Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Zou jij met een jongen kunnen trouwen die geen papieren heeft maar wel in Nederland

Pagina's : [1] 2

celine_4ever
20-08-2004, 13:32

woont.... Dus hij is al jaren illegaal in Nederland... Want ik lees hier veel van die topics dat jullie gewoon een jongen willen hebbenuit Nederland die ze papieren heeft... Zouden jullie wel met zo iemand willen trouwen... Dus hij kent de taal alles alleen hij heeft geen papieren... :zwaai:

Gijs_Rijbewijs
20-08-2004, 13:38
Nee! Jij? :zwaai:

celine_4ever
20-08-2004, 13:41
Waarom niet?

Marrakchia_86
20-08-2004, 13:41
Ewa ligt eraan he, wat je hartje wil....

Moeltazemaa
20-08-2004, 13:42

Een Moslim is een moslim met of zonder Nederlandse papieren.Het maakt hem heus niet minder man.

elboubsi
20-08-2004, 13:47
Origineel gepost door Moeltazemaa Een Moslim is een moslim met of zonder Nederlands papieren.Het maakt hem heus niet minder man. Helemaal met je eens. Het lijkt wel of meisjes vandaag de dag meer waarde hechten aan het feit dat een man papieren heeft, zonder daarbij te kijken naar zijn karakter e.d. Natuurlijk is het makkelijker om te trowuen met een man met papieren maar wat makkelijk in het begin is hoeft dat later niet te zijn. Ik geloof dat als een man kakarter heeft en je een goed leven kan bieden dan moet je ervoor gaan ook al moet je in het begin moeite doen. Een man zal dta nooit vergeten en daar pluk je later de vruchten van. dus topic-starter als het een goede jongen is gewoon doen.....

Marrakchia_86
20-08-2004, 13:49
Dat bedoel ik nou....ligt eraan wat je hartje wil.........

Jasmina
20-08-2004, 13:54
Als hij een lieve en goede jongen is, ja dan zou ik daarmee kunnen trouwen, ik zou niet weten waarom niet. Iedereen heeft zo'n beeld van vieze en slechte illegalen, terwijl het ook gewoon mensen zijn van vlees en bloed en er ook hele lieve en goede jongens tussen zitten. Alleen ik ben al getrouwd :D jasmina :zwaai:

celine_4ever
20-08-2004, 13:55
Origineel gepost door elboubsi Helemaal met je eens. Het lijkt wel of meisjes vandaag de dag meer waarde hechten aan het feit dat een man papieren heeft, zonder daarbij te kijken naar zijn karakter e.d. Natuurlijk is het makkelijker om te trowuen met een man met papieren maar wat makkelijk in het begin is hoeft dat later niet te zijn. Ik geloof dat als een man kakarter heeft en je een goed leven kan bieden dan moet je ervoor gaan ook al moet je in het begin moeite doen. Een man zal dta nooit vergeten en daar pluk je later de vruchten van. dus topic-starter als het een goede jongen is gewoon doen..... Nee ik heb het niet over mezelf hoor.. Maar ik zie dat veel meiden hier op Yasmina dat niet willen met een jongen uit Marokko trouwen... Maar opeens dacht ik net stel hij woonde in Nederland maar wel illegaal dan... Zou je dan ook met die jongen willen trouwen... Want ik zie dat ze best moeite hebben met de jongens taal enzo dus dat ie geen Nederlands kan en dat je moet laten zien welke bus enzo moet pakken...

Savina_is_back
20-08-2004, 13:55
als we van elkaar houden waarom nie????????

celine_4ever
20-08-2004, 14:01
Origineel gepost door Miss_Magrebia Stel: Je hebt al 2 nee 3 jaar een relatie met hem, jullie willen trouwen, kinderen etcetc Maar hij bicht op dat hij geen papieren hebt... Wat doe je? Vertrouwen en liegen heeft hier niets mee te maken, wanneer je een jongen tegenkomt zegt je niet: Hoi ik ben ....... en ik heb een Nl-paspoort en hoe heet jij? :goedzo:

mii_tetouania
20-08-2004, 14:36
ja hoeso niet hij heeft toch papieren

Marrakchia_86
20-08-2004, 14:39
Wat doen jullie nou moeilijk, het gaat toch om houden van... en elkaar vertrouwen en respecteren! Als je deze aspecten hebt, dan doen die domme papieren er toch niet toe... sorry maar als er echte liefde is, dan maakt zo een stukje papier toch niet uit, die krijgt hij toch wel als je met hem trouwt. Dus wat is het punt nou...

Marrakchia_86
20-08-2004, 14:53
Origineel gepost door Miss_Magrebia Het enige papiertje dat in mijn ogen telt is : TROUWAKTE :goedzo: He he... eindelijk iemand die me begrijpt!!!

Marrakchia_86
20-08-2004, 14:57

Origineel gepost door Miss_Magrebia Nee, eindelijk iemand die MIJ begrijpt :nijn: Hahaha okey meid, wij begrijpen elkaar, laten we het daarop houden :)

Pagina's : [1] 2