Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Heb je een oppas nodig in rotterdam???

Jsminaaaaax
20-08-2010, 19:22

salam dames Mijn zusje zoekt oppaswerk in rotterdam. Ze heeft eerder ervaring gehad met oppaswerk en ze kan heel goed met kinderen omgaan. Ze past ook op voor meerdere kinderen en kan de kinderen ook bij haar eigen huis (ze woont op zichzelf) oppassen. ze kan de kinderen ook ophalen of ergens naartoe brengen als dat nodig is. Dus zoek je een ervaren oppasser voor je kind of kinderen en zoek je al een tijdje naar een ISLAMITISCHE oppasser, pm me dan dan kan ik je alle info geven inshallah. Groetjes

MissTaza
22-08-2010, 02:26
mag het wit werk zijn?

Jsminaaaaax
23-08-2010, 22:39
hoe bedoel je precies? up

MissTaza
23-08-2010, 22:57
dus dat het gemeld wordt bij de belastingdienst...........eventueel via een contract.

Jsminaaaaax
24-08-2010, 01:05

ja hoor waarom niet?

Zemmita
24-08-2010, 19:12
salam dames Mijn zusje zoekt oppaswerk in rotterdam. Ze heeft eerder ervaring gehad met oppaswerk en ze kan heel goed met kinderen omgaan. Ze past ook op voor meerdere kinderen en kan de kinderen ook bij haar eigen huis (ze woont op zichzelf) oppassen. ze kan de kinderen ook ophalen of ergens naartoe brengen als dat nodig is. Dus zoek je een ervaren oppasser voor je kind of kinderen en zoek je al een tijdje naar een ISLAMITISCHE oppasser, pm me dan dan kan ik je alle info geven inshallah. Groetjes zoekoppas.nl

Jsminaaaaax
24-08-2010, 19:15
ja dankjewel. die tip heb ik ook van een ander lid gekregen. maar ik dacht ik probeer het ook hier voor haar omdat het toch leuk is om bij een marokkaans/islamitisch gezin op te passen en omdat hier veel vrouwen rondlopen met kinderen.