Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Iedereen gaat vreemd tijdens de zomervakantie...

Pagina's : [1] 2 3 4

marocaan18
20-08-2004, 12:36

hoi ik kom jullie eigenlijk al iets vertellen wat jullie al wisten... dat iedereeen vreemd gaat tijdens de zomervakantie... ff lekker los toch met een zomerscharrel en na de zomer terug naar je vriendje/vriendinnetje :D ...hierbij bedoel ik dus de dames en ook de heren... En na de zomer hoef je heus niet te vragen of hij/zij vreemd is gegaan... want je weet heus wel wat het antwoord is...ZE LIEGEN! :kwaad: thalla :zwaai:

Mysticalia
20-08-2004, 12:37
:jammer: reinste onzin.

marocaan18
20-08-2004, 12:37
hoe kom je daarbij?

marocaan18
20-08-2004, 12:39
hahaha zie je wel.... de waarheid komt altijd boven....

ladynight
20-08-2004, 12:41

spreek voor jezelf stelletje players igg tfoe.

NABILA2004
20-08-2004, 12:43
Origineel gepost door marocaan18 hoi ik kom jullie eigenlijk al iets vertellen wat jullie al wisten... dat iedereeen vreemd gaat tijdens de zomervakantie... ff lekker los toch met een zomerscharrel en na de zomer terug naar je vriendje/vriendinnetje :D ...hierbij bedoel ik dus de dames en ook de heren... En na de zomer hoef je heus niet te vragen of hij/zij vreemd is gegaan... want je weet heus wel wat het antwoord is...ZE LIEGEN! :kwaad: thalla :zwaai: is dit belangrijk ??? óf had je gewoon niets te doen??

marocaan18
20-08-2004, 12:50
Origineel gepost door ladynight spreek voor jezelf stelletje players igg tfoe. nou nou nou... rustig aan dametje wat heeft deze uitbarsting met deze topic te maken.. voel je je aangesproken... of ben je zelf wel eens vreemd gegaan en speelt je geweten nu een rol...

marocaan18
20-08-2004, 12:52
Origineel gepost door NABILA2004 is dit belangrijk ??? óf had je gewoon niets te doen?? Is niet zo belangrijk net zoals 90% van de topics hiero op deze site... dit is vooral voor de lol en om te zien hoe bepaalde mensen zijn... en ik heb niks te doen neej... jij dus ook niet als je zo een droog berichtje plaatst.... zet er dan iets nuttigs in... saluut!

00B00
20-08-2004, 12:53
Nietessssssssssssssssssss niet iedereeeen gaat vreeeeemd:-( XXXXXXXXXXXXXX Pluk bloemetjes Is leeeeeeeeuk

00B00
20-08-2004, 12:57
Zooo Freeeeeeeeee your my NEW Budddyyyyyy XXXXXXXXXXXXXX

Metalsiarachida
20-08-2004, 13:00
kan welL meschien wel waar zijn

Schatjee
20-08-2004, 13:01
Origineel gepost door marocaan18 hoi ik kom jullie eigenlijk al iets vertellen wat jullie al wisten... dat iedereeen vreemd gaat tijdens de zomervakantie... ff lekker los toch met een zomerscharrel en na de zomer terug naar je vriendje/vriendinnetje :D ...hierbij bedoel ik dus de dames en ook de heren... En na de zomer hoef je heus niet te vragen of hij/zij vreemd is gegaan... want je weet heus wel wat het antwoord is...ZE LIEGEN! :kwaad: thalla :zwaai: onzin :hihi: !

Tamqeyast
20-08-2004, 13:02
Moeten ze maar geen relatie nemen:D... ewa jah kan wel waar zijn bij SOMMIGE..

lhouceimagirl1
20-08-2004, 13:06
nou nou, praat niet voor iedereen! je kan wel zeggen de meeste mensen gaan vreemd maar NIET iedereen! p.s gaat het alleen over mensen die relatie hebben of ook over de getrouwde of verloofde mensen? :confused:

sweety21
20-08-2004, 14:14

Origineel gepost door marocaan18 hoi ik kom jullie eigenlijk al iets vertellen wat jullie al wisten... dat iedereeen vreemd gaat tijdens de zomervakantie... ff lekker los toch met een zomerscharrel en na de zomer terug naar je vriendje/vriendinnetje :D ...hierbij bedoel ik dus de dames en ook de heren... En na de zomer hoef je heus niet te vragen of hij/zij vreemd is gegaan... want je weet heus wel wat het antwoord is...ZE LIEGEN! :kwaad: thalla :zwaai: ik ben in de zomervakantie samen met mijn verloofde :Iluvu: dus niks vreemd gaan ;)

Pagina's : [1] 2 3 4