Bekijk originele versie : Simpele Dagelijkse Kapsels!!
Hannan_90
20-08-2004, 14:11
kheb redelijk lang,bruin, golvend haar (tot aan mijn ellebogen :rolleyes: ) en kweet nooit niet wat ik ermee moet doen en mijn probleem is oowk dat ik zo van die kleine haartjes heb die nooit niet recht wille blijve kwil miss oowk mijn haar knippen maar kweet nog niet wat ik er juist mee wil doen ensow...
kan iemand helpe???
Hannan_90
20-08-2004, 19:27
nobody???
hee meid ik heb een heleboel fotos opgeslagen maar dan moet ik ff zoeken maar zodra ik e vind krijg je ze oke
Origineel gepost door marocChika
draag gewoon een hoofddoek
ja sorry maar what's hoofddoek got to with it?
ik draag ook een hoofddoek ma da betekent ni dak mijn haar ni wil verzorgen of een kapsel?
trouwens thuis draag ik geen hoofddoek en op school moet het ook af.
dus dan wil ik er ook nog normaal uitzien weet je?
en nog iets wie heeft gezegd dat dit meisje een moslima is? of wie heeft gezegd dat ze geen hoofddoek draagt.
sorry ma zulke opmerkingen zoals jij dus gaf doen mij nu toch echt wel egnoen. wa heeft da der nu mee te maken.
RealFaiza
21-08-2004, 00:48
opsteke vind ik het mooiste of gewoon zegmaar de helft los en de helft vast en dan zegmaar met een klein klepje het ligt ook aan de vorm van je gezicht ik had laatst een cd gekrege omdat ik iets had gekocht enneh er stonden allemaal kapsels op je moest zegmaar je foto scanne en dan kon je elke kapsel bekijkee en zo dusz zien wat egt bij je stond zonder dat je je haar helemaal mishandeld :P je weet toch wel wat ik bedoel nouw mohiem ik heb geen idee waar je het kan kope ik denk bij bruna of zo een winkel nouw ik hoop dat je er wat aan hebt doei meid veel succes
samah_kebdania
21-08-2004, 03:18
je kan je haren strak naar achteren doen en een knot van achteren maar geen standaard knot gewoon die knot beetje volume geven
je kan je haren in een scheiding doen en dan van achter los laten in een staart of gewoon die knot met volume
je kan je haren op steken
Origineel gepost door La__Haine
En thuis dan? Ge loopt er thuis toch ook nie als ne shaggy bij? :rolleyes:
Sorry se ma ik verzorg graag mijn haar.
Wil je soms zeggen dat meisjes die een hoofddoek dragen hun haren niet verzorgen??
Nee maar door zulke uitspraken als die van haar laten dat wel zo overkomen bij de mensen zema
'draag een hoofddoek en laat u haar met rust' (onverzorgd)
Sorry hoor een hoofddoek is belangrijk maar de verzorging van u haar ook en ik vind da ze die 2 dinge nie moe mengen met mekaar.
'draag een hoofddoek en laat u haar met rust' ???
Heb je daar een bron bij? Volgens mij staat dat nergens.
Je moet je haar juist verzorgen, je mag alles met je haar doen.
Zerhma je mag je ook niet mooi maken voor je man? Als je je haar niet verzorgd dan zie je er niet uit voor je man. Ik vind dit echt een heel rare uitspraak wat ik nog nooit heb gehoord. Ik draag ook een hoofddoek en ik verzorg me haar altijd.
Dus als je een bron hebt bij deze uitspraak graag vermelden.
En jij zegt een hoofddoek en je haar verzorgen gaan niet samen. Dus kies jij maar voor de shaitan en geen hoofddoek te dragen. En doe je dus wat de kafirs zeggen en niet wat de koran zegt! En voor de kafirs is dit een paradijs! Neem van mij aan dat je zeker je haar kunt verzorgen als je een hoofddoek draagt!
In Soerat An Noer, vers 31 zegt Allah: "En zeg tegen de gelovige vrouwen, dat zij hun ogen neerslaan en hun kuisheid bewaken, en hun sieraad niet tonen, behalve wat daarvan zichtbaar is. En zij moeten hun sluiers over hun boezems dragen en hun schoonheid niet openlijk tonen!
Als je een moslima bent wees dan een goede moslima. Er is veel verleiding in deze wereld. Je moet proberen zoveel goed mogelijk in deze wereld te doen zodat je een mooie plaats staat te wachten in het Paradijs!
Mariam
Tezzzzz gij begrijpt mij nie :rolleyes:
Ik denk dat ik inderdaad het verkeerd heb begrepen, mijn excuses daarvoor. Maar je sprak in de "u" vorm. Ik dacht dat het ergens in de koran stond maar zo zeggen jullie dat in belgiƫ :D
volgens mij gaat dit niet meer over haarkapsels maar over iets anders?????????
_SiMa_FoR_LiFe_
22-08-2004, 12:26
ofniet niedra!!!
Hannan_90
22-08-2004, 14:35
Origineel gepost door marocChika
draag gewoon een hoofddoek
ik had al in mijn hoofd dat iemand dat zou zeggen :D
maar kben nog niet echt klaar om een hoofddoek te dragen maar later wil ik het zeker wel dragen ;)
Hannan_90
22-08-2004, 14:39
Origineel gepost door niedra
hee meid ik heb een heleboel fotos opgeslagen maar dan moet ik ff zoeken maar zodra ik e vind krijg je ze oke
ja thx voeg me anders toe miss_teeq2@hotmail.com
Origineel gepost door RealFaiza
opsteke vind ik het mooiste of gewoon zegmaar de helft los en de helft vast en dan zegmaar met een klein klepje het ligt ook aan de vorm van je gezicht ik had laatst een cd gekrege omdat ik iets had gekocht enneh er stonden allemaal kapsels op je moest zegmaar je foto scanne en dan kon je elke kapsel bekijkee en zo dusz zien wat egt bij je stond zonder dat je je haar helemaal mishandeld :P je weet toch wel wat ik bedoel nouw mohiem ik heb geen idee waar je het kan kope ik denk bij bruna of zo een winkel nouw ik hoop dat je er wat aan hebt doei meid veel succes
Origineel gepost door samah_kebdania
je kan je haren strak naar achteren doen en een knot van achteren maar geen standaard knot gewoon die knot beetje volume geven
je kan je haren in een scheiding doen en dan van achter los laten in een staart of gewoon die knot met volume
je kan je haren op steken
kzal eens proberen maar hebben jullie anders geen fotos.... is altijd makkelijker :D
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.