heel lastig he
Oh dat is best lastig. Dit maak ik voor het eerst mee, maak me er best wel zorgen om. Ik ben best bang dat ik het ga krijgen als ik in een kleine ruimte zit met teveel mensen. Ik vond het best wel eng om zoiets mee te maken. Serieus, maar wat heeft de dokter erover gezegd?
K heb het ook maar ik heb astma.
Dat is lastig.
Hoe weet jij dat het hyperventilatie was?
Ik kreeg een paniekaanval en mijn zus die heeft het ook weleens. Symptomen komen overeen met die van hypterventilatie.
Ik heb er ook heel vaak last van,precies zoals jij hebt beschreven. Verschrikkelijk gewoon, net of je bijna stikt. Ik heb het overal maakt niet uit of ik binnen ben of buiten... :-(
Laatst liep ik ook buiten en niet eens veel ofzo en ik kreeg het. Maar blijkbaar ademen we verkeerd, maar ben je er mee naar de dokter geweest?
jammerdan
22-08-2010, 06:12
Ik heb anderhalf week terug voor het eerst een hyperventilatie gehad. En sinds die dag lijkt het alsof ik adem te kort kom. Soms gaap ik dan paar keer achter elkaar omdat het lijkt alsof ik zuurstof te kort kom. En ik kan niet meer diep adem halen. Heel weird.. Heeft iemand dit ook weleens gehad?
moet je ook veel hoesten?
moet je ook veel hoesten?
Nee..
MrTestosteronII
22-08-2010, 06:28
Dit is geen hyperventilatie ya loebnania.
Ik weet wat je bedoelt, het is niet erg, er zit niets achter waar je je zorgen over moet maken
jammerdan
22-08-2010, 07:27
Nee..
o, ok.
je bent wel mooi :love:
Dit is geen hyperventilatie ya loebnania.
Ik weet wat je bedoelt, het is niet erg, er zit niets achter waar je je zorgen over moet maken
Haha de eerste keer was een hyperventilatie, maar wat ik nu heb weet ik niet. :hihi:
o, ok.
je bent wel mooi :love:
Dankjewel.
Dounia24
22-08-2010, 22:20
Hoi Meid,
Ik heb er ook last van en het is verschrikkelijk en doodeng. Ik heb het al jaren en gelukkig ook met goeie jaren tussen. En ben je naar de huisarts geweest.
Liefs,
Hoi Meid,
Ik heb er ook last van en het is verschrikkelijk en doodeng. Ik heb het al jaren en gelukkig ook met goeie jaren tussen. En ben je naar de huisarts geweest.
Liefs,
Nee nog niet, jij wel, zoja wat zegt de dokter erover?
sahrazad1971
22-08-2010, 23:07
Sport jij? sporten verbetert de zuurstofopname. tevens zijn er allerlei cursussen die je leren om juiste manier adem te halen. We halen vaak vanuit onze borst (longen) adem, maar dat is verkeerd, adem haling moet je uit je buik halen, een paar ontspannings oefeningen per dag zou je misschien helpen. allah isafiek:goedzo:
ik heb het ook heel vaak gehad ben ervoor naar de dokter geweest en ik moest er mee leren omgaan wat heel erg veel helpt op je rug liggen en dan heel diep in en uit ademen je moet je handen op je buik doen en je handen hellemaal omhoog proberen duwen door je buik ik het begin gaat het heel erg moeilijk maar zodra je het onder de knie hebt heb je er egt geen last meer van
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.