Bekijk originele versie : Wayooow...Kiespijn :s
Ik kan al 2 nachten niet slapen door kiespijn.....Paracetamol helpt niks en ibuprofen en nurofen mag ik niet slikken....Ik heb maandag pas afspraak bij de dentist. Hoe verhelp ik tot die tijd mijn pijn???
Plzzzzzzzzzz help, noodkreet! :(.
Mysticalia
20-08-2004, 10:12
Ik weet niet of het helpt maar heb ooit DAFALGAN op de pijnlijke plek gelegd. Het bruist op die plek maar het verdooft het wat.
Verder er is een dou3a tegen pijn.
Allah ishafek inshallah.
Mysticalia
20-08-2004, 10:27
Geen idee :( het is een bruistablet. Zou je op bijsluiter moeten zien.
Kan je niet vandaag naar een andere tandarts gaan?
Mysticalia
20-08-2004, 10:29
Bij hevige en aanhoudende kiespijn moet u naar de tandarts. Een hevige en kloppende kiespijn is meestal het gevolg van een ontsteking. Een medische behandeling is vereist, maar u kunt de pijn tijdelijk wat verlichten met pijnstillers, (bijvoorbeeld Aspirine, Panadol), een koud kompres op de zere kant van het gezicht of wat alcohol direct op de pijnlijke kies of tand. Ook een kruidnagel op de pijnlijke plek brengt verlichting.
info: http://www.e-gezondheid.be/guide/article_7671_966.htm
Mysticalia
20-08-2004, 10:30
Alcohol is of course out of the question :D
Iam_ANGEL
20-08-2004, 12:27
aaaaah kiespijn..er is niets wat pijnlijker is :(
ik had een tijdje terug ook erge last...vooral snachts ja..en was ook zwanger..ik gebruikte toen wel paracetamol omdat ik verder niets had..slikte het niet in maar brak het tabletje in tweeen en zette het op de kies die pijn deed..iemand vertelde me zelfs dat ik nagellak op die kies moest plaatsen..je zal wel denken NAGELLAK :eek: maar als je pijn hebt probeer je alles uit...ik heb het ook gedaan maar ik kan je niet echt zeggen dat je pijn gelijk weggaat..het werd bij mij wel minder..maardat zou ook aan iets anders kunnen liggen..allahoe ahlem..
ik had best veel paracetamols gebruikt...elhamdolillah is er niets met mijn kindje gebeurd..maar het is niet aan teraden..maar die pijn is zooooo sterk :eek: :eek:
allah ieysafiek zuster
missie_19
20-08-2004, 12:30
kiespijn is een van de dodelijkste dingen...doet zo wreeeed pijnnn en die pijn is nooit uit te houden
nasty16angel
20-08-2004, 16:58
je moet azijn en zout in een bekertje doen en dan je mond er mee spoelen het is wel vies maar het helpt echt me vader ging laatst helemaal dood van de kies pijn pas toen we dat voor hem hadden gedaan ging het pas beter ik hoop dat het jou ook helpt
nora_kun
28-08-2004, 03:27
ibuprofen 600!!
Bij echte kiespijn is er werkelijk geen enkel huishoudmiddeltje dat werkt!
Met spoed naar de tandarts en al helemaal niet wachten op een afspraak. Tegen de arts zeggen dat hij een afspraak bij een collega van hem moet maken. Tandartsen zelf begrijpen hoe pijnlijk dat is.
Ik spreek uit ervaring, zeer veel ervaring :)
Ik ben een keer gewoon gek geworden dat ik er werkelijk een tang uit de garage erbij heb gehaald en werkelijk de intentie had die tand eruit te halen, totdat mijn moeder het wapen van me af pakte! Hamdouliah heb ik mn tanden nog, maar op dat moment kon het me niks schelen.
Bel alle tandartsen van de stad af gewoon NOOIT WACHTEN PIJN WORDT ALLEEN INTENSER en de ontsteking kan in de wang gaan zitten(heb ik ook al meegemaakt) en je kaak kan ook gaan ontsteken(ook al meegemaakt)
DUS NAAR DE TANDARTS EN SNEL!!!IBUPROFEN 600 weet niet of het kan bij zwangere vrouwen
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.