Bekijk originele versie : beloning van 2000 euro
Toufik19
14-12-2002, 22:17
Wie kan mij vertellen waar ik volgend meisje kan vinden?
De tipgever krijgt een beloning van 2000 euro als het meisje nog in leven is en anders 500 euro voor het lijk.
Ik denk dat ze karima heet,en ze is verdwenen op 11 december.
Ze had een grijze jas,groene schoenen,en een goedkoop outfit aan(wibra?)
Dit is zeer belangrijk voor mij daar deze meid geheime bedrijfsinfo heeft verkocht aan de concurrentie.
Dank voor uw medewerking
http://******************/larsiny/tjik.jpg
kinky_boy
14-12-2002, 22:25
he eerts was ze lele kinky en nu is ze vermist?
Toufik19
14-12-2002, 22:35
Origineel gepost door Abouloqmaan
Heeeee het spijt me voor je gap
ze ligt bij mij in de box maar ze mist een paar ingewanden (heb ik dorgestuurd naar senegal) omdat jij het bent mag je er hebben voor € euro
dan mag je 3 kwartier met haar aan de slag
maar je moet wel in de box blijven
snel want ik heb ook andere klanten
3 kwartier is te weinig.kan ik haar.......euh........leasen?
Origineel gepost door Toufik19
Wie kan mij vertellen waar ik volgend meisje kan vinden?
De tipgever krijgt een beloning van 2000 euro als het meisje nog in leven is en anders 500 euro voor het lijk.
Ik denk dat ze karima heet,en ze is verdwenen op 11 december.
Ze had een grijze jas,groene schoenen,en een goedkoop outfit aan(wibra?)
Dit is zeer belangrijk voor mij daar deze meid geheime bedrijfsinfo heeft verkocht aan de concurrentie.
Dank voor uw medewerking
http://******************/larsiny/tjik.jpg
mooie meid
SaraZena
14-12-2002, 22:41
Begin met respect Abouloqmaan!!!!!!!!
kijk hoe je praat man :jammer:
Toufik19
14-12-2002, 22:42
hmmmmmm jah maar jij bent toch marokkaan???
ewa nee dan kan je niet leasen
voor €2 krijg je een half uur extra enne zelf voor voorbehoedsmiddelen zorgen.
vooruit betalen aub
voorbehoedsmiddelen????dacht je dat ik aan sex dacht????
ik wou dat meisje geschenk doen aan mijn neef in marokko wonende in de bergen.kom,maak maar een goed prijsje
kickboxgirl
14-12-2002, 22:51
hahhahahhahhahahhahhahahhahhahahhahhahahhahhahahha hhahahhahhahahhahhahahhahhahahhahhahahhahhahahhahh ahahhahhahahhahhahahhahhahahhahhahahhahhahahhahhah ahhahhahahhahhahahhahhahahhahhahahhahhahahhahhahah hahhahahhahhahahhahhahahhahhahahhahhahahhahhahahha hhahahhahhahahhahhahahhahhahahhahhahahhahhahahhahh ahahhahhahahhahhahahhahhahahhahhahahhahhahahhahhah ahhahhahahhahhahahhahhahahhahhahahhahhahahhahhahah hahhahahhahhahahhahhahahhahhahahhahhahahhahhahahha hhahahhahhahahhahhahahhahhahahhahhahahhahhahahhahh ahahhahhahahhahhahahhahhahahhahhahahhahhahah
gekkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkk
Toufik19
14-12-2002, 22:51
ik en toefiq begrijpen elkaar, peaze trek er alsjeblieft niks van aan, ik zal niemand beledigen hier
enne toufiq wie denk er aan s e x ????????? Je wilt toch geen zielktes oplopen??? als ik jou was zou ik maar handschoenen mee nemen:D:D:D:D:D:D anders kan je rara infecties krijgen hahaha het is aan het verrotten daar binnen hahah maniac
verrotten?meen je dat?maar die infecties is niet zo erg,hoor.het is toch niet voor mij,maar voor marokko.
Toufik19
14-12-2002, 23:18
Origineel gepost door Super_Marokkaan
Let the bodies hit tha flo........
drowning pool
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.