Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Doktersverklaring In Marokko of NL?

Pagina's : [1] 2

Moeltazemaa
20-08-2004, 13:06

Waar kan je dat het beste halen? In Nederland moet je je bij het Riagg laten 'nachecken' heb ik gehoord.Maar of dat waar is Allaahou A'lam.Dus als iemand weet waar je dat in Nederland/Marokko het beste kan laten doen graag even melden aub :).

Moeltazemaa
20-08-2004, 13:15
Oja mijn huisarts die doet dat soort 'onderzoekjes' niet.En het is man dus ik zou het zo ie zo zou niet bij hem laten doen.

Azzzizzz
20-08-2004, 13:15
waar gaat dit over?

Moeltazemaa
20-08-2004, 13:16
Origineel gepost door Azzzizzz waar gaat dit over? Je weet wel als je wilt gaan trouwen.Dan heb je een bewijsje nodig dat je je keurig hebt gedragen. (Maagdelijksheidsverklaring)

Azzzizzz
20-08-2004, 13:19

Origineel gepost door Moeltazemaa Je weet wel als je wilt gaan trouwen.Dan heb je een bewijsje nodig dat je je keurig hebt gedragen. (Maagdelijksheidsverklaring) nee schat dat is geen maagdelijkheidsverklaring, wat een ontwetendheid zeg. dat is een gezondheidsverklaring, en die kun je bij de plaatselijke GGD halen. en je hoeft niet eens onderzocht te worden. je wordt gevraagd naar je gezondheidssituatie, jij zegt dat je prima in je fel bent, hij schrijft een brief en klaar is mohammed. en een bewijs dat je je keurig hebt gedragen krijg je op de dag des oordeels en niet bij de dokter.

Moeltazemaa
20-08-2004, 13:23
Origineel gepost door Azzzizzz nee schat dat is geen maagdelijkheidsverklaring, wat een ontwetendheid zeg. dat is een gezondheidsverklaring, en die kun je bij de plaatselijke GGD halen. en je hoeft niet eens onderzocht te worden. je wordt gevraagd naar je gezondheidssituatie, jij zegt dat je prima in je fel bent, hij schrijft een brief en klaar is mohammed. :confused: Ze hebben mij wijsgemaakt dat het om een maagdelijkheidsverklaing ging. en een bewijs dat je je keurig hebt gedragen krijg je op de dag des oordeels en niet bij de dokter. :goedzo:

Azzzizzz
20-08-2004, 13:26
laat ze je niets wijs maken, creeer je eigen wijsheid. als je je laat wijs maken, dan ben je ook bereid om je gek te laten maken.

Moeltazemaa
20-08-2004, 13:26
Origineel gepost door Miss_Magrebia :goedzo: Mijn gezondheidsverklaring heb ik in Marokko gehaald, arts van me tante..... zo gebeurd Wordt je dan ook onderzocht? Maar in Marokko kan je dat toch gewoon kopen:confused:.Mijn man wil dat ik het in Nederland laat doen.Hij moet het zwart op wit hebbem.Omdat de doktoren volgens hem hier wel betrouwbaar zijn.

Azzzizzz
20-08-2004, 13:27
Origineel gepost door Miss_Magrebia :goedzo: Mijn gezondheidsverklaring heb ik in Marokko gehaald, arts van me tante..... zo gebeurd in nederland bij het GGD is het 1/2 zo gedaan.

Azzzizzz
20-08-2004, 13:28
Origineel gepost door Moeltazemaa Wordt je dan ook onderzocht? Maar in Marokko kan je dat gewoon kopen.Mijn man wil dat ik het in Nederland laat doen.Hij moet het zwart op wit hebbem.Omdat de doktoren volgens hem hier wel betrouwbaar zijn. hij heeft veel vertrouwen in je.. hee, je bent geen product, een auto laten keuren voor aanschaf daar kan ik me wat bij voorstellen. maar je vrouw laten onderzoeken is me effe te veel. je kent de uitdrukking, Take it, or .......... wat wil hij trouwens weten ...dat ie je laat onderzoeken bij de nederlandse betrouwbare artsen.

Moeltazemaa
20-08-2004, 13:40
Origineel gepost door Azzzizzz hij heeft veel vertrouwen in je.. hee, je bent geen product, een auto laten keuren voor aanschaf daar kan ik me wat bij voorstellen. maar je vrouw laten onderzoeken is me effe te veel. je kent de uitdrukking, Take it, or .......... wat wil hij trouwens weten ...dat ie je laat onderzoeken bij de nederlandse betrouwbare artsen. Hij wil met zekerheid weten dat ik nooit gemeenschap heb gehad.

Azzzizzz
20-08-2004, 13:42
Origineel gepost door Moeltazemaa Hij wil met zekerheid weten dat ik nooit gemeenschap heb gehad. dat is niet met zekerheid te zeggen en iemand met zo een instelling is naar mijn mening geen geschikte huwelijkskandidaat. huwlijk is gebaweerd op vertrowen en niet op verklaringen. maar hoe dan ook Allah ewafek.

Azzzizzz
20-08-2004, 13:42
op grond van gelijkheid zou ik als ik jou was, het zelfde van hem verlangen..........

Mysticalia
20-08-2004, 13:44
Origineel gepost door Moeltazemaa Hij wil met zekerheid weten dat ik nooit gemeenschap heb gehad. Kan hij dat dan bewijzen van zichzelf?

Moeltazemaa
20-08-2004, 13:44

Origineel gepost door Azzzizzz op grond van gelijkheid zou ik als ik jou was, het zelfde van hem verlangen.......... Nee want hij is een man en dat hoeft volgens hem niet.

Pagina's : [1] 2