Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

Bekijk volle/desktop versie : Wimperverlenging oftewel extentions voor je wimpers!!

Pagina's : [1] 2

Elmoejrima
19-08-2010, 23:49

[Salam dames, Wie heeft hier ervaring mee? Ik vind het er super mooi uitzien, en wil het insha allah ook gaan laten doen. http://www.laface.nl/prijzen.html Heeft iemand dit al eerder gedaan en wat waren de resutalten? Vallen je wimpers na de behandeling uit etc etc?? wslm]

LAYDNAWAL
19-08-2010, 23:55
Als je wimperextensions gaat zetten, zou ik bij een professionele gaan namelijk: http://www.superstyle.nl/main/ de rest zou ik gauw of bijna niet vertrouwen.. :)

Elmoejrima
19-08-2010, 23:59
En is de bovengenoemde geen proffesional? Is toch ook gewoon een salon?

LAYDNAWAL
20-08-2010, 00:00
En is de bovengenoemde geen proffesional? Is toch ook gewoon een salon? Kan best, hebben ze een diploma? Zolang ze bij mij geen diploma kunnen aantonen vind ik ze geen professionals, ik heb ervaring gehad met superstyle, zo duur zijn ze niet en zekerweten te vertrouwen!! :sjans:

Elmoejrima
20-08-2010, 00:08

Kan best, hebben ze een diploma? Zolang ze bij mij geen diploma kunnen aantonen vind ik ze geen professionals, ik heb ervaring gehad met superstyle, zo duur zijn ze niet en zekerweten te vertrouwen!! :sjans: Heb je ze zelf gehad ook dan? Hoe beviel het, en wat was de prijs haha?

Essylou
20-08-2010, 00:10
Hoeveel kost et?

Touzine__
20-08-2010, 00:13
Wat tanden bleken betreft is het niet duur joh:confused:

LAYDNAWAL
20-08-2010, 00:17
Heb je ze zelf gehad ook dan? Hoe beviel het, en wat was de prijs haha? Kreeg het gratis van me werk, beviel super goed bleef 2 maanden zitten.. Ik was hartstikke bang straks vielen me wimpers er uit, maar echt helemaal niets viel uit.. Alleen de wimpers zelf.. Wat ik vaak hoor is dat je wimpers er snel door uit vallen, maar bij superstyle niet :sjans:

LAYDNAWAL
20-08-2010, 00:17
Wat tanden bleken betreft is het niet duur joh:confused: Ook dat heb ik gratis gekregen, en nog wel van marokko.nl :love:

Touzine__
20-08-2010, 00:18
Ook dat heb ik gratis gekregen, en nog wel van marokko.nl :love: Van marokko.nl:eek: Maar hoe?

Elmoejrima
20-08-2010, 00:20
Ook dat heb ik gratis gekregen, en nog wel van marokko.nl :love: Eh we3di van marokko.nl haha, spit it hoe komt dat !! Maar dan word het dus amsterdam, iik hoopte op iets in de buurt van rotterdam.. UP!

LAYDNAWAL
20-08-2010, 00:20
Van marokko.nl:eek: Maar hoe? Had een keer mee gedaan met zo'n 'makkelijke' prijsvraag:gniffel: Kreeg meteen een e-mailtje dat ik gratis me tanden mocht bleken bij white shine.. Leuk!! die afspraak moet nog komen..

LAYDNAWAL
20-08-2010, 00:21

Eh we3di van marokko.nl haha, spit it hoe komt dat !! Maar dan word het dus amsterdam, iik hoopte op iets in de buurt van rotterdam.. UP! Ja, geloof me die is echt super goed, ze werken er ook met speciale haartjes, kan je info lezen op die website.. ''Had een keer mee gedaan met zo'n 'makkelijke' prijsvraag :gniffel: Kreeg meteen een e-mailtje dat ik gratis me tanden mocht bleken bij white shine.. Leuk!! die afspraak moet nog komen..''

LoveLove77
20-08-2010, 00:21
mooi .. wil ik ook .. maar ben bang dat me wimpers dunner worden ..

Elmoejrima
20-08-2010, 00:22
Had een keer mee gedaan met zo'n 'makkelijke' prijsvraag:gniffel: Kreeg meteen een e-mailtje dat ik gratis me tanden mocht bleken bij white shine.. Leuk!! die afspraak moet nog komen.. Owja white shine heb ik veel over gehoord hier op marokko.nl. Ik was van plan om het na de ramadan te doen insha allah. Met zijn 2e voor 300 euro is geen geld !! Maar leuk en aardig allemaal maar waar zijn de dames met ervaring !!

Pagina's : [1] 2