Bekijk originele versie : Dames een vraag over Marokkaanse mannen
ManZonderVrouw
20-08-2004, 11:45
Dames is het waar dat Marokkaanse mannen afstand nemen van vrouwen die "te interessant of te leuk" zijn ?
Mysticalia
20-08-2004, 11:46
Zou niet logisch zijn. :confused:
tangawija_1985
20-08-2004, 12:36
je bent zelf toch ook een man?? kan je die vraag dan niet zelf beantwoorden :confused:
o daarom neemt iedereen afstand van me :maf:
nee hoor grapje maar ik denk nie dat dit waar is ik dat ze er juist naar zoeken
ladynight
20-08-2004, 12:50
kan best kloppen vooral als ze echt mooi zijn,dan durven ze denk ik niet op ze af te stappen,ik denk wel dat zo is, tenminste jongens die niet zeker van zichzelf zijn, andere daaraantegen hebben schijt die denken nee heb je ja kun je krijgen.
Origineel gepost door ManZonderVrouw
Dames is het waar dat Marokkaanse mannen afstand nemen van vrouwen die "te interessant of te leuk" zijn ?
Des te groter de uitdaging :o
Metalsiarachida
20-08-2004, 13:01
na sommige willen van die lelijkerds na die
Loebia20
20-08-2004, 13:20
Nou ja wat is dat nou weer voor een stelling...?
Kijk als het te hoog gegrepen is voor je dan kan ik me wel indenken dat je er niet op afstapt... maar anders zou een leuke jongen juist naar dat meisje toe stappen hallloooooooo MENSEN JONGENS KIJKEN NU EENMAAL ALLEEN NAAR INTERESSANTE EN MOOIE MEIDEN!
mariam89
20-08-2004, 13:55
Origineel gepost door Loebia20
Nou ja wat is dat nou weer voor een stelling...?
Kijk als het te hoog gegrepen is voor je dan kan ik me wel indenken dat je er niet op afstapt... maar anders zou een leuke jongen juist naar dat meisje toe stappen hallloooooooo MENSEN JONGENS KIJKEN NU EENMAAL ALLEEN NAAR INTERESSANTE EN MOOIE MEIDEN!
tegenwoordig niet meer hoor. ik begin nu steeds meer knappe jongens/meisjes met "lelijke" jongens/meisjes trouwen. veel mensen kijken niet meer naar het uiterlijk maar naar het innerlijk tenminste dat is wat ik nu vaak zie
Marrakchia_86
20-08-2004, 14:28
Origineel gepost door ManZonderVrouw
De enigste reden die ik kan bedenken dat Marokkaansen mannen afstand nemen van vrouwen die TE interessant of TE leuk... is omdat andere mannen dan ook naar die vrouwen kijken, en dat die vrouwen dan overal de aandacht trekken... dat kunnen de mannen niet hebben!
Weet ik veel, ik verzin ook maar iets.... :confused:
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.