Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : voor zwangere of zwanger geweeste vrouwen

Pagina's : [1] 2

Souraida
20-08-2004, 14:20

Ik ben nu bijna zeven weken zwanger en ben sinds twee weken full time misselijk. Ik vind alle geuren stinken en zelfs mijn wasverzachter vind ik stinken. Weet iemand van jullie iets tegen misselijkheid. Help me plzz want ik kan er niet meer tegen! Wa salamou alikoum :tranen:

lilah
20-08-2004, 15:18
HOI Kijk op deze site`s: www.zwanger.nl www.babyinfo.nl Je vindt veel informatie die je kan gebruiken tijdens je zwangerschap en na je zwangerschap succes ermee!!

Souraida
20-08-2004, 15:49
Origineel gepost door lilah HOI Kijk op deze site`s: www.zwanger.nl www.babyinfo.nl Je vindt veel informatie die je kan gebruiken tijdens je zwangerschap en na je zwangerschap succes ermee!! Dank je lieverd, maar het probleem is dat ik daar al heb gekeken. Niets helpt wat ik daar tegen kwam. Ik dacht misschien dat iemand iets heeft geprobeerd wat wel gelukt is. Wie weet. Maar alsnog hartstikke bedankt! :)

HoneyBee
20-08-2004, 16:15
Origineel gepost door Souraida Ik ben nu bijna zeven weken zwanger en ben sinds twee weken full time misselijk. Ik vind alle geuren stinken en zelfs mijn wasverzachter vind ik stinken. Weet iemand van jullie iets tegen misselijkheid. Help me plzz want ik kan er niet meer tegen! Wa salamou alikoum :tranen: He meid, Helaas kun je niets tegen die misselijkheid doen. Het enige is sabr hebben. Ik heb precies het zelfde meegemaakt toen ik zwanger was van mijn dochtertje nu alweer 2 jaar geleden. Ik werd misselijk door alle geuren, en bij ieder klein kookluchtje moest ik rennend naar het toilet. Het is heel erg vervelend kan ik je wel vertellen, maar hou vol meid, op een gegeven moment gaat het weer over. na ongeveer 3 a 4 maanden. Ze zeggen dat als je heel erg misselijk bent je een meisje verwacht. Bij mij was het inderdaad het geval. Toen ik zwanger was van mijn zoontje alweer 5 maanden geleden had ik nergens last van. Nou veel sterkte meid, en geniet van je zwangerschap. Voor je het weet heb je je kindje in je armen, en ben je alweer alles vergeten.

Souraida
20-08-2004, 16:23

Origineel gepost door een_Rotterdamse He meid, Helaas kun je niets tegen die misselijkheid doen. Het enige is sabr hebben. Ik heb precies het zelfde meegemaakt toen ik zwanger was van mijn dochtertje nu alweer 2 jaar geleden. Ik werd misselijk door alle geuren, en bij ieder klein kookluchtje moest ik rennend naar het toilet. Het is heel erg vervelend kan ik je wel vertellen, maar hou vol meid, op een gegeven moment gaat het weer over. na ongeveer 3 a 4 maanden. Ze zeggen dat als je heel erg misselijk bent je een meisje verwacht. Bij mij was het inderdaad het geval. Toen ik zwanger was van mijn zoontje alweer 5 maanden geleden had ik nergens last van. Nou veel sterkte meid, en geniet van je zwangerschap. Voor je het weet heb je je kindje in je armen, en ben je alweer alles vergeten. Bedankt voor je reactie. Het is niet dat ik geen sbar heb of wil hebben. Maar ik studeer nog en moet alweer 1 september aan de slag. Ben bang dat ik daar iedere keer naar de toilet moet rennen snap je. Ik heb zekers alles over voor mijn kleintje, maar het lijkt me alleen een beetje vreemd om tijdens lessen weg te moeten rennen. :(

tangia21
20-08-2004, 17:57
Origineel gepost door Souraida Ik ben nu bijna zeven weken zwanger en ben sinds twee weken full time misselijk. Ik vind alle geuren stinken en zelfs mijn wasverzachter vind ik stinken. Weet iemand van jullie iets tegen misselijkheid. Help me plzz want ik kan er niet meer tegen! Wa salamou alikoum :tranen: ik had zetpillen gekregen van mijn huisarts en die hielpen in iedergeval voor 50%

Amattallah
20-08-2004, 22:16
ja ik had ook zetpillen gekregen van mn huisarts, maar pas bij 4 maanden krijg je die(tenminste ik)

misstomatisch
21-08-2004, 14:22
heb "nog" geen zwangerschapervaring! :) Ik wil je bij deze alleen VAN HARTE feliciteren. :letsparty Inshallaah komt alles goed en beval je van een wereldwonder. Liefs misss :zwaai:

Jasmina
21-08-2004, 15:08
Voordat je 's ochtends opstaat moet je een klein beetje drinken en een kleine beetje eten, een sultana ofzo. En gefeliciteerd!! jasmina :zwaai:

Sardina
21-08-2004, 22:31
ik ben ook goed misselijk geweest. kwam de keuken helemaal niet meer in en als ik alleen maar langsliep hing ik al boven de kotsbak. ik heb gewoon 'uitgeziekt' bij precies 3 mnd zakten al die kwalen. daarna heb ik nergens meer last van gehad. ze zeggen dat je sochtends voordat je opstaat je een cracker met een kopje thee in bed moet nemen, maar of het helpt weet ik niet. nooit geprobeerd. succes!

Souraida
22-08-2004, 13:52
Origineel gepost door misstomatisch heb "nog" geen zwangerschapervaring! :) Ik wil je bij deze alleen VAN HARTE feliciteren. :letsparty Inshallaah komt alles goed en beval je van een wereldwonder. Liefs misss :zwaai: Dank je lieverd.

Souraida
22-08-2004, 13:53
Origineel gepost door Simo_en_jasmina Voordat je 's ochtends opstaat moet je een klein beetje drinken en een kleine beetje eten, een sultana ofzo. En gefeliciteerd!! jasmina :zwaai: Dat heb ik geprobeerd, maar ben dan weer naar toilet gaan rennen. Het is echt erg. Ik weet niet of het normaal is.

Souraida
22-08-2004, 13:55
Origineel gepost door Sardina ik ben ook goed misselijk geweest. kwam de keuken helemaal niet meer in en als ik alleen maar langsliep hing ik al boven de kotsbak. ik heb gewoon 'uitgeziekt' bij precies 3 mnd zakten al die kwalen. daarna heb ik nergens meer last van gehad. ze zeggen dat je sochtends voordat je opstaat je een cracker met een kopje thee in bed moet nemen, maar of het helpt weet ik niet. nooit geprobeerd. succes! Ik heb ook gelezen dat het meestal ophoudt bij na 3 maanden en dat is echt toch wel wat ik hoop. Maar ik studeer en moet binnenkort weer naar school dus uitzieken zal mij niet lukken. Ik weet niet wat ik moet doen, maar lijkt me erg om op school te moeten rennen van klas naar wc. :(

tangia21
22-08-2004, 14:10
Origineel gepost door Souraida Ik heb ook gelezen dat het meestal ophoudt bij na 3 maanden en dat is echt toch wel wat ik hoop. Maar ik studeer en moet binnenkort weer naar school dus uitzieken zal mij niet lukken. Ik weet niet wat ik moet doen, maar lijkt me erg om op school te moeten rennen van klas naar wc. :( nou bij mij duurde het 5 maanden...echt erg gewoon :(

Souraida
22-08-2004, 20:31

Origineel gepost door tangia21 nou bij mij duurde het 5 maanden...echt erg gewoon :( Meen je dat nou echt??? Wat deed je eraan of heb je het gewoon volgehouden? Ging je letterlijk over je nek of was je alleen steeds misselijk? Sorry dat ik zoveel vraag maar ik heb totaal geen ervaring. :)

Pagina's : [1] 2