Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Ouders die je een schuldgevoel geven

Pagina's : [1] 2 3

LZN
20-08-2004, 16:58

Dat vind ik zo een zwakke, misselijke zet van ze. TFOE, ik walg daar gewoon van. Af en toe hebben ze zo een scheve logica.... :kwaad:.

DaNGeRouZLy
20-08-2004, 16:59
noem es een voorbeeldje dan

DaNGeRouZLy
20-08-2004, 17:05
Origineel gepost door Younezz Anderen die beter zijn dan jij.... ja dat is ook een slechte zet voorals als een kind nog klein is loopt hun zelfvertrouwen dan echt wel een deuk op:jammer: Juist thuis zou je jezelf helemaal moeten kunnen zijn en als je hoort dat je niet goed genoeg bent maar dat jasminaatje van de buren veel beter is dan jij dan voel je je zelfs daar niet meer op je gemak. Ik zou mijn kind altijd laten merken dat hij goed is zoals hij is en nomatter what ik altijd trots op hem zou zijn.

Ciham
20-08-2004, 17:07
ja dat is inderdaad niet eerlijk en haalt het zelfvertrouwen alleen maar naar beneden. Ik heb vroeger ook altijd van alles naar m'n hoofd geslingerd gekregen, dat die is zus en die is zo... ach ik heb het aangehoord en heb er niks van aangetrokken, dat moeten ze een keer door hebben.

miss_cuisine
20-08-2004, 17:07

Origineel gepost door Younezz Dat vind ik zo een zwakke, misselijke zet van ze. TFOE, ik walg daar gewoon van. Af en toe hebben ze zo een scheve logica.... :kwaad: ] De grootste zonde die der is ...=Ontkennen dat Allah (swt) er is EN Ongehoorzaamheid aan je ouders ;) ;) Wat ze ook doen.. wat zo ook zeggen , en doen... JE MOET ZE ALTIJD BLIJVEN GEHOORZAMEN!! Er zijn ouders die hun kinderen nog ernstiger behandelen... En toch moet je Sabr hebben... Want iedereeen zal boeten :D :D

DaNGeRouZLy
20-08-2004, 17:09
Origineel gepost door miss_cuisine ] De grootste zonde die der is ...=Ontkennen dat Allah (swt) er is EN Ongehoorzaamheid aan je ouders ;) ;) Wat ze ook doen.. wat zo ook zeggen , en doen... JE MOET ZE ALTIJD BLIJVEN GEHOORZAMEN!! Er zijn ouders die hun kinderen nog ernstiger behandelen... En toch moet je Sabr hebben... Want iedereeen zal boeten :D :D mooi gezegd je hebt ook gelijk maar ouders moeten hun kinderen ook niet de grond in trappen toch ;)

rif_ridster
20-08-2004, 17:11
Tjah ik laat ze praten mochten ze iets zeggen.. en als ik eindelijk iets bereikt hebt.. dan kan ik t niet na laten om te zeggen: '' en en en en en en wie heeft er nu gelijk?!'' en weg lopen metg een big smile!! om die slipper te ontwijken.. hehehe

Marrakchia_86
20-08-2004, 17:11
Ik denk dat bijna alle ouders zo zijn, die zien alleen de goede daden van andere mensen, en vergeten die van hun eigen kinderen... maar dat gaat vanzelf weg hoor...

miss_cuisine
20-08-2004, 17:18
Origineel gepost door DaNGeRouZLy mooi gezegd je hebt ook gelijk maar ouders moeten hun kinderen ook niet de grond in trappen toch ;) Inderdaad, kids hebben ook zo hun eigen rechten... :D Alleen staan de ouders toch iets machtiger boven het kind.. :D Zie het maar zo: ALLES WORD TOCH OPSCHREVEN :D ;)

alhoceima_ladyy
20-08-2004, 17:20
Origineel gepost door rif_ridster Tjah ik laat ze praten mochten ze iets zeggen.. en als ik eindelijk iets bereikt hebt.. dan kan ik t niet na laten om te zeggen: '' en en en en en en wie heeft er nu gelijk?!'' en weg lopen metg een big smile!! om die slipper te ontwijken.. hehehe Ja :D Maar ik denk gewoon dat het in de marokkanen bloed zit om de kinderen zo te pushen ze3ma de goeie kant op te gaan :kwaad:

Marrakchia_86
20-08-2004, 17:26
Origineel gepost door rif_ridster Tjah ik laat ze praten mochten ze iets zeggen.. en als ik eindelijk iets bereikt hebt.. dan kan ik t niet na laten om te zeggen: '' en en en en en en wie heeft er nu gelijk?!'' en weg lopen metg een big smile!! om die slipper te ontwijken.. hehehe Waaaaaahahahaha :lol: om die slipper te ontwijken yekkie!!! Onze ouders zijn gewoon anders opgevoed als ons... hiermee bedoel ik in een andere tijd, in een andere opgeving en zo. Ik denk dat ze daarom ook nog zo denken....

me_ilhem20
20-08-2004, 17:38
Origineel gepost door ZooFree nou dan wil je niet weten hoe vaak ik die gehoord heb....dat houd op naarmate je leeftijd omhoog springt..geloof mij nou maar...negeren die handel..het blijven ONZE ouders...ze kunnen zeggen en doen wat ze willen...maar blijf van ze houden..en respecteer ze..als ze weg zijn..dan weet je pas wat ouders betekenen.....:verdriet: Zo is dat en niet anders. ;)

zarazet
20-08-2004, 19:52
Ik maak het vaak genoeg mee altijd die vergelijkingen keer op keer opnieuw en opnieuw! En mijn pa kan vaak kwetsend overkomen hij zegt soms dingen hé... maar jah wat kan je eraan doen?Inderdaad niets! groetjes.

nadorlady15
20-08-2004, 20:34
Origineel gepost door Younezz Anderen die beter zijn dan jij.... hahaha ja dat hoor ik ook vaak

nadorlady15
20-08-2004, 20:39

Origineel gepost door La__Haine Altijd de anderen. :jammer: Ik wist nie da ouders ook zoiets zeiden tegen de jongens :eek: Want mijn mama heeft et vaak over da ik nooit meehelp bij het huishoude (wat dus nie waar is) en steeds weer die preek 'O als je gaat kijken bij u vriendinnen ga je gelijk zien hoe goed ze hun mama helpen en jij doet nix je helpt nooit mee ik denk da je me gek gaat maken ya rabi wat moet ik met haar doen...' En zo kan ze uren doorgaan :moe: ja meid heb ik ook altijd over het huishouden. maar ja ik probeer me er nie so veel van aan te trekken

Pagina's : [1] 2 3