Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Hoe verliep jouw Verlovingsdag?

Pagina's : [1] 2

_SiMa_FoR_LiFe_
20-08-2004, 13:08

Hoi Dames Ik ben nieuwsgierig naar jullie verlovingsdag.. :rolleyes: ..hoe verliep ie??? Vertel het me a.u.b.. :o ..Alle details !!! -Wat had je aan? -Wat had je aanstaande verloofde aan? -Hoe verliep ie? -Schaamde je of was je gewoon blij? -Wat namen 'El khotab' mee? Alvast bedankt Lady's!!!!!!! Sima. :zwaai:

_SiMa_FoR_LiFe_
20-08-2004, 20:01
kifech....kom op getrouwde/verloofde dames!!!!!!!!!!

Zusterke001
20-08-2004, 20:24
Verlovingsfeest is niet van de SUNNA en het is geen PLICHT, dus ik heb er ook niet aan meegedaan. Wie vindt dit ook maar niks?

Independence
21-08-2004, 13:13
zusterke, ze vroeg niet wat de mening is van mensen, maar hoe het verliep.

_SiMa_FoR_LiFe_
21-08-2004, 19:03

ooh wat leuk zeg Berkanialady!!!!!!

babybruidje
22-08-2004, 10:39
salaam aleykoem ik had mijn verloving gewoon meteen gehouden bij de hand vraging zoals de soennah het voorschrijft...nou gewoon een etentje ik had geen marokkaanse kleren aan maar wel nieuwe kleren gekocht heel leuk ik was heeeeeeeeeeeeel erg zeneuwachtig had zijn vader nog nooit gezien enzo dus ja je krijgt wel de kriebels maar achter af was het echt super leuk een macha Allah dag om nooit te vergeten Alhemdoelilah

_SiMa_FoR_LiFe_
22-08-2004, 12:58
Leuk man!!!

_SiMa_FoR_LiFe_
23-08-2004, 19:07
Gezellig zeg!!!! Zenuwachtig zijn...hoort erbij :o

imzouren21
24-08-2004, 00:05
ik heb het klein gehouden, ik wilde eerst geen feest geven we zouden toch een paar maanden later trouwen. Maar achteraf gezien ben ik wel blij dat ik het heb gedaan het was echt leuk heel simpel ik had eerst een jurk aan die ik van hun heb gekregen en daarna mijn verlovingsjurk. ik had alles ik gebroken wit en bordeaux gedaan. Het was voor mij ook niet vermoeid ik kon lkeer met al mn nichten dansen enz. zonder de hele dag bezig te zijn met omkleden omkleden . Het was leuk omdat het klein was geen negaffa geen dj enz. Ik vind dat je dat allemaal op je bruiloft moet doen anders lijkt het net of je twwe keer bruid bent(mijn mening)

Liloesh
06-09-2004, 14:50
Ik kan al niet wachten :Iluvu:

LadyLo
06-09-2004, 23:33
Mijn verlovingsdag was perfect. Ik in het wit, hij in het zwart, ik had opgestoken haren en een negaffa laten komen. Mijn hele familie was er en ze vonden hem helemaal te gek. Maar opeens hoorde ik mijn zus snurken die bij me op de kamer slaapt en werd ik wakker uit een mooie droom....hihi

Mysticalia
07-09-2004, 11:29
Origineel gepost door NeshWaha verloving is bij ons de dag dat ze om je hand komen vragen en je stemt in, niks koningstoelen of muziek of lebsat, gewoon zijn familie, jouw familie, elkaar leren kennen, lekker eten en soerat al fati7a. Daarna beginnen plannen van de wedding, alma3koel :) En zo is het ook bij mij gegaan Alhamdoulilah. Zijn familie en mijn familie gezellig samen. geen poespas of zo. Fatih7a werd opgezegd. Nieuwe afspraken werden gemaakt. Lekker gegeten, veel gepraat en gelachen met de nieuwe schoonmoeder en nieuwe schoonzussen :o Mn vader heeft kunnen kennismaken met zijn nieuwe schoonzoon :o en mn schoonvader :o . Ik had een gewone jabador aan met bijpassend hoofddoek :o en hij was gewoon heel netjes gekleed. (ik heb maar een glimp van hem opgevangen :haha: ) . Ik was heel zenuwachtig in het begin maar na verloop van de avond verminderde het heel sterk. Ik moest vooral wennen aan al die blikken :o Mn benen waren te verlamd waardoor ik niet echt kon weglopen :D . Maar alhamdoulilah, het ging heel goed :o . :Iluvu:

Mysticalia
07-09-2004, 12:15
:hihi: echt wel. nu ik aan terug denk wel. maar op dat moment :schok: :haha:

Mysticalia
07-09-2004, 12:27
:haha::haha: mashAllah :D

Mysticalia
07-09-2004, 12:30

Origineel gepost door Miss_Magrebia :nijn: iwa vertel, hoe was die van jou? :D

Pagina's : [1] 2