Bekijk originele versie : Hotel verbiedt geven borstvoeding
DE KOOG - André Winkelman en zijn vrouw Monica moesten gisteren op Texel in allerijl op zoek naar een ander hotel. Het stel verbleef aanvankelijk met hun twee kinderen in Grand Hotel Opduin in De Koog. Maar na een verbod van de hoteldirectie voor het geven van borstvoeding in het restaurant besloot het echtpaar de koffers te pakken.
"We zijn als een stel melaatsen weggestuurd", vertelt André Winkelman. Sinds afgelopen zondag verbleef de medewerker van het Europees Octrooibureau in München met zijn vrouw in het viersterrenhotel Opduin en ze hadden het aanvankelijk prima naar de zin. Dat veranderde tijdens het derde diner toen de maître van het hotel zijn vrouw, die in het restaurant bezig was hun drie maanden oude zoon Jean borstvoeding te geven, liet weten dat dit niet de bedoeling was en dat zij het voeden maar ergens anders moest doen.
"We komen vaak in sterrenhotels en toprestaurants en nergens maakt men er een probleem van. Ook in Hotel Opduin hebben we de eerste dagen niets gehoord. En bij het boeken is er niets over gezegd."
Winkelman, die tot en met komende zondag in het Grand Hotel zou verblijven, ontkent dat het geven van de borstvoeding aanstootgevend was voor de andere gasten. "Niemand merkte er iets van." Het was geen optie voor zijn vrouw om tussen de vier gangen door zich even terug te trekken op de hotelkamer. "Dat joch van ons heeft voortdurend honger en dan blijf je heen en weer lopen en dat is wel erg omslachtig." Henriëtte den Ouden, die met haar partner eigenaar is van het enige viersterrenhotel op Texel, bevestigt dat mevrouw Winkelman is gevraagd om het voeden van haar kind niet meer te midden van de 220 andere restaurantbezoekers te doen. "We hebben haar aangeboden om apart met haar man in de brasserie het diner te vervolgen, maar dat aanbod werd geweigerd."
Ook vreemd dat je niet eens je kind mag voeden :rolleyes:
babyvanbelisma
20-08-2004, 11:13
Tja, ik moet zeggen dat ik het toch ook niet zo nodig vind voor vrouwen om borstvoedig te geven in openbare plekken, als het niet echt nodig is....
Je kunt er toch best rekening mee houden?
Was het een Islamitische hotel? :rolleyes:
Liever een moeder die borstvoeding geeft dan een businesspik met een sigaar een tafel naast me... :rolleyes:
Origineel gepost door Erwin
Liever een moeder die borstvoeding geeft dan een businesspik met een sigaar een tafel naast me... :rolleyes:
Tja dat zal wel komen door jouw aantrekking tot borsten :cool:
maly_pense
20-08-2004, 21:43
Origineel gepost door rnaj
Tja dat zal wel komen door jouw aantrekking tot borsten :cool:
En de jouwe omdat je voor die pik valt ?!! :p
Origineel gepost door maly_pense
En de jouwe omdat je voor die pik valt ?!! :p
Sinds monica lewinsky vraag ik mij vaak af wat je met sigaren zou kunnen doen, maar een businesspik windt mij dus helemaal niet op.
maly_pense
20-08-2004, 22:26
Origineel gepost door rnaj
Sinds monica lewinsky vraag ik mij vaak af wat je met sigaren zou kunnen doen, maar een businesspik windt mij dus helemaal niet op.
Misschien moet je je hoofd toch naar hogere regionen brengen, rnaj.
Je kent toch de PIKorde ?!!;)
Origineel gepost door maly_pense
Misschien moet je je hoofd toch naar hogere regionen brengen, rnaj.
Je kent toch de PIKorde ?!!;)
Nee, eigenlijk ken ik die niet. In het donder zijn alle katjes grouw
Dat hotel heeft gelijk. Als ik daar aan tafel ziet wil ik ook niet zien hoe een of ander mens haar borsten daar ontbloot. En dan nog wel tijdens het eten.
sweety21
21-08-2004, 02:09
gatver zit je daar te eten wordt er zo.n tiet tevoorschijn gehaald.
erg onsmakkelijk!!
misschien een goed idee om volgend jaar een bootjes parade voor borst voedende vrouwen te organiseren, dan blijven ze misschien weg bij mijn eten
Doe niet zo f#cking ouderwets. Wat is er mis met een vrouwenborst?
Origineel gepost door sweety21
gatver zit je daar te eten wordt er zo.n tiet tevoorschijn gehaald.
erg onsmakkelijk!!
:rolleyes:
Origineel gepost door Erwin
Doe niet zo f#cking ouderwets. Wat is er mis met een vrouwenborst?
Helemaal niets is met een vrouwenborst, maar in het openbaar borst voeding geven is toch nog wel wat anders....
Ik vul mijn ei-wit behoefdte toch ook niet in het openbaar aan :rolleyes:
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.