Bekijk originele versie : Respect voor ourderen! Dat is toch belangrijk???
Zelfkritiek
20-08-2004, 11:12
Ik heb hier altijd veel mensen horen zeggen dat Nederlanders geen respect hebben voor ouderen, bla bla bla.
Brute tasjesrovers in vrijheid gesteld
door Fred Soeteman
AMSTERDAM - Allesbehalve van harte heeft de rechtbank in Amsterdam vier jongemannen voorlopig hun vrijheid teruggegeven die worden beschuldigd van het plegen van een straatroof waarbij een oudere vrouw is overleden.
"We doen het met angst in ons hart", was de weinig gebruikelijke, maar kennelijk oprechte bekentenis van rechtbankpresident mevr. mr. A. Leeser toen zij gisteren meedeelde dat de voorlopige hechtenis van Ismael D. (20), Otman B. (18) en de tweeling Mohamed en Achmed A.B. (19), die zes maanden hebben vastgezeten, moest worden opgeheven.
De vier stonden terecht omdat ze eind oktober jl. betrokken zouden zijn geweest bij een beroving in de Marius Bauerstraat in Amsterdam.
Slachtoffer mevrouw Z. de Jong (69) had in een postagentschap/sigarenzaak geld opgenomen en was daarbij geobserveerd, zoals op een beveiligingsvideo te zien is. Zij weigerde haar tas los te laten toen een rover haar deze uit handen wilde rukken. Ze kreeg een schop, kwam ten val en stierf enkele weken later. De daders ontkwamen op een scooter. De vier verdachten moeten op 10 november voorkomen. Mr. Leeser zei dat er "best nog bezwaren" tegen hen bestaan, maar niet zodanig dat langer voorarrest verantwoord is.
ibtisamc
20-08-2004, 12:06
Dan had ze haar tas maar moeten loslaten he!
Ik snap het niet die tassen van die oude bomma's lijkt hun belangrijker als hun eigen leven!
En dan durven die bomma's nog te zeggen 'de jeugd van tegenwoordig'!
Origineel gepost door ibtisamc
Ik snap het niet die tassen van die oude bomma's lijkt hun belangrijker als hun eigen leven!
Dit is met recht, de "quote van de week" :D
babyvanbelisma
20-08-2004, 14:46
Oh ja, nu snap ik het....Die arme overvallers moésten wel, want die oude t.rut liet haar tas niet los......
Wat een duidelijkheid kan jij in het leven van een mens scheppen zeg.....:rolleyes:
Origineel gepost door Zelfkritiek
Ik heb hier altijd veel mensen horen zeggen dat Nederlanders geen respect hebben voor ouderen, bla bla bla.
Brute tasjesrovers in vrijheid gesteld
door Fred Soeteman
AMSTERDAM - Allesbehalve van harte heeft de rechtbank in Amsterdam vier jongemannen voorlopig hun vrijheid teruggegeven die worden beschuldigd van het plegen van een straatroof waarbij een oudere vrouw is overleden.
"We doen het met angst in ons hart", was de weinig gebruikelijke, maar kennelijk oprechte bekentenis van rechtbankpresident mevr. mr. A. Leeser toen zij gisteren meedeelde dat de voorlopige hechtenis van Ismael D. (20), Otman B. (18) en de tweeling Mohamed en Achmed A.B. (19), die zes maanden hebben vastgezeten, moest worden opgeheven.
De vier stonden terecht omdat ze eind oktober jl. betrokken zouden zijn geweest bij een beroving in de Marius Bauerstraat in Amsterdam.
Slachtoffer mevrouw Z. de Jong (69) had in een postagentschap/sigarenzaak geld opgenomen en was daarbij geobserveerd, zoals op een beveiligingsvideo te zien is. Zij weigerde haar tas los te laten toen een rover haar deze uit handen wilde rukken. Ze kreeg een schop, kwam ten val en stierf enkele weken later. De daders ontkwamen op een scooter. De vier verdachten moeten op 10 november voorkomen. Mr. Leeser zei dat er "best nog bezwaren" tegen hen bestaan, maar niet zodanig dat langer voorarrest verantwoord is.
Dus als ik het goed begrijp probeer jij nu duidelijk te maken dat Nederlanders dus "wel" respect hebben voor ouderen, of je probeert duidelijk te maken dat Marokkanen geen respect hebben voor ouderen.
Idd, Bla Bla Bla..
ibtisamc
20-08-2004, 19:05
Origineel gepost door Carolus
Als jij later oud en gebrekkig bent, moeten ze jou ook maar eens een flinke rotschop geven.
Dat wordt lachen zeg........ :rolleyes:
Als ik later oud ben en ik overvallen word zal ik mijn tas direct loslaten en het niet zover laten komen als die bomma punt!
ibtisamc
20-08-2004, 19:06
Origineel gepost door alonzo
Sta jij op je hoofd? :confused:
Nee ik sta met mijn beide voeten op de grond!
Sta jij op je hoofd?
ibtisamc
20-08-2004, 19:08
Origineel gepost door babyvanbelisma
Oh ja, nu snap ik het....Die arme overvallers moésten wel, want die oude t.rut liet haar tas niet los......
Wat een duidelijkheid kan jij in het leven van een mens scheppen zeg.....:rolleyes:
Mijn punt is, die bomma had gewoon haar tas moeten loslaten dan had ze het hoogstwaarschijnlijk niet met haar leven moeten bekopen!
Praetorian
20-08-2004, 19:17
Mijn punt is, die bomma had gewoon haar tas moeten loslaten dan had ze het hoogstwaarschijnlijk niet met haar leven moeten bekopen!
Sukkel.....alsof ze dat van te voren wist.......
Er wordt hier met zo weinig respect over deze overleden vrouw gepraat, dat jullie je de ogen uit de kop moesten schamen.....
Het is niet te hopen dat het JOU moeder of dochter of zuster overkomt....dan piep je wel anders......dan wordt er weer gedemonstreerd....weet je nog.....? Die agent die zo`n marokaanse messentrekker doodschoot uit zelfverdediging.....woooow de marokaanse gemeenschap daar stond op z`n kop......stelletje huigelaars....en nu een beetje lacherig doen over een lafbek die een oud vrouwtje een doodschop verkocht...
sweety21
20-08-2004, 22:15
ik heb het 3 keer gelezen maar kan het niet begrijpen.
als je aan die oude vrouw denkt dan moet je je eigen moeder of oma voor je zien.
dan zou je dit vast niet zeggen.
ik vind dit antwoord onbegrijpelijk en nog wel van een so called moslim.
Cicatrice
20-08-2004, 23:45
respect voor ouderen...kan ook alleen maar op zo een forum als deze dat zo een universeel gegeven wordt omgesmeed tot een marokkanen vs. nederlanders discussie :zwaai:
Origineel gepost door Praetorian
Sukkel.....alsof ze dat van te voren wist.......
Er wordt hier met zo weinig respect over deze overleden vrouw gepraat, dat jullie je de ogen uit de kop moesten schamen.....
Het is niet te hopen dat het JOU moeder of dochter of zuster overkomt....dan piep je wel anders......dan wordt er weer gedemonstreerd....weet je nog.....? Die agent die zo`n marokaanse messentrekker doodschoot uit zelfverdediging.....woooow de marokaanse gemeenschap daar stond op z`n kop......stelletje huigelaars....en nu een beetje lacherig doen over een lafbek die een oud vrouwtje een doodschop verkocht...
Wie is "jullie" en wie zegt dat de Marokkaanse gemeenschap dit goed keurt? :confused:
Vraag me af wie hier nou echt de huigelaar is..
Cicatrice
20-08-2004, 23:58
Origineel gepost door CitriC
Wie is "jullie" en wie zegt dat de Marokkaanse gemeenschap dit goed keurt? :confused:
Vraag me af wie hier nou echt de huigelaar is..
PRECIES :goedzo:
matahari
21-08-2004, 13:37
Respect voor ouderen...daar zeg je iets.
Laten we dan gelijk beginnen bij onze eigen normen en waarden terrorist Balkenende.Dat ouderen zich niet veilig in bepaalde buurten is 1 ding,dat ouderen in de zorg masaal genaaid worden is de andere kant.
Laten we er eerst voor zorgen dat we ouderen normaal kunnen voorzien in hun primaire levensbehoeften,en dan pas gaan vingertje wijzen naar een paar criminele allochtoontjes.
Cicatrice heeft gelijk. Waarom moeten de discussies altijd worden omgedraaid in marokkanen tegen nederlanders of moslims tegen niet-moslims.
In iedere groep zitten mensen die slechte dingen doen en die goede dingen doen. Sterker nog ieder mens doet goede èn slechte dingen.
Laten we dit als waarschuwing / vermaning zien en zelf zorgen voor de ouderen om ons heen (te beginnen met onze eigen ouders).
En ibtisam ... je opmerking is walgelijk.
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.