Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Nieuw idee: ZO MAAK JE DE ARABIEREN SUCCESVOL

Pagina's : [1] 2 3

Fallujah
20-08-2004, 00:29

Wat zouden jullie ervan vinden dat de arabische wereld 1 grote staat wordt? Van marokko tot kuweit, van syrie tot jemen, 1 paspoort, 1 leger, 1 munt en 1 taal (waarschijnlijk het Egyptisch), Ga na.....werken in saudie arabie als je wilt, al het geld geinvesteerd in alle landeen Alle problemen opgelost, en zo gaan de amerikanen wat anders denken als ze 1 landje willen overvallen + dit komt in de wet iedereen krijgt 1 huis + Bmw m3 cabrio, + Internet verbinding zodatje nog op yasmina.nl kan :p :giechel: :giechel: en ow jah: De president wordt Nawel Zougby, de knappe zangeres...zodat onze heldhaftige soldaten extra performance geven tijdens de oorlog

Huey
20-08-2004, 00:32
Volgens mij is dit idee niet nieuw, afgezien van die bmw die wettelijk verplicht wordt. Op de een of andere manier denk ik niet dat het gaat werken.

Fallujah
20-08-2004, 00:44
nahh, misschien als er wat koerden lastig willen doen, of wat berbers die anti-arabisch zijn, jah dan ok, maar neem nou van mij aan dat die in een week verpletterd worden

Fallujah
20-08-2004, 00:54
Origineel gepost door totheloo Dus je geef wel toe, dat ze momenteel niet succesvol zijn! Dapper hoor, je bent de eerste die ik dat hoor zeggen! ga zo door! wat toegegevE?

Deliana
20-08-2004, 01:20

Kan het westen straks weer in gaan grijpen en de schuld krijgen :confused: Zorg eerst maar eens dat de Marokkanen succesvol zijn http://forums.marokko.nl/showthread.php?s=&threadid=340185&perpage=15&display=&pagenumber=1

Fallujah
20-08-2004, 02:06
Origineel gepost door Deliana Kan het westen straks weer in gaan grijpen en de schuld krijgen :confused: Zorg eerst maar eens dat de Marokkanen succesvol zijn http://forums.marokko.nl/showthread.php?s=&threadid=340185&perpage=15&display=&pagenumber=1 jah, en in amerika gebeurd dit niet zeker die molotov is er om te gooien ipv te drinken ah psychisch

caprio
20-08-2004, 02:37
Origineel gepost door Fallujah Wat zouden jullie ervan vinden dat de arabische wereld 1 grote staat wordt? Van marokko tot kuweit, van syrie tot jemen, 1 paspoort, 1 leger, 1 munt en 1 taal (waarschijnlijk het Egyptisch), Ga na.....werken in saudie arabie als je wilt, al het geld geinvesteerd in alle landeen Alle problemen opgelost, en zo gaan de amerikanen wat anders denken als ze 1 landje willen overvallen en ow jah: De president wordt Nawel Zougby, de knappe zangeres...zodat onze heldhaftige soldaten extra performance geven tijdens de oorlog WOOOOW brilljant, en dan krijgen we net als in de jaren 60 10 leiders die allemaal de ene grote leider willen zijn, en de eigen minderheden onderdrukken ten gunste van de eenheidsstaat ,en dan gaan we heel veel geld uitgeven dat er niet is om de eenheidsstaat te promoten met allerlei publieke projecten, groten sprongen voorwaards, met grote dammen om electriciteit op te wekken, daar wijken dan wat dorpen en stammen voor, maar het is voor de panaraab ten slotte, want de panaraan gaat het westen weer eens een lesje leren, en dan oh wacht even we moeten wel geld lenen daarvoor, okok, nasser zegt me net, dat we dat wel van de wereldbank kunnen lenen, ok daar gaat ie weer, dan nationaliseren we de westerse bedrijven en ontslaan alle westerse ingenieurs en plaatsen er panaraben, die er eigenlijk wel niets vanaf weten, maare dat leren ze dan maar, en dan gaan we een groot leger bouwen, want de eenheidsstaat moet beschermd worden, de arabische verraders moeten hard omgeschoold worden tot panaraben, en daar moeten we dan een geheime politie voor hebben, om dat in de gaten te houden, want het westen heeft overal spionnen onder het arabische volk die zien er misschien wel uit als panaraben maar het zijn leugenaars, die moeten dan helaas hangen want anders leidt de eenheidsstaat eronder, maar goed, waar waren we, oh ja, om het volk te leren wat het is om een panaraab te zijn stellen we alle imams onder overheidscontrole, die mogen dan alleen nog maar preken wat goed is voor iedereen en wat goed is voor iedereen is goed voor de eenheidsstaat, en wie het daar niet mee eens is, die sluiten we op, want die is tegen ons, en dan zeggen we dat de joden de schuld van alles zijn, die gaan we dan vernietigen, we sturen ons leger eropaf , dat sneuvelt dan , sat zijn dan martelaren voor de eenheidsstaat, de vrouwen en kinderen die treuren, treuren om de eenheidsstaat, en zijn helden, zo zijn we dan een natie van helden, he wacht eens, dat hadden we toch al geprobeerd???

Fallujah
20-08-2004, 03:23
Origineel gepost door caprio WOOOOW brilljant, en dan krijgen we net als in de jaren 60 10 leiders die allemaal de ene grote leider willen zijn, en de eigen minderheden onderdrukken ten gunste van de eenheidsstaat ,en dan gaan we heel veel geld uitgeven dat er niet is om de eenheidsstaat te promoten met allerlei publieke projecten, groten sprongen voorwaards, met grote dammen om electriciteit op te wekken, daar wijken dan wat dorpen en stammen voor, maar het is voor de panaraab ten slotte, want de panaraan gaat het westen weer eens een lesje leren, en dan oh wacht even we moeten wel geld lenen daarvoor, okok, nasser zegt me net, dat we dat wel van de wereldbank kunnen lenen, ok daar gaat ie weer, dan nationaliseren we de westerse bedrijven en ontslaan alle westerse ingenieurs en plaatsen er panaraben, die er eigenlijk wel niets vanaf weten, maare dat leren ze dan maar, en dan gaan we een groot leger bouwen, want de eenheidsstaat moet beschermd worden, de arabische verraders moeten hard omgeschoold worden tot panaraben, en daar moeten we dan een geheime politie voor hebben, om dat in de gaten te houden, want het westen heeft overal spionnen onder het arabische volk die zien er misschien wel uit als panaraben maar het zijn leugenaars, die moeten dan helaas hangen want anders leidt de eenheidsstaat eronder, maar goed, waar waren we, oh ja, om het volk te leren wat het is om een panaraab te zijn stellen we alle imams onder overheidscontrole, die mogen dan alleen nog maar preken wat goed is voor iedereen en wat goed is voor iedereen is goed voor de eenheidsstaat, en wie het daar niet mee eens is, die sluiten we op, want die is tegen ons, en dan zeggen we dat de joden de schuld van alles zijn, die gaan we dan vernietigen, we sturen ons leger eropaf , dat sneuvelt dan , sat zijn dan martelaren voor de eenheidsstaat, de vrouwen en kinderen die treuren, treuren om de eenheidsstaat, en zijn helden, zo zijn we dan een natie van helden, he wacht eens, dat hadden we toch al geprobeerd??? vriend je hebt het verkeerd gamal abdelnasser wilde dat jah, maar de joodse verader (koning ibn-saud als ik me nie vergis) wilde nie.....in die tijd waren de arabieren gekolonialiseerd, of net onafhankelijk geworden, zwakke positie, en die tijd was koude oorlog, vindjet logisch dat we geheime diensten/politie nodig hadden. Dat is voor de nationale veiligheid Er was veel oneenigheid onderling (tsjah, zo zijn arabieren tegenwoordig nog steeds daarniet van). Geheime dienst zorgt zeker dat potentiele terroristen als koerden/israeliers etc. worden opgehangen..... zoals hitler al zei, ein folk, ein reich, ein Fuhrer

babyvanbelisma
20-08-2004, 10:42
Goed idee....:)

Peej
20-08-2004, 10:45
Origineel gepost door Fallujah nahh, misschien als er wat koerden lastig willen doen, of wat berbers die anti-arabisch zijn, jah dan ok, maar neem nou van mij aan dat die in een week verpletterd worden Oeps, alleen nog het probleempje met shiieten en soenieten vergeten.

Peej
20-08-2004, 10:49
Origineel gepost door Fallujah vriend je hebt het verkeerd gamal abdelnasser wilde dat jah, maar de joodse verader (koning ibn-saud als ik me nie vergis) wilde nie.....in die tijd waren de arabieren gekolonialiseerd, of net onafhankelijk geworden, zwakke positie, en die tijd was koude oorlog, vindjet logisch dat we geheime diensten/politie nodig hadden. Dat is voor de nationale veiligheid Er was veel oneenigheid onderling (tsjah, zo zijn arabieren tegenwoordig nog steeds daarniet van). Geheime dienst zorgt zeker dat potentiele terroristen als koerden/israeliers etc. worden opgehangen..... zoals hitler al zei, ein folk, ein reich, ein Fuhrer Dat laatste zinnetje schudde me weer wakker ja. Ik wist dat ik dit idee al eerder gezien had. Ach en het duizendjarige rijk van Hitler duurde ook wel 5 jaar. Maar daarna hebben we nooit meer echt last gehad van de Duitsers. Ik zou zeggen ga jullie gang. Het zal toch nooit lukken.

Erwin
20-08-2004, 11:00
Origineel gepost door Peej Oeps, alleen nog het probleempje met shiieten en soenieten vergeten. Oei, komt toch weer dat geloof om de hoek kijken. Seculier bestuur dan maar?

eghber
20-08-2004, 12:12
Wat een bullshit topic zeg.

Fallujah
20-08-2004, 13:28
Origineel gepost door eghber Wat een bullshit topic zeg. omdatje berbers bent jij ken met je berberorganisatie aansluiten bij de Holocaust-survivers alsjet nie ziet zitten met ons

babyvanbelisma
20-08-2004, 14:30

Origineel gepost door Fallujah omdatje berbers bent jij ken met je berberorganisatie aansluiten bij de Holocaust-survivers alsjet nie ziet zitten met ons Gaan jullie nou al ruzie maken voordat het hele plan zelfs maar uitgevoerd is? Goed beeld voor de toekomst :rolleyes:

Pagina's : [1] 2 3