Bekijk originele versie : Ligt het aan mij ofwat..
miss_chaimae
20-08-2004, 17:51
Nou ik heb een hele goeie band met me moeder,
en iedere keer als ze boos is op me,is het of me hart in duizend stukken breekt,echt wollah het doet zo een pijn en ben dan egt diep bedroeft.
Ook als ze niet boos is op mij,als ze gewoon verdrietig is of wat dan ook,dan is het net of iemand me met messen in me hart steekt.
Als ik dan aan andere vriendinnen vraag; die gaan der heel anders mee om,zij zeggen altijd dat het niet hun schuld is en zijn dan ook boos op hun moeder..
ik bedoel zoiets kan ik niet,ook al was me eigen schuld,ik weet dat het voor me eigen best wil is dat me ma boos is..en tog doet het zo een pijn..:(
Wie heeft dit gevoel ook of ligt het egt aan mij.. :confused:
miss_chaimae
20-08-2004, 17:54
Origineel gepost door ZooFree
zoals ik eerder vermeld heb..de ene oor in>>>>>de andere uit >>>>
Wat jij eerder vermeld hebt heb ik niet gelezen,wat bedoel je?
missy898
20-08-2004, 17:56
Origineel gepost door miss_chaimae
Wat jij eerder vermeld hebt heb ik niet gelezen,wat bedoel je?
daarom zet hij het er ook bij :rolleyes: ...
Thaiboxer__Mo
20-08-2004, 18:17
:goedzo::goedzo:
Jammer dat niet iedereen zo was..... maar ik en me moedertje zijn de beste vrienden hamdoelilah:)
NorthStar
21-08-2004, 01:49
Je moeder is de belangrijkste persoon in het leven. Wees dus zuinig op haar, want je zal een schop, die je haar gegeven hebt toen je in haar buik zat van je lang zalste leven niet kunnen terugbetalen...laat staan die andere honderd schoppen....
Wees er trots op, dat je er een hebt, want er zijn mensen die dat zonder moeten doen...........
miss_chaimae
21-08-2004, 12:57
Thaiboxer_mo :hamdoelilah,idd jammer..:(
La Haine : dont be.. Dat is trouwens wat ik bedoel,zoiets kan ik duss echt niet,zelf boos op haar zijn..
Nortstar: thnx bro..:goedzo:
Bedankt Allemaal voor jullie reactie's,nu weet ik be3da dat het niet aan mij ligt..;)
Beslama..Chaimae:zwaai:
p.s meer reactie's zijn nog altijd welkom..;)
Lil_Hajar
21-08-2004, 14:02
Ik vind het juist goed van je Chaimae!! :goedzo:
:Iluvu:
DaNGeRouZLy
21-08-2004, 14:11
ja idd is juist goed:goedzo:http://******************/neutebeut/smilies/zwaaien/zwaai007.gif
geduld is een deugd
ooit ben je zelf moeder, en dan pas besef je wat je eigen moeer waard is
ik ook :(!
bij mij net zo!
miss_chaimae
21-08-2004, 14:57
Origineel gepost door Omaima0
ik ook :(!
bij mij net zo!
Ik weet hoe je je voelt..:(
hajar & amina:thnx meiden :blauwkus:
mazhar :Ik begrijp het,en ik besef het nu al wat me ma voor me betekent.. :)
zij is me alles..:Iluvu:
Misterfes20
21-08-2004, 15:11
Er is een gezegde in Marokko:
Li bra ie bka daimen zien, ie thallah fe el walidien!
In het Nederlands ongeveer vertaald is het zoiets als
Iemand die altijd 'mooi' wil blijven moet goed zorgen voor zijn/haar ouders!
Er komt een tijd dat je beste vriendinnen wordt met je moeder en dan lach je om de ruzies en scheldpartijen van vroeger! Marokkaanse ouders (tenminste de meeste) hebben een raar manier om te zeggen dat ze van je houden!
Marrakchia_86
21-08-2004, 15:31
Het Paradijs ligt onder de voeten van je moeder....
dit zegt genoeg
sweetjaoued
21-08-2004, 15:57
jaah bij is het ook zo ookal is het mijn schuld ik krijg ook pijn in me hart als ze verdrietig of boos is en andre die niet zo veel voor hun moeders voelen houden denk ik niet zo veel van hun eigen moeder want zena ligt onder je moeders voeten
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.